Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

742 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      57
    • Nei
      596
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

Hapi70 skrev (4 timer siden):

Det er jammen bra at samme tiltak ikke kommer til å bli tatt i bruk ved influensapandemier da. 

Skulle det faktisk oppstå en influensapandemi har man tydeligvis med et nytt influensavirus å gjøre som klarer å gjøre i hvertfall litt skade. Det skjedde 100 år siden og kan selvsagt skje igjen.

What New York Looked Like During the 1918 Flu Pandemic - The New York Times

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
31 minutes ago, Hapi70 said:

Fuktig hud..?

Screenshot_2021-09-15-14-49-58.png.dea14e6a9a1c865cebbd204bc39340fb.png

Glemte jo helt at jeg skulle plassere en kniv på armen min etter neste gang jeg trente. Vel nå har jeg gjort det. Har til og med slengt på ei spiseskje for å være grei. Trening er tydeligvis like skumle saker som vaksina.

2021-09-15 15.14.241631712108.jpg

2021-09-15 15.13.341631712096.jpg

2021-09-15 15.13.201631712075.jpg

Endret av shockorshot
Resiza bildene litt. Hmm tydeligvis ikke nok. Nå skal de mindre
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (1 time siden):

Fuktig hud..?

Eventuelt udokumenterte vandrehistorier. 

Hvis dette hadde vært sant og ikke bare tullete vandrehistorier, burde det være den enkleste sak i verden å dokumentere dette skikkelig. Men alt vi får servert er slike udokumenterte vandrehistorier.

Betyr det at dere konspirasjonsteoretikerne ikke vil dokumentere bevis for konspirasjonen dere tror på, eller at dere ikke kan?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje når vaksinekampanjen er slutt, at man kan nå ut med slik forskning. Om den noensinne tar slutt. 

Et innlegg fra en TV-kanal har fått ekstremt stor respons på facebook. 

https://www.facebook.com/wxyzdetroit/photos/a.461583946134/10158207966696135/

Dette er vel også komisk og setter dere i helgehumør, tusenvis av mennesker som forteller om dem som fikk hjertestans etter å ha tatt vaksine. Familiemedlemmer og bekjente som har fått slag. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 hour ago, Capitan Fracassa said:

Ja for å samle noen som har blitt magnetiske f.eks.i et tv-studio med en nøytral som kan verifisere faktisk magnetisme, er jo skikkelig vanskelig, og helt umulig å nå ut med i dag… 🤨

Det har blitt gjort, og videoen har blitt delt her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 hour ago, knipsolini said:

Altså, tror du virkelig på dette? Er du så lett å lure? Bare ved å lese måten dette er skrevet på skjønner man at det er piss. Og hvor lett hadde det vel ikke vært å bevise dette, om det virkelig stemte? Hjelpe meg. 

Å, på måten det er skrevet på er det piss? Virkelig? La meg fortelle deg at dette er fra en liten, hemmelig gruppe der man ikke behøver å lyve eller skape sensasjoner. Det hun skriver har mest sannsynlig skjedd.

Og nei, jeg tror ingenting før jeg ser det selv. Før jeg tror på det skal jeg kjenne den magnetismen selv. Jeg stiller kun spørsmålet. Men vi vet jo også nå at det kan være metall i enkelte batcher, og metall er ofte magnetisk, så..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 hour ago, Budeia said:

Kanskje når vaksinekampanjen er slutt, at man kan nå ut med slik forskning. Om den noensinne tar slutt. 

Et innlegg fra en TV-kanal har fått ekstremt stor respons på facebook. 

https://www.facebook.com/wxyzdetroit/photos/a.461583946134/10158207966696135/

Dette er vel også komisk og setter dere i helgehumør, tusenvis av mennesker som forteller om dem som fikk hjertestans etter å ha tatt vaksine. Familiemedlemmer og bekjente som har fått slag. 

Ja skikkelig koselesning dette. Jeg får det i feeden hver dag fra bivirkningsgruppene. Alvorlighetsgraden står i grell kontrast til propagandaen i 'godkjente' media :(

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (33 minutter siden):

Ja skikkelig koselesning dette. Jeg får det i feeden hver dag fra bivirkningsgruppene. Alvorlighetsgraden står i grell kontrast til propagandaen i 'godkjente' media :(

Merkelig hvordan sikker 100 stk på jobb er fullvaksinerte og ingen har bivirkninger, men så fort man er konspirasjonsteoretiker så får man haugevis..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (1 time siden):

Det har blitt gjort, og videoen har blitt delt her.

Jeg snakket ikke om privatopptak hvor ingen kontrollerer om det er huden som er fuktig osv. 

Hvis det nå går rundt tusenvis eller millioner av magnetiske mennesker, hvorfor finnes det ikke ett eneste kontrollert bevis på det? Å avsløre dette for offentligheten ville jo vært superenkelt. 

Men jeg forstår at dine krav til å vurdere "bevis" kritisk bare gjelder det som kommer fra myndighetene, aldri det som postes på sosiale medier. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (28 minutter siden):

FB_IMG_1631731571020.jpg

Så bra du postet denne som svar mot meg og andre som synes du poster påstander uten gode bevis.

Når jeg ser denne tegningen skjønner jeg jo at det er tullete å skulle ha noe kritisk sans når jeg vurderer sannhetsinnholdet i tilfeldige anonyme innlegg på sosiale media, de må jo være sanne og vitenskap feil. 🤥

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...