Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

741 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      56
    • Nei
      596
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

Betroz skrev (4 timer siden):

Ja nettopp. Folk flest klarer ikke å ta innover seg at slik ondskap finnes i denne verdenen.

Der tror jeg du misforstår. Jeg benekter jo ikke at det blant de 6 millarder menneskene på jorda finnes mennesker som er SÅ onde. Selvfølgelig finnes det mennesker som går blant oss som er så sadistiske, sosiopatiske, psykopatiske, narsissistiske ja tvers gjennom onde. Man kan jo spørre folk som har jobbet i psykiatrien; man finner for eksempel mennesker med slike syke fanatasier på lukkede avdelinger; gærninger som vil sprenge jorda og drepe alle mennesker(det hadde jo vært best om alle slike psykotiske tilfeller med slike syke fantasier ble fanget opp og buret inne med nøklene kastet). Og kanskje finner man enkelte slike blant verdens rikinger. Men det er noe annet enn at man skal klare å få med seg en såpass stor del av menneskeheten, regjeringer, vitenskapsinstitusjoner, forskningsinstitusjoner, embetsverk etc. med på dette over hele verden samtidig som ingen varslere kommer ut og sier at noe slikt foregår. Det har vært varsling om mindre saker enn dette. Det kreves mer enn bare klassisk "psykopat manipulerer partneren"-manipulering på et såpass avansert nivå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
graavik skrev (10 minutter siden):

Men det jeg ikke har fått med meg ennå: Hva er "logikken" som konspigjengen bruker for å hevde at hestemedisinen deres ikke inneholder "nanochipsene" de er så sinnsykt redde for?

For mange handler det om eit tenåringsopprør mot staten, og myndigheiter, inkludert FDA og WHO. Der dei finner alternative medikamenter enn det som er medisinsk anbefalt. Ivermectin er eit av dei. Trump med hydroxycloroquin er eit annet.

Endret av Pallehysa
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Pallehysa said:

For mange handler det om eit tenåringsopprør mot staten, og myndigheiter, inkludert FDA og WHO. Der dei finner alternative medikamenter enn det som er medisinsk anbefalt. Ivermectin er eit av dei.

Jeg skjønner at for mange konspifolk er dette en form for "sen trassalder", men hadde vært underholdende å høre "logikken" deres bak hvordan de kan fastslå at hestemedisinen deres ikke inneholder "nanochips".

• Liker 2
Lenke til kommentar
graavik skrev (Akkurat nå):

Jeg skjønner at for mange konspifolk er dette en form for "sen trassalder", men hadde vært underholdende å høre "logikken" deres bak hvordan de kan fastslå at hestemedisinen deres ikke inneholder "nanochips".

Ser den. Ser for meg at det foregår omtrent slik:

"Vaccine and Bill Gates: Bad guy bad guy"

"Parasitic horsedrug: Good guy good guy"

Lenke til kommentar
Pallehysa skrev (2 minutter siden):

For mange handler det om eit tenåringsopprør mot staten, og myndigheiter, inkludert FDA og WHO. Der dei finner alternative medikamenter enn det som er medisinsk anbefalt. Ivermectin er eit av dei.

Det handler også om et land som har gitt befolkningen saklige grunner til å tvile på myndighetenes troverdighet som perler på en snor gjennom et par århundre, samtidig som svært mange skoler, kirker og foreldre lærer barna at de ikke skal tro på vitenskapen. At tro er viktigere enn viten og at metoder for faktasjekking bare er en del av konspirasjonen. Et land der fakta holdes skjult av myndigheter, bedrifter og andre, hvis noen kan ha personlige motiver til å skjule det. Kulturen er til og med sånn at man ser opp til de sleipeste skurkene og det er helt greit å albue seg oppover i systemet (eller ligge seg oppover alt etter kjønn). Dette godt blandet med at "det gode liv" svinner bort for middelklassen. Er det rart samfunnet har blitt som det har der borte? Jeg er glad jeg er vokst opp i og bor i Norge.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Selv om det er mulig å gjøre kjedelige ting med tabletter (som de selvmordskapslene som noen av nazistene gikk rundt med under krigen), virker det som det er spesielle bivirkninger etter vaksinekampanjer. 

Den siste påstanden jeg har sett, er at de vaksinerte som utvikler plagsomme bivirkninger gir utslag på Geiger-tellere.. da de blir radioaktive. Whoa. 

Lenke til kommentar
Budeia skrev (6 minutter siden):

Selv om det er mulig å gjøre kjedelige ting med tabletter (som de selvmordskapslene som noen av nazistene gikk rundt med under krigen), virker det som det er spesielle bivirkninger etter vaksinekampanjer. 

Den siste påstanden jeg har sett, er at de vaksinerte som utvikler plagsomme bivirkninger gir utslag på Geiger-tellere.. da de blir radioaktive. Whoa. 

Nei - en like velbegrunnet påstand som din.

Lenke til kommentar

Fønny at pro-covid folka syter om mulige bivirkninger fra vaksinen mens det ikke er så nøye når det gjelder ivermectin:

Tell your doctor right away if any of these rare but very serious side effects occur: neck/back pain, swelling face/arms/hands/feet, chest pain, fast heartbeat, confusion, seizures, loss of consciousness.

https://www.webmd.com/drugs/2/drug-1122/ivermectin-oral/details

Dessuten oppfordrer de folk til å kaste i seg mengder av det og da er en av bivirkningen en ganske kjip død.

Endret av Skrekkugle
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Skrekkugle said:

Fønny at pro-covid folka syter om mulige bivirkninger fra vaksinen mens det ikke er så nøye når det gjelder ivermectin:

Tell your doctor right away if any of these rare but very serious side effects occur: neck/back pain, swelling face/arms/hands/feet, chest pain, fast heartbeat, confusion, seizures, loss of consciousness.

https://www.webmd.com/drugs/2/drug-1122/ivermectin-oral/details

Dessuten oppfordrer de folk til å kaste i seg mengder av det og da er en av bivirkningen en ganske kjip død.

Hva med de av oss som ikke tror at Sars-cov2 viruset finnes, og derfor ikke vurderer å bruke ivermectin? Hvordan passer vi inn i narrativet ditt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (2 timer siden):

Det er din oppfattning om saken.

Når du kommer med en fantastisk påstand om at det er utviklet teknologi som lar en elite styre hjerner ved hjelp av mRNA i vaksiner, og du har nøyaktig INGENTING som bevis og INGENTING som i det hele tatt indikerer at det finnes, da er det mer enn bare en oppfatning at du kommer med en vill fantasi.

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Capitan Fracassa said:

Når du kommer med en fantastisk påstand om at det er utviklet teknologi som lar en elite styre hjerner ved hjelp av mRNA i vaksiner, og du har nøyaktig INGENTING som bevis og INGENTING som i det hele tatt indikerer at det finnes, da er det mer enn bare en oppfatning at du kommer med en vill fantasi.

Har du i det hele tatt hatt tanken på å prøve å undersøke de påstandene jeg kommer med selv, før du konkluderer med noe? For selv om ikke jeg legger ved beviser her i tråden, så betyr ikke det automatisk at de ikke finnes.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (2 minutter siden):

Har du i det hele tatt hatt tanken på å prøve å undersøke de påstandene jeg kommer med selv, før du konkluderer med noe? For selv om ikke jeg legger ved beviser her i tråden, så betyr ikke det automatisk at de ikke finnes.

Siden du tydelivis ikke har funnet det bryet verdt å komme med noe som helst bevis for de fantastiske påstandene, ser jeg ikke noen som helst grunn til å bruke tid på dine påstander heller. 

Kom med noen gode kilder som underbygger det, gjerne noen litt bedre enn kildene for at julenissen er ekte, så skal jeg bruke tid på det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
29 minutes ago, Betroz said:

Hva med de av oss som ikke tror at Sars-cov2 viruset finnes, og derfor ikke vurderer å bruke ivermectin? Hvordan passer vi inn i narrativet ditt?

Virkelighetsfornektere? Selektiv oppfattelse? Eventuelt at du egentlig bor i en annen covidfri dimensjon og får kontakt med oss i covid land via diskusjon.no og dermed er en smule forvirret?

Lenke til kommentar

Alternativet er at det er akkurat som vi blir lært gjennom skole og offentlig informasjon, at det er akkurat som vi blir fortalt og at konspirasjonene er nettopp det - konspirasjoner.

Eller sprøyt og galskap som jeg velger å kalle det, da det gir null mening og bare forer usikre sinn med svada og tullball.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er helt tydelig at dere ikke forstår hva som nå skjer i verdenen, og derfor passer dette sitatet bra :

“The illusion of freedom will continue as long as it's profitable to continue the illusion. At the point where the illusion becomes too expensive to maintain, they will just take down the scenery, they will pull back the curtains, they will move the tables and chairs out of the way and you will see the brick wall at the back of the theater.” - Frank Zappa

Den veggen kommer nærmere og nærmere.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Budeia skrev (44 minutter siden):

Etter et raskt søk - det forskes på graphene og hjerneaktivitet. Og flere skal ha oppdaget at vaksinene inneholder graphene. 

https://newatlas.com/fet-flagships/26030/

Men det vil være lite poeng i å konstruere noe i avansert, hvis vaksinasjonsobjektene dør forholdsvis raskt. 

Nå har du ikke lest din egen kilde (igjen!). Artikkelen sier ikke at det forskes på graphene og hjerneaktivitet i sammenheng, men at det er to ulike forskningsprosjekter som er plukket ut mtp å tildeles forskningsmidler.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 hour ago, Betroz said:

Det er helt tydelig at dere ikke forstår hva som nå skjer i verdenen, og derfor passer dette sitatet bra :

“The illusion of freedom will continue as long as it's profitable to continue the illusion. At the point where the illusion becomes too expensive to maintain, they will just take down the scenery, they will pull back the curtains, they will move the tables and chairs out of the way and you will see the brick wall at the back of the theater.” - Frank Zappa

Den veggen kommer nærmere og nærmere.

Den har kommet ganske nær i Australia.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...