Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

742 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      57
    • Nei
      596
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

3 minutes ago, Hapi70 said:

Jada hele verden ville vært gjenåpnet, fordi de vaksinerte sprer virus for alle pengene de ble vaksinert med:

"Fully vaccinated adults can harbour virus levels as high as unvaccinated people if infected with the Delta variant, according to a sweeping analysis of UK data, which supports the idea that hitting the threshold for herd immunity is unlikely."
https://www.theguardian.com/world/2021/aug/19/jabbed-adults-infected-with-delta-can-match-virus-levels-of-unvaccinated?fbclid=IwAR3iK1RzfaRDd4ypTNoUyGOl3tfmn16MWRAXlyu5_D7BOraXCBL-Bd4T8fM

Havner på sykehus og dør gjør de også. Om de var uvaksinerte hadde de sikkert blitt enda sykere før de døde da, eller?:

"Flere enn 4100 mennesker har vært innlagt på sykehus med covid-19 i USA, til tross for at de var fullvaksinerte, ifølge nye data fra CDC."
https://www.nettavisen.no/nyheter/usa-over-4000-fullvaksinerte-innlagt-pa-sykehus-minst-750-dode/s/12-95-3424147504?fbclid=IwAR1HbQWwAwJ0ARzzu8VkBRvRjvprmc2h03FAcu1RwvMgsD3LP1aHwsxNOEU

Det er så mye logikk i dette (ironi)...

Vaksine har aldri vært 100% sikkert. Men det er utrolig vanskelig for antivaxxere å få inn i sitt lille hode tydeligvis. 4100 mennesker har vært innlagt etter å ha vært fullvaksinerte faktisk.
Jeg anbefaler deg å gjøre denne lille øvelsen: Finn ut hvor mange mennesker som har vært innlagt totalt pga. Covid. Finn også ut hvor mange som har dødd. Og ja: "bitchute"videoer som er laget av tilfeldige sinte folk som sitter hjemme og hamrer på tastaturet teller fortsatt bare som ren løgn ;) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1000 av disse 4000 innlagte var asymptomatiske og var innlagt for andre årsaker enn covid, men rutinemessig testet for covid for å begrense smitte.

@Hapi70 leste du sitatet til Dr. Peter i Nettavisen-artikkelen?

– Det er like sannsynlig at du blir drept av en meteoritt som å dø av covid-19 etter en vaksine.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (38 minutter siden):

Så da kan man lure på hvorfor man vaksinerer barn, hvis dette er en mulighet? Om det ikke er for at de skal bli livslange kunder av farmasien og livslange forbrukere av vaksiner. Men det kan vel ikke være tilfelle, for en så ond plan kan vel ikke finnes.
En annen mulighet, eller en tilleggsmulighet kan man si er livslange bivirkninger og et ødelagt liv som resultat.
Så ja, kjør på, vaksiner barna også 😔

VAKSINEADVARSELFHIBARN.thumb.jpg.1f7fb70ad8c80e53a367fe0d2e9969a0.jpg

Du Er klar over at dem har vaksinert barn lenge før covid?? Bl.a. deg? At du fortsatt er like overrasket over at dem går den veien er helt utrolig. Dette har pågått lenge og vil fortsatt pågå i fremtiden. Dette er noe de fleste oppegående folk har vist om lenge!

Endret av Laffe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
20 minutes ago, Hapi70 said:

Jeg trekker konklusjonen at det er ren bløff at man "ikke blir så syk" når man er vaksinert.

Om du ikke ser at 4100 totalt er svært lavt når det ligger 100k innlagt akkurat nå stiller du kanskje litt høye krav. Tror de fleste har fått med seg at vaksina ikke er 100%, men du kan ikke fornekte at den har en effekt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (På 3.9.2021 den 19.23):

Idag i gruppa Erfaringer med covid-vaksinering - Norge. Det er like mange nye poster om bivirkninger siste døgn som det var for et par dager siden, hver dag er det slik, hver dag leser man slike poster. Det som kommer i nyhetene er en vits i forhold: Screenshot_2021-09-03-19-16-30.thumb.png.44d81ce3b62d0e9c6f4b4499da88a55b.png

Det denne dama skriver om hvordan kroppen reagerer på lite oksygen er bare tull. Jeg har selv opplevd hvordan det føles å ha for lav oksygenmetning, det er et rent helvette jeg ikke vil ønske ovenfor mine verste fiender, det oppleves ikke som å "drive vekk" det oppleves som å kveles, og kroppen kjemper aktivt mot det, prøv å pust gjennom et sugerør så lenge som du klarer, så vil du få et lite glimt av hvordan det føles. 

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Laffe skrev (2 timer siden):

Mao, det er forseint for dere, da dere allerede har fått barnevaksiner og melk fra moren deres.

Er du kun her for å rakke ned på oss? Ikke bare er vi hjernevaskede, men det er for sent for oss. Ser det ikke som umulig at du kan ha bedre hjernekapasitet eller lignende, men bør du ikke finne noen likesinnede å diskutere med. 

Om gjenåpning og vaksine: Høie sier i dag at 90% fullvaksinerte ikke er et absolutt tall. Det betyr at det er smittetallene som gjør dem nervøse. Og smittetallene er hovedsakelig blant yngre mennesker. Ser derfor ikke hvordan en arbeidsledig 55-åring skal kunne få ned smittetallene i skolene. Og uansett har deltasmitten vært rundt i over en måned, så en del har sannsynligvis hatt smitten og er allerede immune av den grunn. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 hour ago, Laffe said:

Du Er klar over at dem har vaksinert barn lenge før covid?? Bl.a. deg? At du fortsatt er like overrasket over at dem går den veien er helt utrolig. Dette har pågått lenge og vil fortsatt pågå i fremtiden. Dette er noe de fleste oppegående folk har vist om lenge!

Hva er det som får deg til å tro at jeg er overrasket over at det går den veien?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
1 hour ago, Evil-Duck said:

Det denne dama skriver om hvordan kroppen reagerer på lite oksygen er bare tull. Jeg har selv opplevd hvordan det føles å ha for lav oksygenmetning, det er et rent helvette jeg ikke vil ønske ovenfor mine verste fiender, det oppleves ikke som å "drive vekk" det oppleves som å kveles, og kroppen kjemper aktivt mot det, prøv å pust gjennom et sugerør så lenge som du klarer, så vil du få et lite glimt av hvordan det føles. 

Ja, det oppleves selvsagt som å kveles, og det vet nok hun også om hun har vært i en drukningsulykke. Men det hun beskriver er nok ikke den fysiske og emosjonelle reaksjonen man får mens kroppen sloss mot døden, men den opplevelsen man har når man er iferd med å drive inn i døden, etter kroppen har gitt opp.

Men jeg kan bare spekulere på hva hun mener, og det er alt du kan gjøre også. Kanskje du kan bli med i gruppen og spørre henne, så du kan få mer detaljer om opplevelsene hennes? Som forsåvidt ikke har noe med hvorfor jeg postet den å gjøre, noe som er helt typisk for forumet her.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (1 minutt siden):

Ja, det oppleves selvsagt som å kveles, og det vet nok hun også om hun har vært i en drukningsulykke. Men det hun beskriver er nok ikke den fysiske og emosjonelle reaksjonen man får mens kroppen sloss mot døden, men den opplevelsen man har når man er iferd med å drive inn i døden, etter kroppen har gitt opp.

Men jeg kan bare spekulere på hva hun mener, og det er alt du kan gjøre også. Kanskje du kan bli med i gruppen og spørre henne, så du kan få mer detaljer om opplevelsene hennes? Som forsåvidt ikke har noe med hvorfor jeg postet den å gjøre, noe som er helt typisk for forumet her.

Jeg tolker dette som en romantisering av hvordan det ville være å dø av korona eller andre sykdommer som rammer lungene,  vanskelig å tolke det på noen annen måte. Det som indirekte sies her er at det er bedre å dø med covid enn det er å risikere å bli syk av vaksinen. Faktum er at det ikke er noe romantisk med å sakte kveles mens kroppen stritter i mot, det er angstfremkallende, du blir redd og det gjør vondt, fryktelig vondt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
3 hours ago, Hapi70 said:

Vi som ikke ser på fantasiene du ytrer som realitet har ikke noe å frykte fra X antall boostere. Tar det som det kommer og følger anbefalingene fra helsemyndighetene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Teknologien finnes og tas i bruk. Her er det snakk om teknologi som gjør det mulig å fjernstyre mennesker. Vi har sett at batcher av disse vaksinene inneholder metallpartikler som ikke skal være der, vi har også sett ting som tyder på at man kan bli magnetisk etter injeksjon. Jeg har lurt på hvordan det går an å hjernevaske en hel verden, og her har vi et mulig svar. Fem minutter lang video på Svensk, forutsigelse fra 1995 av teologiprofessor Pierre Gilbert: 

https://rumble.com/vlzuqt-ystein-rnne-155-vilken-frutsgelse.html?fbclid=IwAR0qNrQxttzkxcgY5RYp__BS9Hx4uFygMAnjLSCu7lURNJl0JECAzOn76Co

Lenke til kommentar
22 minutes ago, Hapi70 said:

Teknologien finnes og tas i bruk. Her er det snakk om teknologi som gjør det mulig å fjernstyre mennesker. Vi har sett at batcher av disse vaksinene inneholder metallpartikler som ikke skal være der, vi har også sett ting som tyder på at man kan bli magnetisk etter injeksjon. Jeg har lurt på hvordan det går an å hjernevaske en hel verden, og her har vi et mulig svar. Fem minutter lang video på Svensk, forutsigelse fra 1995 av teologiprofessor Pierre Gilbert: 

https://rumble.com/vlzuqt-ystein-rnne-155-vilken-frutsgelse.html?fbclid=IwAR0qNrQxttzkxcgY5RYp__BS9Hx4uFygMAnjLSCu7lURNJl0JECAzOn76Co

Vær så snill, still noen krav til beviser for påstander. Det er så sykt mind blowing at du tror på hva som helst så lenge det passer deg.

Endret av Skrekkugle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
2 hours ago, Skrekkugle said:

Vær så snill, still noen krav til beviser for påstander. Det er så sykt mind blowing at du tror på hva som helst så lenge det passer deg.

Hva vil du anse som bevis?

Lenke til kommentar

det forventes vel at 90% av befolkningen tar vaksine, hvilket ansees som høy oppslutning. For å komme særlig høyere enn det, må det være noe mer skremmende og visuelt som rammet oss.

f.eks. en gjenoppblomstring av svartedauden

BADB1kQ.png

når folk hadde sett at råtne kroppsdeler begynner falle av, vil jeg tippe 120% oppslutning og 0% antivaxxere :grin2:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...