Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

741 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      56
    • Nei
      596
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513
5 hours ago, Hugo_Hardnuts said:

Mhm, hva jeg forteller deg at det svever en tekanne i bane mellom Jorda og Mars?

Det står jo i artikkelen, kjipt når man ikke kan lese:

"Alle voksne over 18 år vil være ferdigvaksinerte i midten av september. Gjenåpningen av Norge fremskyndes med to uker."

"– Jo høyere andel av befolkningen som er fullvaksinert, jo raskere kan vi ta de siste stegene for å gjenåpne Norge."
https://www.aftenposten.no/norge/i/9KBxMq/norge-faar-en-million-ekstra-moderna-doser-gjenaapningen-fremskyndes-me

Det betyr at de bruker nedstengningen som et brekkjern for å få denne cocktailen i alle. Og de som ikke vil ha driten får skylda for at gjenåpningen utsettes. Og når de va**inerte løper rundt og har one night stands som Høie er så glad i, og smitter hverandre, og smitten øker så får de uva**inerte skylda for det også. Så får man mer likemannspress. Dette er såre enkelt og har ingenting med tekanner å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513
3 hours ago, graavik said:

Fortell oss igjen om din, og dine likesinnede sin tolkning av dette :)

Det er ikke noen tolkning. Det som står der er at nye doser er planlagt ut 2023. Pandemien kommer ikke til å ta slutt, og ikke va**ineringen heller. Og det vet hver en j*vla såkalt konspirasjonsteoretiker på planeten, mens alle andre tror dette tar slutt innen få uker og har trodd det hele tiden.

Lenke til kommentar
8 hours ago, knutinh said:

Det er dypt fascinerende om du går rundt og frykter stråling fra 5G og ikke Corona. En slags omvendt bevisføring hvor fravær av bevis er bevis, mens bevis ikke teller?

ak

Skrev jeg at jeg går rundt å frykter stråling fra 5G? Nei. Skrev jeg at jeg var sikker på at 5G har hele skylda for Covid symptomer? Nei det gjorde jeg heller ikke. Spør meg istedenfor å TRO ting om meg.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (4 timer siden):

Det står jo i artikkelen, kjipt når man ikke kan lese:

Nei, din påstand om at selve hensikten med nedstengningen er å få folk til å vaksinere seg, er og blir din fortolkning og ikke det som står. Kjipt å beskylde noen andre for å ikke kunne lese - eller lyve - når det handler om at du ikke forstår hvordan man setter opp et gyldig argument.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 time siden):

Skrev jeg at jeg går rundt å frykter stråling fra 5G? Nei. Skrev jeg at jeg var sikker på at 5G har hele skylda for Covid symptomer? Nei det gjorde jeg heller ikke. Spør meg istedenfor å TRO ting om meg.

Skrev du «stråling fra 5G» eller ikke i en tråd om covid konspirasjoner? Hva var intensjonen din med ordene?

-k

Lenke til kommentar
9 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Nei, din påstand om at selve hensikten med nedstengningen er å få folk til å vaksinere seg, er og blir din fortolkning og ikke det som står.

Jeg påstår det samme + at det er et sosialt eksperiment for å se hvor langt de kan presse oss. Nei, jeg har ikke et hemmelig dokument som beviser dette, så enn så lenge så er det en påstand. 

Lenke til kommentar
5 minutes ago, knutinh said:

Hva var intensjonen din med ordene?

At vi må være åpen for andre årsaker til at folk blir syke med "Covid symptomer". Jeg stiller meg åpen for muligheten at det er en kobling her, men ikke at det er det helt sikkert.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (6 timer siden):

Det er ikke noen tolkning. Det som står der er at nye doser er planlagt ut 2023. Pandemien kommer ikke til å ta slutt, og ikke va**ineringen heller. Og det vet hver en j*vla såkalt konspirasjonsteoretiker på planeten, mens alle andre tror dette tar slutt innen få uker og har trodd det hele tiden.

Hvem er det som tror eller har trodd atr dette var over innen få uker? Jeg har aldri trodd det og kan heller ikke huske å ha hørt noen som har trodd det. Når du kommer med en såpass sterk påstand synes jeg du skal underbygge den.

Lenke til kommentar

Jeg påstår det samme + at det er et sosialt eksperiment for å se hvor langt de kan presse oss. Nei, jeg har ikke et hemmelig dokument som beviser dette, så enn så lenge så er det en påstand. 

Men det var jo Kina som startet opplegget med å stenge ned samfunnet for å stanse virussprerdningen. Denne hemmelige eliten som du snakker om, og som også er rikere og mektigere enn både Bezos og Gates, har de også kontrollen over Kina, verdens største økonomi og fremtidige supermakt? Kontrollerer de både Kina og USA? Er Xi Jinping også i hendene på denne "kabalen"? Nå er jo alle disse ultrarike og mektige(som du mener er under noen andre)alle amerikanere; Gatres, Musk, Bezos, Buffet; så ut i fra disse teoriene ville det gitt mening at de kontrollerte USA selvfølgelig, men Kina?

Endret av Morromann
Lenke til kommentar

Mhm, men i dette er du i siste ende åpen om at det er din fortolkning. Problemet er når @Hapi70her sier at kilden beskriver noe, når dette egentlig er hennes fortolkning det er snakk om, men avfeier dette med at det handler om at andre ikke kan lese.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Morromann said:

Men det var jo Kina som startet opplegget med å stenge ned samfunnet for å stanse virussprerdningen. Denne hemmelige eliten som du snakker om, og som også er rikere og mektigere enn både Bezos og Gates, har de også kontrollen over Kina, verdens største økonomi og fremtidige supermakt? Kontrollerer de både Kina og USA? Er Xi Jinping også i hendene på denne "kabalen"? Nå er jo alle disse ultrarike og mektige(som du mener er under noen andre)alle amerikanere; Gatres, Musk, Bezos, Buffet; så ut i fra disse teoriene ville det gitt mening at de kontrollerte USA selvfølgelig, men Kina?

Ja, Kina er under kontroll av eliten og har vært det siden Mao Zedong. Kina er en slags inkubator for det systemet som skal rulles ut globalt. The Great Reset / New World Order er et system der det ikke finnes supermakter lenger, og det sier seg selv at da må de som finnes i dag komme i konflikt med hverandre, eller på en annen måte ødelegges/forandres. Dette dramaet er et teater for massene, for det er folket som er fienden. De ønsker som sagt å redusere befolkningen på Jorda.

Lenke til kommentar
1 hour ago, Hugo_Hardnuts said:

Som underbygger at ulike land har benyttet ulike strategier, noe som igjen i liten grad understøtter påstanden om felles global agenda.

Nei, det underbygger ikke det. Planene til eliten tilpasses de ulike geografiske områdene på planeten alt ettersom hvilken kultur det er der og motstanden de får fra folket. Samtidig så bruker eliten bevisst kaos for å fremme sine planer. Det at ulike land "håndterer Covid krisen" annerledes vil bare fremme det ultimate målet : Verdensregjering og styring av ALLE land fra ETT SENTRALT punkt.

Tenk på nettverket til eliten som et digert edderkoppnett, der de som virkelig bestemmer er Edderkoppen i midten, og nærmest dem i nettet så finner du ulike frontmenn og organisasjoner, der alle vet kun det dem trenger bare for å kunne utføre sin lille del av planen. Men det er dem som sitter i midten av nettet, som vet hvordan alt passer sammen, og disse individene får plass i samme rom, så de er få sammenliknet med hele nettet - og spessielt sammenliknet med hele menneskehen.

Lenke til kommentar

Nei, det underbygger ikke det. Planene til eliten tilpasses de ulike geografiske områdene på planeten alt ettersom hvilken kultur det er der og motstanden de får fra folket. Samtidig så bruker eliten bevisst kaos for å fremme sine planer. Det at ulike land "håndterer Covid krisen" annerledes vil bare fremme det ultimate målet : Verdensregjering og styring av ALLE land fra ETT SENTRALT punkt.

Tenk på nettverket til eliten som et digert edderkoppnett, der de som virkelig bestemmer er Edderkoppen i midten, og nærmest dem i nettet så finner du ulike frontmenn og organisasjoner, der alle vet kun det dem trenger bare for å kunne utføre sin lille del av planen. Men det er dem som sitter i midten av nettet, som vet hvordan alt passer sammen, og disse individene får plass i samme rom, så de er få sammenliknet med hele nettet - og spessielt sammenliknet med hele menneskehen.

Jeg mener nå at jeg har mitt på det tørre. Kilden viser at Australia stenger med igjen, mens vi her hjemme og andre åpner opp. Ergo, ulike strategier. Ergo, understøtter ikke (men - for ordens skyld - motbeviser selvsagt heller ikke) umiddelbart en påstand om sentral styring.

Så årsaksforholdet vi dette ulikt, men jeg vil da hevde at min fortolkning er bedre, bla. ut fra Occam's Razor, og det faktum at din årsaksforklaring krever at en hel rekke andre påstander stemmer som du ikke kan bevise.

• Liker 1
Lenke til kommentar
graavik skrev (1 time siden):

Og du driver fortsatt med personangrep ser jeg :)

Jeg vil faktisk støtte Betroz her, selv om jeg er rykende uenig med vedkommende. Her pælmer du den første steinen; Å kalle andre for koko-folket og konspi-gale drar diskusjonen med på kommentarfelt-nivå. Blir man for provosert til å kunne skrive saklig, så tar man seg en pause før man poster.

• Liker 3
Lenke til kommentar
8 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Kilden viser at Australia stenger med igjen, mens vi her hjemme og andre åpner opp. Ergo, ulike strategier

Delta eller en ny variant kan enkelt sette en stopper for planene om å åpne opp. Poenget mitt er at de vil fortsette med Covid regler/lockdown helt til målet med vaksinene er nådd. Om det skjer mot slutten av 2021 eller 2 år fra nå vet jeg selvsagt ikke. De vil VIRKELIG at alle skal ta den. Hvem tror du de legger skylda på hvis disse planene tar lenger tid... mennesker som meg. Saken er at det begynner å bli flere som meg, som nekter vaksinen, og dette vil skape et 2-delt samfunn. Hvordan tror du DET vil ende...?

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
5 minutes ago, graavik said:

Om man er lei av såkalte "spydigheter" som Betroz kaller det, så ignorer dem. Ikke gå til personangrep.

Hvis du tolker min setning : "Du oppfører deg fortsatt som en drittsekk ser jeg" som personangrep, ja da vet jeg ikke hva jeg skal si....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...