Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

742 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      57
    • Nei
      596
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

Nå skal den siste kameraten min vaksineres også. Han var veldig skeptisk.

Om han også vaksinerer seg så er hele familien min og alle vennene vaksinert.

I Sverige er det umulig å være uvaksinert nå. Det kreves Corona sertifikat.....

I Norge har man vært mye snillere mot antivaksere...

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Betroz skrev (41 minutter siden):

Med den holdninga der, så velger jeg heller å ignorere deg siden du bare troller.

Problemet er suspekte linker / løgnfabrikker med bare dritt, ikke at noen stiller seg skepiske til suspekte linker / løgnfabrikker. Og det er selvsagt helt legitimt å be om saklig dokumentasjon. Eller rettere sagt: Vi observerer jo mangelen på det, og det sier jo det meste. Skuffende å se at du har blitt et talerør for løgnfabrikker.

• Liker 8
Lenke til kommentar
16 minutes ago, Gouldfan said:

I Sverige er det umulig å være uvaksinert nå. Det kreves Corona sertifikat.....

I Norge har man vært mye snillere mot antivaksere...

Er det noe å være glad for at Sverige har blitt mer fascistisk, mens Norge holder litt igjen...? :roll:
Å tvinge en vaksine på noen er feil uansett åssen du vinkler det!

• Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
16 minutes ago, Simen1 said:

Problemet er suspekte linker / løgnfabrikker med bare dritt, ikke at noen stiller seg skepiske til suspekte linker / løgnfabrikker. Og det er selvsagt helt legitimt å be om saklig dokumentasjon. Eller rettere sagt: Vi observerer jo mangelen på det, og det sier jo det meste. Skuffende å se at du har blitt et talerør for løgnfabrikker.

Jeg linka kun til hovedsida fordi jeg setter meg på bakbena mot frekke folk her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 89b49...2a1 skrev (20 timer siden):

Hallo vær litt grei og svar folk ålreit da

Anonymous poster hash: 89b49...2a1

Den hersketeknikken må du lengre ut på landet med. Eg svarer så ålreit som eg kan gjere. Eg svarer ærlig. Som er det beste eg kan tilby, tilfeldige, anonyme folk på internett.

Som eg mistenker er langt meir enn visse andre serverer her på forumet, titt og ofte.

Endret av Pallehysa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
1 hour ago, Simen1 said:

Det første tallet er basert på 2851 omikron-cases og må kunne sies å være statistisk signifkant. Det andre tallet er basert på bare 393 omikron-cases og kan ikke sies å være statistisk signifikant. Nå ser jeg ikke noen videre analyse av hvilke andre faktorer som kan skape et sånt resultat, men enn så lenge er dette forholdsvis lave tall og dermed ennå noe usikkert. Vi får bare smøre oss med tålmodighet og se hva andre studier kommer fram til. Det er ikke gitt på forhånd at andre resultater kommer innenfor konfidensintervallet til den danske undersøkelsen.

2851 er Pfizer og 393 er Moderna, men siden begge peker i akkurat samme retning (bortsett fra at Modernas kurve som forventet er mindre bratt) så er det ikke noe som tilsier at funnet er "feil". Det er helt konsistent med økningen i smitte hos de som er vaksinert med Pfizer; og ja, med tanke på hvor store grupper de må ha fulgt for å finne 2851 smittede med Omikron i Danmark så er det absolutt signifikant. Det må nesten være en studie av alle tilfeller på et gitt tidspunkt, og så regnet VE ut fra kontrollgruppe som er uvaksinerte?

Det er jo en mulighet for at de som er vaksinerte tar mye større risikoer og derfor blir smittet oftere enn uvaksinerte, men vi får se ja. Et alternativ er jo at vaksinen faktisk har negativ effektivitet mot smitte etter en gitt tid...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (5 timer siden):

Er det noe å være glad for at Sverige har blitt mer fascistisk, mens Norge holder litt igjen...? :roll:
Å tvinge en vaksine på noen er feil uansett åssen du vinkler det!

Jeg sa ikke at det var dårlig eller negativt at Norge er snille.

Jeg bruker Snill som et positivt adjektiv.... Ikke ironisk eller hva du mener.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Veldig få her åpner BitChute, da de ser på det som et ureint nettsted eller noe. Den videoen finnes også på Youtube. 

Gouldfan skrev (3 timer siden):

Jeg sa ikke at det var dårlig eller negativt at Norge er snille.

Det har hele tida føltes litt truende, hva de drev med ellers i Europa. Også før vaksinen ankom, drev de med portforbud og forbud mot å gå på tur. Nå har Spania vedtatt at folk må bruke munnbind også utendørs. Ikke særlig sjanse til å få frisk luft der nede. 

Hvis Sveriges vaksinepass gjelder konserter, er det noe mildere enn i Nederland som krever vaksinepass for alle matbutikker. Klarer ikke helt å følge med på hva som skjer i Sverige, men de sa for noen uker siden at de ville vurdere å innføre det også på restauranter. De kunngjør ting på pressekonferanser (pressträff med Karin Tegmark Wisell). Han her virker glad for at han slipper å sitte ved siden av flatjordere og sammensvergelsespersoner på fotballkamper 😡

• Liker 1
Lenke til kommentar
7 hours ago, Budeia said:

Nå har Spania vedtatt at folk må bruke munnbind også utendørs. Ikke særlig sjanse til å få frisk luft der nede. 

Fant en link for det fra propaganda BBC : https://www.bbc.com/news/world-europe-59762046
Skal ikke mange hjerneceller til for å skjønne at den regelen handler ikke om å beskytte helsa til folk...

7 hours ago, Budeia said:

Han her virker glad for at han slipper å sitte ved siden av flatjordere og sammensvergelsespersoner på fotballkamper 😡

Dessverre deler mange hans synspunkt! Det jeg ser nå er tegn på fallet av vår sivilisasjon, og døden av hva vi har kalt for demokrati. Det går mot full fascisme og teknokrati nå. Forskjellen fra før i historien til nå, er at folket har nå blitt programmert til å elske det!

Endret av Betroz
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Betroz skrev (3 timer siden):

Dessverre deler mange hans synspunkt! Det jeg ser nå er tegn på fallet av vår sivilisasjon, og døden av hva vi har kalt for demokrati.

Fallet av sivilisasjon og døden av demokrati, er i hovedsak truet av fiender av rasjonalitet. Konspirasjonsteoretikere, religiøse fanatikere, populister som blir kultlignende, misinformasjon og propaganda. Som USA er eit prakt eksempel på.

Skal ein høyre på fagfolk, helseorganisasjoner, vitenskapen, eller skal vi høyre på populister som Trump, som foreslår å injisere desinfeksjonsmiddel, Majorie Taylor Greene, etc som er så fanatisk at ho er eit steinkast unna å bli ein sjølmordsbomber, då i kristendommens navn.... Sjøl barn klarer å tenke seg fram til det mest rasjonelle. Flaut at voksne folk ikkje klarer det. Rett og slett flaut og farlig.

Det er ein skam at kritisk tenkning har blitt så fraværende der folk saumfarer bitchute og andre søppelbøtter etter misinformasjon, og fremstiller det som gospel. Om nåke truer sivilisasjonen, er det nettopp dette. 

Ein kan gjere eksakt det samme med flat jord, 9/11 konspirasjoner, øglefolk etc. Blir ikkje overrasket om ein finner dette søppelet på bitchute også. Der dei påstår at BBC og CNN og VG etc er dei virkelige propaganda maskinene, i god Joseph Goebbels stil.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Betroz skrev (På 23.12.2021 den 8.45):

Fra media får du det inntrykket av at vitenskapen er satt, at alle er enige om Covid og vaksinene. Det er da ikke slik at alle forskere er enige her! Det er en illusjon, og bak den ligger en politisk agenda. Det betyr ikke at slike som meg er imot all vitenskap...

Du vil aldri finne noe som alle er enige om. Spørsmålet er hvem som i best grad klarer å argumentere for sitt ståsted med holdepunkt i empiri. Det handler altså ikke om at noe er en illusjon, men om at noe er en etablert konsensus - hva fagmiljøene mener det er best holdepunkt for å si at stemmer.

Betroz skrev (På 23.12.2021 den 9.06):

Det viktigste er at de når målet. Hvordan de kommer dit er ikke så viktig. De gir ut informasjon til media som holder håpet gående, noe de har gjort hele tida. Opp og ned, frem og tilbake. Gulrot og pisk.

Det ligger et psykologisk eksperiment bak det hele, SAGE i England består av mange psykologer også som de bruker for å teste hva som funker på folket og hva som ikke funker, for at de skal nå målet sitt.

Ubegrunnede påstander.

Betroz skrev (På 23.12.2021 den 12.43):

Sykdommen er virkelig. Det er årsaken til den, som er under tvil fra meg og MANGE andre (deriblandt leger og forskere). Ironisk nok mener jeg at her bør vitenskapen forske videre :wee:

Hvis du nå da følger tankegangen min fra det jeg skrev ovenfor her nå, så skjønner du at jeg ikke ønsker å ta en vaksine for en sykdom som årsaken er under tvil - eller at sykdommen kun er en vanlig, men litt mer hissig, influensa som kommer hvert år.

Angående influensa som er antatt å også være et virus, så finnes det også alternative teorier til den. At menneskekroppen hver år gjennomgår en naturlig detox, og influensa symptomer er kun det, symptomer på denne renselses prosessen. For hvert år som går så utsettes mennesker for stadig flere kjemikalier og andre skadelige ting fra maten, drikkevannet og miljøet vårt - som over tid får en en samlende effekt, og da mer alvorlig sykdom når kroppen prøver å rense seg selv. Slik går nå denne teorien (som jeg IKKE fant opp btw).

Noe mange ikke er klar over også, er at i disse tider så er Jordens magnetfelt på vei ned, som gjør at vi får mer kosmisk stråling fra Sola og verdensrommet. Dette påvirker også menneskers helse.

Poenget mitt her da, er at det kan finnes mange ulike årsaker til at folk er syke annet enn den offisielt aksepterte forklaringen på et nytt virus, Sars-Cov2. 

"Extraordinary claims require extraordinary evidence."

BTW: God jul folkens! :)

Endret av Hugo_Hardnuts
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...