Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

743 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      57
    • Nei
      597
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

Khutul skrev (2 minutter siden):

Vi etterlyser en purifisert kultur av sarscov2 FILTRERT fra en pasient med symptomer. Gjerne med et negativ  kontroll ekspriment ved siden av også av en kontrollgruppe. 

Har du lest igjennom noen av disse isolasjonsstudiene? 

Jeg har lest flere men ikke den jeg linken til.

Studien viser til 4 stammer purifisert så myebsom det er teknisk mulig. Eller såg det ut til å ha tilfredstillende kontroller.

Hva var galt med denne ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morromann skrev (3 timer siden):

Det at en stor del av befolkningen faktisk betrakter den sør-afrikanske varianten omicron som en dødsdom gjør jo at man faktisk begynner å lure. Jeg mener; det er IKKE rasjonelt å opptre slik ovenfor noe som etter absolutt alle empiriske data, da i særdeleshet fra variantens hjemland Sør-Afrika ER en sur forkjøelse som ingen dør av.

De fleste jeg prater med om været og krona og sånn småprat, ser på omikron som en lovende avslutning på pandemien. Lav dødsrate og en smittsomhet som gir den dominans over delta. Lav dødsrate og innleggelsesrate er veldig bra (men fortsatt litt usikkert). Den økte smittsomheten kan potensielt motvirke den gunstige dødsraten og innleggelsesraten. Det er her det største faren ligger. Hvis omikron 10-100 dobler antall daglig nye smittede så er vi oppe på omtrent samme antall innleggelser og dødsfall pr dag. Men ja, det brenner mye raskere gjennom befolkninga og skaper bedre immunitet enn vaksinene. Fasiten kommer nok rundt månedsskiftet januar/februar.

Lenke til kommentar
51 minutes ago, Simen1 said:

Vaksiner er frivillig, så fantasien om at ALLE på jorda MÅ ha vaksinen er helt uten bakkekontakt.

Inntil videre så er det slik her i Norge. Flere steder i verden nå så krever de et koronapass, og en negativ test holder ikke der lenger. Det kreves at man er vaksinert med minimum 2 doser. Steder som Australia, Østerrike og Tyskland har koronapass regler flere steder. Muligens de har det nasjonalt nå og at disse reglene gjelder overalt. Det skjer stadig endringer, så vanskelig å følge med hva som skjer overalt. 

Poenget mitt er at når du må ha et koronapass for å få tilgang til mye av samfunnet, og kravet for grønn status der er nettopp at man er vaksinert, ja da er jo ikke akkurat vaksinen frivillig lenger! Trodde du var smart nok til å skjønne det, eller har du fullstendig mistet bakkekontakten?

• Liker 2
Lenke til kommentar
21 minutes ago, Khutul said:

Det burde være ganske selvforklarende hva en "purifisert kultur" er. En kultur av sarscov2 partikler og kun det. Isolert som i "separert fra alt annet" Ikke noe gædden guffe grodd i en cellekultur. 

Jeg benekter heller ingenting , bevisbyrden ligger ikke på meg , den ligger hos de som prøver å selge meg ideen om et kliss nytt virus. Kochs postulater bør være kjent for alle nå og det skal fungere som en gullstandard for å kunne utvetydig si at man har et nytt smittsomt patogen på henda. 

Og når denne kulturen er stablet på beina et sted med klar beskrivelse av metodikk som kan valideres av mesteparten av det medisinske fagområdet så skal jeg erkjenne eksistensen til et nytt virus. 

Det virker som du er kjent med arbeidet til Dr Andrew Kaufman og Dr Tom Cowan på dette området :)

Lenke til kommentar
Khutul skrev (1 minutt siden):

Vel her er et lite utdrag fra linken din.. 

"After inoculation, cells were observed for cytopathic effects and quantitative real-time polymerase reaction was used to measure the virus replication on the cells. We were able to obtain growth on 7 cell lines, 6 simian, and the human Caco-2. The cytopathogenic effects are variable, ranging from lysis of the cell monolayer in 48-72 h to no cytopathic effect in spite of intense multiplication, as in Caco-2 cells. Interestingly, effect and multiplication varied widely according to the strain tested. In this paper, we explored the species specificity and tissue tropism of SARS-CoV-2 in vitro on a panel of cells available in our laboratory and identified human and animal cell lines susceptible to support SARS-CoV-2 replication. Our work highlights the importance of testing multiple strains when testing antiviral molecules and performing patho-physiological analyzes."

Dette er "virus" grodd i cellekulturer for observasjon av den cytopatiske effekten som skal bevise dette viruset. IKKE det samme som en purifisert kultur. 

Og da er du tilbake med at det virker som du tror virus gror av seg selv. 

Du får ikke virus uten andre celler. Her dyrker du bokstavelig virus via flere celletyper. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Just now, Betroz said:

Det virker som du er kjent med arbeidet til Dr Andrew Kaufman og Dr Tom Cowan på dette området :)

Ja der var der det begynte. Til og med de leger og andre vitenskapsfolk som står på andre siden av covid narrativet sliter hardt med å ta inn hva de sier legger jeg merke til. Jeg kan på ingen måte gå god for hva de og Dr. Lanka sier men jeg registrerer at det blir stående uimotsagt og disse har blitt sensurert fra motorveien på internett og er dytta up på "darkweben" sånn som bitchiute osv.. ;)

Og hvis noen finner at disse er helt på vidda og tar helt feil så skal jeg også erkjenne det. Men de reiser en del viktige spørsmål slik jeg ser det. 

Så har man Christine Massey som har levert en hel drøss med FOIA forespørsler rundt forbi om en slik purifisert kultur faktisk filtrert fra en person med symptomer til masse institusjoner og hittill sier hun at ingen har klart å innfri betingelsene.  

#showusthevirus

• Liker 1
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (21 timer siden):
Khutul skrev (21 timer siden):

Jeg vil bare vite hvor lenge du har tenkt til å vente. Om det er tid eller andre faktorer som er kriteriet for å avslutte ventetida. Ordet vente antyder jo sterkt at det er en aktivitet man har tenkt til å avslutte en eller annen gang, i god tid før man forventer å dø av alderdom.

@Khutul Jeg har visst ikke fått svar på hvor lenge du har tenkt til å vente.. Først ble spørsmålet latterliggjort og unnviket, så når det ble gjentatt saklig så ble det stilt... Løy du når du sa du bare ville vente å se?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Just now, Simen1 said:

@Khutul Jeg har visst ikke fått svar på hvor lenge du har tenkt til å vente.. Først ble spørsmålet latterliggjort og unnviket, så når det ble gjentatt saklig så ble det stilt... Løy du når du sa du bare ville vente å se?

Hvorfor prater du til meg som at jeg skylder deg noe form for forklaring på noesomhelst? Min kropp mitt valg , ferdig snakka. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Khutul skrev (5 minutter siden):

Hvorfor prater du til meg som at jeg skylder deg noe form for forklaring på noesomhelst? Min kropp mitt valg , ferdig snakka. 

Du påsto at du bare ville vente å se hva som skjer med oss som er vaksinert først. Løy du om dette med venting, eller har du noen form for kriterier for når ventetida er over for din del? Hvorfor ble du plutselig så hemmelighetsfull?

Endret av Simen1
  • Liker 7
Lenke til kommentar
2 minutes ago, Khutul said:

#showusthevirus

Jeg kan ikke bevise at dette har skjedd, men disse legene (og flere andre) som jeg nevnte har flere ganger kontaktet steder der de påstår å drive forskning på viruset, med en såkalt "Freedom of information act request", for å bevise at de har arbeidet riktig med å rense og vertifisere at viruset finnes. INGEN kan bevise at de har Sars-Cov2 viruset. De har kun genetiske sekvenser som er laget etter datamodeller (made up).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Si meg er du 12 år? Skal dette konstituere en eller annen form for "arrestasjon" eller gotcha øyeblikk? 

La meg spørre deg , hva tror du basert på hva jeg skrevet her inne? 

Jeg har nå sett flere leger nevne ihvertfall et tiår før man kan si om folk er utenfor fare på disse "vaksinene" Sånt biter jeg meg merke i så det blir nok ikke i morgen for å si det sånn. 

Hva er symptomene på idiot varianten? Sår hals , trøtthet , rennende nese... Tar sjansen jeg , vært forkjøla før serri. ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Betroz skrev (19 minutter siden):

Inntil videre så er det slik her i Norge. Flere steder i verden nå så krever de et koronapass, og en negativ test holder ikke der lenger. Det kreves at man er vaksinert med minimum 2 doser. Steder som Australia, Østerrike og Tyskland har koronapass regler flere steder. Muligens de har det nasjonalt nå og at disse reglene gjelder overalt. Det skjer stadig endringer, så vanskelig å følge med hva som skjer overalt. 

Poenget mitt er at når du må ha et koronapass for å få tilgang til mye av samfunnet, og kravet for grønn status der er nettopp at man er vaksinert, ja da er jo ikke akkurat vaksinen frivillig lenger! Trodde du var smart nok til å skjønne det, eller har du fullstendig mistet bakkekontakten?

Vaksiner er frivillige i Norge. For øyeblikket er ca 1 100 000 nordmenn uvaksinert. Vaksiner er frivillig over hele verden. Jeg har ennå ikke hørt om et land som driver med tvangsvaksinering. For de land som har koronapass så er også det frivillig å skaffe seg og frivillig å velge om man vil være "grønn".

• Liker 4
Lenke til kommentar
Betroz skrev (22 minutter siden):

Det virker som du er kjent med arbeidet til Dr Andrew Kaufman og Dr Tom Cowan på dette området

De jobber i harde takene med å spre løgner til tross for at de blir tatt med buksene nede hver gang deres "arbeid" gjennomgås. Hva er vitsen med å komme drassende med to avslørte løgnfabrikker som "kilde" på noe som helst? Du avslører bare hvilket nivå du har sunket til og holder deg på. Forsåvidt greit å vite hvor man har folk.

• Liker 5
Lenke til kommentar
15 minutes ago, Simen1 said:

De jobber i harde takene med å spre løgner til tross for at de blir tatt med buksene nede hver gang deres "arbeid" gjennomgås. Hva er vitsen med å komme drassende med to avslørte løgnfabrikker som "kilde" på noe som helst? Du avslører bare hvilket nivå du har sunket til og holder deg på. Forsåvidt greit å vite hvor man har folk.

Kan ikke du heller linke til der de blir tatt med buksene nede? Vet at de har blitt "faktasjekket", dog  vet jeg ikke om jeg sidestiller det med buksa rundt anklene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Khutul skrev (1 time siden):

Ja der var der det begynte. Til og med de leger og andre vitenskapsfolk som står på andre siden av covid narrativet sliter hardt med å ta inn hva de sier legger jeg merke til. Jeg kan på ingen måte gå god for hva de og Dr. Lanka sier men jeg registrerer at det blir stående uimotsagt og disse har blitt sensurert fra motorveien på internett og er dytta up på "darkweben" sånn som bitchiute osv.. ;)

Og hvis noen finner at disse er helt på vidda og tar helt feil så skal jeg også erkjenne det. Men de reiser en del viktige spørsmål slik jeg ser det. 

Så har man Christine Massey som har levert en hel drøss med FOIA forespørsler rundt forbi om en slik purifisert kultur faktisk filtrert fra en person med symptomer til masse institusjoner og hittill sier hun at ingen har klart å innfri betingelsene.  

#showusthevirus

Det var de folkene der igjen ja. Dette er blitt diskutert tidligere, og det er da på ingen måte slik at "andre vitenskapsfolk som står på andre siden av covid narrativet sliter hardt med å ta inn hva de sier". Tvert i mot er påstandene deres blitt ettergått fra flere hold, altså faktasjekket. https://www.reuters.com/article/factcheck-covid-rna-idUSL1N2LS27P Så har ikke jeg personlig kompetansen til å avgjøre hvem som faglig sett har sitt på det tørre av disse folkene, men jeg registrerer jo hva fagmiljøene innen virologi og epidemiologi mener. Hvorfor skal jeg - som lekmann - tenke at en psykiater, en lege med beina plantet godt innen alternativ behandling og en forsker innen kognitive funksjoner trumfer disse fagmiljøenes ekspertise?

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Simen1 said:

@Khutul Du kan jo starte med å utdype hva du mente med å vente å se hvordan det går med oss som har tatt vaksinen. Hva som skal til for at du anser deg som ferdig med ventinga.

Jo nå skal du høre her Simen. Med å vente å se hva som skjer med dere mener jeg at jeg overhodet ikke stoler på denne "vaksinen". Ikke i det hele tatt faktisk. Når disse produktene ble sluppet løs på hele verden så tok jeg en tlf til legemiddelverket og fikk utrolig nok snakke med en overlege. Han annerkjente at dette er sluppet under en EUA  og at de som faktisk har tatt denne ER de pågående langtidsstudiene. Han sa videre at to måneders observasjon er det som ligger til grunn for dette. At legemiddelverket egentlig ikke har settt så nøye på det da det kommer fra FDA og en instans i EU som de tydeligvis stoler veldig på. Han var også krystallklar på at ja det kan dukke opp uventede langtidsvirkninger fra denne vaksen som viser seg å være uheldige. Så NÅR disse ble sluppet er de hevet over enhver tvil å klassifisere som eksperimentelle injeksjoner. At andre vil ta denne får stå på dems regning , det er dems valg. 

Hittil ser jeg myokarditt , perikarditt , lammelser , kramper , kroniske tilstander  og død som et direkte resultat av denne vaksinen. Pfizer er et av om ikke verdens mest kriminelle selskap. Moderna har aldri bragt noe til market før denne greia. De er fratatt ethvert rettslig ansvar for skader og lidelser disse vaksinene måtte skape. 

vs

Sår hals , rennende nese , trøtthet og hoste... 

Så kan du kanskje det regne det ut derfra. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...