Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

743 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      57
    • Nei
      597
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

Pallehysa skrev (3 minutter siden):

Nei uvaksinerte i Sverige blir ikkje tvunget karantene uten videre, ei heller fotlenke.

Uvaksinerte har i dag ikke adgang til Sverige....

Uvaksinert med Fot-lenke kunne i teorien hatt adgang til et samfunn.

Nå høres Fot-lenke veldig polariserende ut.

Det holder med en smitte app på telefonen. Men det betinger at folk har en mobil.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel jeg sier min kropp mitt valg men det aner meg at det ække greit det heller.. 

At du mener at jeg er en slags idiot fordi jeg ikke løper avgårde for å ta en eksperimentell vaskine utviklet i all hast og ikke er en "flink maur" kan jeg leve greit med. Disse oppfordringene dine på hva som burde skje med oss derimot har jeg litt mere problemer med. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Khutul skrev (Akkurat nå):

Vel jeg sier min kropp mitt valg men det aner meg at det ække greit det heller.. 

Jo det er heilt greit. Og nåke vi anerkjenner som "heilt greit" i Norge.

Khutul skrev (1 minutt siden):

At du mener at jeg er en slags idiot fordi jeg ikke løper avgårde for å ta en eksperimentell vaskine

Vaksinen som vi får her til lands, er godkjente medisinske utstyr. Å kalle dei eksperimentelle, er rein propaganda.

Lenke til kommentar
Khutul skrev (2 minutter siden):

At du mener at jeg er en slags idiot fordi jeg ikke løper avgårde for å ta en eksperimentell vaskine utviklet i all hast og ikke er en "flink maur" kan jeg leve greit med. Disse oppfordringene dine på hva som burde skje med oss derimot har jeg litt mere problemer med. 

Det er ikke en eksperimentell vaksine, det er en godt testet og utprøvd vaksine, faktisk flere.

Jeg er av den oppfatning om at situasjonen kanskje nå ikke er slik, at slike uheldige grep mot en mindre smart del av en "Frisk" befolkning bør følge slike påbud.

Men dette kan endre seg kjapt, slik det er tilfelle i utlandet flere steder.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare sånn at vi enige om denne "godkjente" vaksinen. 

1 , den innholder ikke noe organisk patogen av noe slag men er basert på syntetisk mrna teknologi

2 , Den gir ingen immunitet

3 Den stopper ikke spredning. 

Da begynner vi å gå tom for hva en faktisk vaksine skal være og gjøre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Khutul skrev (5 minutter siden):

Nja.. er ikke like sikker på det. 

Da bør du lese mer vitenskapelige tidsskrifter og se publiserte resultater...

Ellers bør du lese i saklige medier som videreformidler det på en måte du kan lese.

Ikke gå på Darkweb der de samme kanaler også hevder at jorda er flat eller at Trump vant, eller at 5g er giftig eller radioaktivt, eller at Hitler egentlig var en kjempesnill kar.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Khutul skrev (6 minutter siden):

Vel , hvis jeg tar tre polio vaksiner på under ett år og fremdeles får polio så hadde jeg hatt noen spørsmål. 

Det er det dummeste jeg har hørt..

Vi snakker om forskjellige virus.

For det første er aldri all vaksine 100% beskyttelse. At Polio er utryddet i Norge er et godt bevis på at vaksinen fungerte.

Men i Polios stortid som min grandonkel som  fikk polio, så beskyttet nok ikke vaksinen 100% mot smitte.

Corona som er luftveis virus må man ha påfyll på. Det er mange vaksiner som krever påfyll. Influensa feks, stivkrampe, tror også hepatitt på utenlands reise.

Covid19 vaksine i en global pandemi er det absolutt ikke noe rart at man trenger påfyll på.

En likhet med Polio vaksine er faktisk at det da også fantes antivaksere religiøse wackoer osv som nektet vaksine, med resultatet at mange friske barn ble smittet mistet bena og havnet i rullestol helt unødvendig.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
1 hour ago, Gouldfan said:

Covid19 vaksinen er den viktigste muligens av de du har nevnt... Røde hunder er ikke så farlig, og lite Polio i omløp, gulsott er det lite av.

Corona derimot er over alt.

Om Budeia bare holder seg på gården sin og får andre til å handle så ok.

Uvaksinerte har ikke noe i samfunnet å gjøre, burde få utdelt bemanning i Kommunen til å handle mat for seg. Og være konstant i hjemme Karantene.

Kanskje vi bør merke de med en gul stjerne... :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
KongRudi skrev (5 minutter siden):

Kanskje vi bør merke de med en gul stjerne... :)

Rapporten fra felten er at uansett hvor mye man avfeier corona som en hoax så tenderer selv vaksinemotstandere til å be om medisinsk hjelp dersom de blir smittet og alvorlig syk. Mange stiller ikke en gang spørsmål ved de medisinene legene pumper dem full av for å redde dem?

Hvis man har brukt snart to år på å aktivt motarbeide informasjon fra helsepersonell så må det føles litt emment å be det samme personellet om hjelp til å puste?

-k

• Liker 3
Lenke til kommentar
33 minutes ago, Khutul said:

Vel , hvis jeg tar tre polio vaksiner på under ett år og fremdeles får polio så hadde jeg hatt noen spørsmål. 

Men tankegangen blandt Covid sekta er at uten vaksine, så hadde du blitt ENDA sykere og sannsynligvis dødd...

34 minutes ago, Gouldfan said:

Jeg vil egentlig ikke at myndighetene skal bruke maktmidler mot uvaksinerte,. Men jeg håper de holder seg hjemme og ikke flyr rundt i Syden og på fester og superspreder smitte.

Ja la oss være redde! Frykt frykt frykt !!!!!! Duck and cover! :roll:

• Liker 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, knutinh said:

Hvis man har brukt snart to år på å aktivt motarbeide informasjon fra helsepersonell så må det føles litt emment å be det samme personellet om hjelp til å puste?

Egentlig ikke , det følger litt med profesjonen de har valgt. Det kan være at jeg og du er ser dette totalt motsatt av hverandre men det betyr ikke at jeg vil at du skal nektes behandling hvis du blir syk fordi du "ikke tror". 

Lenke til kommentar
Khutul skrev (2 minutter siden):

Bare sånn at vi enige om denne "godkjente" vaksinen. 

1 , den innholder ikke noe organisk patogen av noe slag men er basert på syntetisk mrna teknologi

2 , Den gir ingen immunitet

3 Den stopper ikke spredning. 

Da begynner vi å gå tom for hva en faktisk vaksine skal være og gjøre. 

1: Som er ein ulempe? At ein ikkje har faktiske virus i vaksinen, skal være ein negativ ting? Tenker du vi trenger litt meir virus i vaksinen?

2: Men den gir beskyttelse.

3: Men den bidrar.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Khutul skrev (1 minutt siden):

Egentlig ikke , det følger litt med profesjonen de har valgt. Det kan være at jeg og du er ser dette totalt motsatt av hverandre men det betyr ikke at jeg vil at du skal nektes behandling hvis du blir syk fordi du "ikke tror". 

Så det er slett ikke flaut å be fagfolk om hjelp mot en sykdom man aktivt har benekter eksistensen av?

Hvis jeg har frontet alle sosiale medier i 2 år og hevdet at bilen min ikke har støtdempere, det er bare svindel av griske Tyskere så ville det være litt flaut å møte opp på merkeverkstedet og be dem om å bytte støtdempere siden bilen ikke tålte fartsdumper lengre.

-k

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...