Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

733 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      591
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      27


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Budeia skrev (27 minutter siden):

Forestiller meg at hvis piloten brått besvimer, er det vanskelig for de andre to å flytte denne vekk og ta vedkommendes plass i tide.

To piloter...

Sitat

Raymond Johansen antyder at han kanskje ikke trenger dose 3 etter å ha vært smittet. Men denne nåden gjelder bare ham selv. Overfor alle andre er det fram med vaksinepisken igjen. 

Du har altså ikke satt deg inn i hva som gjelder rundt vaksinering, for da hadde du visst at det har vært praksis for ALLE at man regnes som fullvaksinert etter én dose dersom man har vært smittet tidligere. Ergo vil trolig også smitte etter dose 2 regnes på samme vis, slik at 3. dose da blir unødvendig.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts skrev (5 timer siden):

Ergo vil trolig også smitte etter dose 2 regnes på samme vis, slik at 3. dose da blir unødvendig.

Men dette kommuniseres ikke, det som kommuniseres er at vaksineringen går for sakte. På grunn av en uvilje mot uvaksinerte. Denne dama fra Australia får ikke sine rettigheter som allergisk, på grunn av en uvilje mot uvaksinerte.

Godt gjort å komme seg gjennom alle versene.

 

Endret av Budeia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Hugo_Hardnuts said:


Men det gis ikke store overskrifter eller repeterende mas flere ganger pr dag, som i TV og radio, MSM osv....?
Eller tar jeg feil?

Endret av clink
Lenke til kommentar
clink skrev (31 minutter siden):

Men det gis ikke store overskrifter eller repeterende mas flere ganger pr dag, som i TV og radio, MSM osv....?
Eller tar jeg feil?

Nei, men må det gis store overskrifter og repeteres daglig før man kan si at noe er blitt informert om? Det er uansett informasjon man også vil få hvis man oppsøker lege eller andre for vaksinering.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Novavax-vaksinen får grønt lys av det europeiske legemiddelverket. Sveriges vaksinekoordinator tror mRNA-skeptikere nå kan la seg lokke.

Da faller ennå et argument bort fra skeptikerne. Nærmere bestemt de skeptikerne som ikke skjønner forskjell på DNA, RNA og mRNA. Nå må de bare ignorere dette og rykke tilbake til neste skanse av skepsismen for å ikke tape ansikt.

Endret av Simen1
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Skrekkugle skrev (7 timer siden):

Mental Helse er ikke eksperter på fysisk sykdom. Kan være noen der som ikke er helfrelst på korona-narrativet.

Betroz skrev (38 minutter siden):

Vi har alle en del av skylda her.

Denne tråden er vel en slags tråd hvor de halvgærne er heldige som i det helt tatt får lov til å uttrykke seg :) Men håper at litt mer av sannheten kommer fram hver dag og at vi til slutt vil bli de som hadde rett :)

Med de overdrivelsene og løgnene som har skjedd til nå, står jeg nok over Novavax også. 

CrystalRenay.jpg.a2ba1c6ef8c7f2c848e2e0703811073f.jpg

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
29 minutes ago, Simen1 said:

Novavax-vaksinen får grønt lys av det europeiske legemiddelverket. Sveriges vaksinekoordinator tror mRNA-skeptikere nå kan la seg lokke.

Da faller ennå et argument bort fra skeptikerne. Nærmere bestemt de skeptikerne som ikke skjønner forskjell på DNA, RNA og mRNA. Nå må de bare ignorere dette og rykke tilbake til neste skanse av skepsismen for å ikke tape ansikt.

Overhodet ikke. Ingen vaksine vil lokke meg inn i honning fella til disse folka.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

La meg prøve å forklare frustrasjonen min her. Ca halvparten av de innlagte med covid nå er uvaksinerte, selv om de kun utgjør noen få prosent av befolkningen. Dette fører til overbelastning på sykehusene og nedstenging av samfunnet med de konsekvensene dette fører med seg for oss alle. Når man ser det søppelet dere bruker som grunnlag for å rettferdiggjøre deres uansvarlige beslutninger kjenner jeg det koker. Det er fullstendig latterlig.

Ta ansvar og oppsøk hjelp både for deres og andres skyld.

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
1 minute ago, Budeia said:

Du kan ikke si at akkurat vi kommer til å bli innlagt på en slik avdeling i 3-4 uker. En stor del av de innlagte er utlendinger, og jeg mistenker også ofre for vaksinebivirkninger.

Hva du mistenker er irrelevant. Bevis det.

Er ikke spåkone så aner ikke hva dere må og ikke, men statistisk sett har dere mye høyere sjanse enn vaksinerte for å havne der fullstendig unødvendig. Bevis at statistikken lyver.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Budeia skrev (2 minutter siden):

Du kan ikke si at akkurat vi kommer til å bli innlagt på en slik avdeling i 3-4 uker. [..]

Ah, "det skjer ikke meg"-tankegang ... 🙄

Ingen vet hva som kommer rundt hjørnet. Plutselig er du smittet, ligger rett ut og hiver etter pusten. Bare fordi du (og andre) er så jævla trassige og egoistiske og ikke vil ta til dere fakta.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Budeia skrev (10 minutter siden):

Du kan ikke si at akkurat vi kommer til å bli innlagt på en slik avdeling i 3-4 uker.

Selvfølgelig ikke. Men - som sagt flere ganger tidligere - det handler om å redusere sannsynlighet for innleggelse, da det i det store bildet gjør at presset på sykehusene blir mindre. Sannsynligheten for at du blir innlagt ved smitte er langt større enn at du får alvorlige komplikasjoner av vaksinen.

Sitat

En stor del av de innlagte er utlendinger...

Ja, fordi en del land - feks. Polen - har vesentlig dårligere vaksinasjonsdekning enn Norge.

Sitat

...og jeg mistenker også ofre for vaksinebivirkninger.

Så langt har du ikke klart å underbygge disse mistankene dine på noe troverdig vis.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
27 minutes ago, nightowl said:

Ingen vet hva som kommer rundt hjørnet. Plutselig er du smittet, ligger rett ut og hiver etter pusten. Bare fordi du (og andre) er så jævla trassige og egoistiske og ikke vil ta til dere fakta.

Så du mener at frykten for det ukjente, døden, skal få oss til å ta en eksperimentell vaksine? At jeg skal utsette kroppen min for en kjemisk cocktail som jeg ikke vet langtidseffekten av enda, og som faktisk har tatt livet av en god del mennesker allerede? Skal jeg gjøre noe slikt mot meg selv for å redde et helsesystem som burde ha vært forbedret for lenge siden?

Du sier indirekte at de som ikke følger flokken, de er egoistiske... :roll:

Jo faktisk jeg har tenkt over valget mitt! Har du?

 

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
  • Uderzo låste denne emne
  • Uderzo gjenåpnet denne emne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...