Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

743 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      57
    • Nei
      597
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

Betroz skrev (5 timer siden):

Det er sant. Jeg ville ikke ønsket å fått tarmbakterier i et åpent sår f.eks.

Broren kan bare ha fått en falsk positiv test, eller at han har en vanlig influensa. Så ja, det ER relevant.

Det finnes ikke influensa i det hele tatt i Norge nå. Helt sært som PC Lynet nevner du tror på influensa og ikke på korona? 

Sitat

Ingen influensapåvisninger siste uker
Det er fremdeles uvisst om det har forekommet innenlands smitte 
med influensa denne sesongen. Ingen influensapåvisninger er meldt 
i ukene 48 til 53. De to første sikre påvisningene ser ut til å ha 
kommet i uke 44, 1 influensavirus A(H3) på Vestlandet og 1 
influensavirus B/Victoria i Oslo, begge med sannsynlig smitte i 
utlandet. I uke 45 ble det påvist 1 influensavirus B/Victoria i Oslo, 
også dette et importtilfelle.
Også i store deler av verden for øvrig har det vært lav forekomst av 
influensa, og det råder større usikkerhet enn vanlig omkring hva man 
kan vente seg kommende vinter på den nordlige halvkule.

https://www.fhi.no/publ/2020/influensasesongen-i-norge-2020-2021-ukerapporter/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, Betroz said:

Bevis for oss at det er sant, for jeg stoler ikke på noe av det som Pm Boris Johnson og det korrupte media der sier om saken.

Kan inte du bevisa något av allt du har sagt? Jag tror självklart inte på ett ord du sier. 

Men det är ju praktiskt det här med konspirationsteorier. Är ju bara att ignorera allt som inte passar in i det man tror genom att si att det är en konspiration och man kan inte lite på något ting. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Betroz skrev (5 minutter siden):

Bevis for oss at det er sant, for jeg stoler ikke på noe av det som Pm Boris Johnson og det korrupte media der sier om saken.

Stoler du på hva helsearbeidere derifra sier? eller er samtlige leger, sykepleiere, resepsjonister og alle som jobber innen helse vesenet i UK med på konspriasjonen?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Just now, Kryptodebunker said:

Det finnes ikke influensa i det hele tatt i Norge nå. Helt sært som PC Lynet nevner du tror på influensa og ikke på korona? 

Det er fordi vanlig influensa kalles nå for Covid-19, og nei den er ikke borte fordi vi går med maske og vasker oss til blods med håndsprit.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 minutt siden):

Enten vanlig lungebetennelse eller skader fra elektromagnetisk stråling. Ved 60 Ghz 5G, så klarer ikke kroppen å ta opp like mye oksygen lenger, og man får ganske like symtomer. En lege fra New York rapporterte tidligere i fjor om pasienter som minte ham om folk som har vært i høyden, som f.eks på Everest. De fikk ikke nok oksygen og de kollapset. Det jeg sier her nå, er at det skjedde ikke på grunn av et smittsomt virus.

Ødelegger jo litt at omåder uten 5g også at hardt rammet og at ingen bruker 60Ghz i 5g..

Og fikk så mange lungebetennelse?

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (13 minutter siden):

Hva med alt som kommer fra sykepleiere og andre helsearbeidere, pasienter og pårørende da? Er de med på konspirasjonen?

Lenke til kommentar
Betroz skrev (25 minutter siden):

De bruker PCR testen til å skape hva som kalles for en "Casedemic", som igjen forsvarer hele pandemiens regler og restriksjoner. Hvis alle slutter å teste seg, så er den over. De som da blir alvorlig syke og dør, gjør det av andre årsaker enn "Sars-Cov2".

Som hva da? Kanskje Boris Johnson tar kvelertak på de (og seg selv for et halvår siden)?

• Liker 2
Lenke til kommentar
1 minute ago, Simen1 said:

Som hva da? Kanskje Boris Johnson tar kvelertak på de (og seg selv for et halvår siden)?

Jeg har alt svart på det Simen. Boris er en åpenbar nikkedukke. At han tar avgjørelser selv er en fornærmelse på intellektet til de fleste.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (6 minutter siden):

Nei. For endte gang, jeg nekter ikke for at folk blir alvorlig syke og dør. Det jeg sier, er at jeg ikke tror Sars-Cov2 er årsaken. 

Så du synes det er mer sannsynlig at i hele verden samarbeider alt helsepersonell om å kalle influensa for korona? Virkelig? 

Høres mye mer logisk og enkelt ut at det er ett nytt virus som er ca 2-3 ganger mer dødelig enn influensa. 

Hadde jeg jobbet på en lab skulle jeg invitert deg til å kikke på ett koronavirus vs ett i i influensa virus i elektron mikroskop. Det er nemlig tydelig forskjell. Koronavirus er oppkalt etter krone 👑 formen på viruset. Korona = krone. Du har kanskje sett en flaske Corona øl? 

Influensavirus:

https://www.utmb.edu/virusimages/the-virus-images

influenza-a-hk-1-68-h3n2-fam-2-greyscale-thumb.jpg.f0f1e3cb0baadb33e5abc9e3925b1343.jpg

Koronavirus se de små runde kronene. 

https://www.cdc.gov/media/subtopic/images.htm

23336_lores.jpg.bc50fecaef1eaf581b1cbc349d660a99.jpg

Endret av Kryptodebunker
Lenke til kommentar
Betroz skrev (16 minutter siden):

Enten vanlig lungebetennelse eller skader fra elektromagnetisk stråling. Ved 60 Ghz 5G, så klarer ikke kroppen å ta opp like mye oksygen lenger, og man får ganske like symtomer.

Enten eller, som i at du ikke vet forskjellen på lungebetennelse og stråleskader, eller at du skyter beskyldninger vilt i alle retninger?

Sitat

En lege fra New York rapporterte tidligere i fjor om pasienter som minte ham om folk som har vært i høyden, som f.eks på Everest. De fikk ikke nok oksygen og de kollapset. Det jeg sier her nå, er at det skjedde ikke på grunn av et smittsomt virus.

Det var ikke folk som kollapset, men lungene deres. Og hvorfor tror du ikke at en lungevirus kan bremse oksygenopptaket, slik lungevirus har gjort et utall ganger opp gjennom historien?

• Liker 2
Lenke til kommentar
On 11/21/2020 at 8:44 AM, Betroz said:

Hvorfor er det så viktig for dem å vaksinere en hel verden for et virus som 99% av de under 70 år takler helt fint?

Er ikke de i alderen 70+ verdt noe? Det finnes 700 millioner mennesker over 65 år. 

Forøvrig, hvis du insuinerer at 1% av de under 70 dør eller får alvorlige helseskader av covid, så er det snakk om 78 milllioner mennesker. 
Å ta en vaksine er da en liten pris å betale for å redde hele populasjonen til Storbritannia + litt til. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (20 minutter siden):

Det er fordi vanlig influensa kalles nå for Covid-19, og nei den er ikke borte fordi vi går med maske og vasker oss til blods med håndsprit.

Hvordan forklarer du da forskjellene i spredningsrate, symptomer, sykdomsutvikling, dødelighet og PCR "fingeravtrykk"?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...