Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

741 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      56
    • Nei
      596
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513
8 hours ago, nightowl said:

Du får det til å høres ut som at de uvaksinerte skal tas. Helt uten legitim grunn. Som om myndigheter i inn-, og utland har lagt denne gruppen for hat.

Jeg syns vaksinering er fornuftig, ja. Jeg tåler fint et stikk i armen, mens andre setter seg trassig på bakbeina og går helt i vranglås.

Det jeg forstår fra denne posten er at du mener at uvaksinerte skal tas, og at grunnen er legitim.

Grunnen er ren hjernevask, og det som skjer nå er ikke noe bedre enn det som skjedde i Nazi-Tyskland. Tenk på hvem du hadde vært om du var der. Ville du sett gjennom hjernevasken eller hadde du villet bli kvitt "problemet", som var Jødene?

Hva tror du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
6 hours ago, Laffe said:

@Hapi70 hvorfor bruker du setningen "de uvaksinerte" du er jo vaksinert selv..

Morsomt å se såkalte vaksinemotstandere klager og støyer mot de vaksinerte, når dem selv er proppet med vaksiner. Barne og asiavaksiner..

Nå er jeg så dritt lei av å lese om de "barne- og asiavaksinene" dine. Hva er det du vil med dette egentlig?
Ja, jeg er vaksinert. Med mindre man har hatt veldig bevisste foreldre, så er man vaksinert. Man er sprøytet full med giftstoffer og patogener helt uten å kunne bestemme selv i saken. Ett av giftstoffene er aluminium, et annet er kvikksølv. Kvikksølv er noe av det giftigste på planeten. Hos barn er blod-hjerne barrieren åpen, så dette kvikksølvet og aluminiumet har gått rett til hjernen. Og det forblir der inne og skaper alle slags nevrologiske problemer.
Dette er overgrep fra de som administrerer disse vaksinene, og ren ondskap fra de som faktisk vet hva som er i dem og hva de gjør.
Vil jeg ha dette i kroppen en gang til? Eh, nei.
Kan jeg bestemme det selv? Forhåpentligvis.
Vil jeg klage over at et helt samfunn, ja en hel verden, nå presser og hetser meg til å injisere meg selv med denne gifta?
Ja kanskje det.

Har du problemer med å forstå det? Om du har det, så vet jeg ikke hva mer jeg skal si til deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Eric Clapton som fikk alvorlige bivirkninger av faenskapet må vi vel få til å ta dose tre (og fire, fem, seks osv.) på en eller annen måte? Han kan jo ikke drive og bevege seg fritt rundt og spre smitte og på den måten drepe andre mennesker og sette hele samfunnet i fare? Og denne musikken hans, det er jo "anti-lockdown"-musikk, og må stoppes ikke sant? For det er vel slik dere tenker?

“About six weeks later I was offered and took the second AZ shot, but with a little more knowledge of the dangers,” he continued. “Needless to say the reactions were disastrous, my hands and feet were either frozen, numb or burning, and pretty much useless for two weeks, I feared I would never play again, (I suffer with peripheral neuropathy and should never have gone near the needle.) But the propaganda said the vaccine was safe for everyone....”
https://www.latimes.com/entertainment-arts/music/story/2021-05-17/eric-clapton-astrazeneca-vaccine

Lenke til kommentar

Vaksiner er laget for å gi oss beskyttelse mot virus og sykdommer. Det er hele poenget med dem.

At du og enkelte andre ikke skjønner/vil skjønne det eller er hjernevasket eller rett og slett gale nok til å tro på "the Great Reset" og annen galskap og oppriktig tror staten tvinger på oss vaksiner for å kontrollere oss og/eller ta livet av oss, og attpåtil seriøst tror vi er de gale... vel, at dere tror på dette sprøytet får stå for deres egen regning.

Selv har jeg frivillig fått to doser av Comirnaty-vaksinen til Pfizer/BioNTech, delvis for min egen skyld og tidligere enn min aldersgruppe pga. autoimmun sykdom og fordi jeg ikke ønsker å være skyld i at andre blir smittet og potensielt dør.
Du får tro hva du vil, men jeg gidder ikke å leke med døden hverken for meg selv eller andre pga. sinnssyke teorier om magnetisme og microchips som noen gale mennesker har funnet på og plantet i hodet til andre.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (4 timer siden):

Det jeg forstår fra denne posten er at du mener at uvaksinerte skal tas, og at grunnen er legitim.

Grunnen er ren hjernevask, og det som skjer nå er ikke noe bedre enn det som skjedde i Nazi-Tyskland. Tenk på hvem du hadde vært om du var der. Ville du sett gjennom hjernevasken eller hadde du villet bli kvitt "problemet", som var Jødene?

Hva tror du?

Nazi-Tyskland faktisk. Tenkte meg kanskje du ville dra det så langt. Rimelig tullete, historieløst og respektløst.

Vri og vreng så mye på ordene du vil. Det forandrer ingenting.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (5 timer siden):

Hos barn er blod-hjerne barrieren åpen, så dette kvikksølvet og aluminiumet har gått rett til hjernen. Og det forblir der inne og skaper alle slags nevrologiske problemer.

Jeg har tatt alle mine vaksiner og har ingen opplagte tegn på «alle slags nevrologiske problemer». Har du noe dokumentasjon på alvorlighet og omfang av det du beskriver?

-k

• Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (6 timer siden):

Ett av giftstoffene er aluminium, et annet er kvikksølv. Kvikksølv er noe av det giftigste på planeten. Hos barn er blod-hjerne barrieren åpen, så dette kvikksølvet og aluminiumet har gått rett til hjernen. Og det forblir der inne og skaper alle slags nevrologiske problemer.

Dette har du ikke belegg for. Joda, selv om ikke blod-hjerne barrieren hos barn er åpen, så er det en del som tyder på at den er hvert fall er annerledes enn hos voksne, og at en hjerne i utvikling uansett er mer sårbar enn en ferdig utviklet hjerne. Men forskningsmiljøene har altså undersøkt dette over mange tiår uten å finne at det du sier allikevel stemmer.

For det første inneholdt de vaksinene som tidligere benyttet kvikksølv som konserveringsmiddel, en annen kvikksølvforbindelse - tiomersal/etylkvikksølv - enn den skadelige forbindelsen - metylkvikksølv. Etylkvikksølv vet vi er mye mindre toksisk enn metylkvikksølv og det skilles raskt ut av kroppen. Når man gikk bort fra etylkvikksølv var det fordi man så at man kunne risikere å komme over grenseverdiene som var fastsatt for metylkvikksølv for sårbare barn, og ettersom man ikke hadde fastsatt noen grenseverdi for etylkvikksølv - selv om det da altså er mindre toksisk enn metylkvikksølv - valgte man å gå bort fra også dette i vaksiner gitt til sped- og småbarn.

Mtp. aluminium, har man 80 år med undersøkelser som tilsier at dette er uproblematisk. Av bivirkninger som man anser som forårsaket av aluminium, finner man noe økt irritasjon rundt stikkstedet som vedvarer over tid (mndr) og som rammer et sted mellom 0,35 og 1,18%, altså en relativt vanlig men ufarlig bivirkning. Totalt får man gjennom barnevaksinasjonsprogrammet i seg 2,175mg aluminium, hvis man antar at 100% av dette tas opp (noe som er lite sannsynlig). En menneskekropp inneholder i utgangspunktet 30-50mg som vi tar opp helt naturlig gjennom mat, drikke, luft.

• Liker 6
Lenke til kommentar
nightowl skrev (1 time siden):

Nazi-Tyskland faktisk. Tenkte meg kanskje du ville dra det så langt. Rimelig tullete, historieløst og respektløst.

Vri og vreng så mye på ordene du vil. Det forandrer ingenting.

Ja, det er jo rimelig logisk å sammenligne oppfordringer fra staten om smittevern og vaksiner med hjernevaskingen og propagandaen nazistene brukte for å legitimere forfølgelse av og regelrett folkemord på jøder for 80 år siden.

Perfekt logikk (i de gales verden) :ermm:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (7 timer siden):

Eric Clapton som fikk alvorlige bivirkninger av faenskapet må vi vel få til å ta dose tre (og fire, fem, seks osv.) på en eller annen måte? Han kan jo ikke drive og bevege seg fritt rundt og spre smitte og på den måten drepe andre mennesker og sette hele samfunnet i fare? Og denne musikken hans, det er jo "anti-lockdown"-musikk, og må stoppes ikke sant? For det er vel slik dere tenker?

“About six weeks later I was offered and took the second AZ shot, but with a little more knowledge of the dangers,” he continued. “Needless to say the reactions were disastrous, my hands and feet were either frozen, numb or burning, and pretty much useless for two weeks, I feared I would never play again, (I suffer with peripheral neuropathy and should never have gone near the needle.) But the propaganda said the vaccine was safe for everyone....”
https://www.latimes.com/entertainment-arts/music/story/2021-05-17/eric-clapton-astrazeneca-vaccine

Nå er vel Claptons nye sang en protest mot lockdown, som jeg nå har blitt er en klar og tydelig motstander av så hans synspunkter på det er jeg ikke uenig i. Angående vaksiner, er han vel negativ til tvang men ikke imot at andre skal få ta det frivillig og promoterer ikke konspirasjonsteorier om at dette er laget for å utrydde verdens befolkning. Jeg er forøvrig enig i at det vedvarende test- og lockdownsirkuset bør oppheves for godt og at vaksiner bør være frivillig for annet enn helsepersonell. Jeg har tatt vaksinen selv men vil ikke fordømme de som ikke har tatt de; men regner med at de fleste som er reserverte ikke fordømmer de som vil ta den.

Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (4 timer siden):

Vaksiner er laget for å gi oss beskyttelse mot virus og sykdommer. Det er hele poenget med dem.

At du og enkelte andre ikke skjønner/vil skjønne det eller er hjernevasket eller rett og slett gale nok til å tro på "the Great Reset"

Great Reset er ingen konspirasjonsteori. Det er en ide gutta i World Economic Forum har tenkt ut og det ligger ute på nettsidene deres. Der står de svart på hvit; og det er en ide som vil gi multinasjonale selskaper større makt og innflytelse, blant annet over naturressursene. Ikke en konspirasjonsteori. Det som derimot er en konspirasjonsteori er at WEF står bak pandemien og har lansert en gigiantisk svindel som involverer alle verdens helsearbeidere, leger og forskere for å få implementert Great Reset så fort som mulig. Det er konspirasjonsteroien og det er søkt. Men Great Reset er ingen konspirasjonsteori, desverre; og WEF har alt for stor makt og innflytelse over regjeringer med sin lobbyvirksomhet. Men det er nok en annen debatt.

Endret av Morromann
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
20 hours ago, Zeph said:

Kom akkurat på at mangelen på mikrobrikker i verda må jo vere fordi dei har brukt så mange på alle vaksinedosane som er laga.

Den planlagte mangelen er for å få oss over på apper.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Jeg orker ikke denne tråden mer. Det er meningsløst å diskutere endeløst med mennesker som bare har bestemt seg. Jeg er også lei av all dritten som slenges her. Så dett var dett, hadebra.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (4 timer siden):

Jeg orker ikke denne tråden mer. Det er meningsløst å diskutere endeløst med mennesker som bare har bestemt seg. Jeg er også lei av all dritten som slenges her. Så dett var dett, hadebra.

Det som er meiningsløst er at du fortsetter å male på det samme avkreftet søppelet, sjøl om folk har poengtert dine åpenbare faktafeil. Når folk påpeiker at vi får i oss kvikksølv og aluminium naturlig, gjennom mat, drikke, til og med gjennom morsmelk, som er langt over verdiene som vaksinene inneholdt, er det totalt uforståelig at du makter å skrive: 

Hapi70 skrev (20 timer siden):

Man er sprøytet full med giftstoffer og patogener helt uten å kunne bestemme selv i saken. Ett av giftstoffene er aluminium, et annet er kvikksølv. Kvikksølv er noe av det giftigste på planeten. Hos barn er blod-hjerne barrieren åpen, så dette kvikksølvet og aluminiumet har gått rett til hjernen. Og det forblir der inne og skaper alle slags nevrologiske problemer.

Når skal du fikse argumentene dine?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
4 hours ago, aklla said:

Vil det si at jeg endelig kan kaste både PC og mobil og heller kun bruke app?

Vel, logikken min var at bankkort må byttes ut, det må ikke mobiler. Alle har en gammel mobil liggende, og markedet flommer over av dem, slik fungerer det ikke med kort.

Men ser at konsekvensene antagelig blir mer vidtrekkende enn mangel på bankkort, så ikke den beste gjetningen nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...