Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

741 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      56
    • Nei
      596
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, Simen1 said:

Ja, du har vel en formening om det?

Siste tall fra USA var 5000+ døde av vaksinen, og 12000+ i Europa. Men det er gamle tall og stemmer ikke lenger. Resten av verden vet jeg ikke. 

Nå venter jeg bare på at du kommer med at 4+ millioner er døde av Covid i verden, og at uten vaksinen hadde det tallet vært X ganger høyere... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (13 minutter siden):

Siste tall fra USA var 5000+ døde av vaksinen, og 12000+ i Europa. Men det er gamle tall og stemmer ikke lenger. Resten av verden vet jeg ikke. 

Nå venter jeg bare på at du kommer med at 4+ millioner er døde av Covid i verden, og at uten vaksinen hadde det tallet vært X ganger høyere... 

Og hvor henter du disse tallene fra?

Politifact

More than 33 million doses of COVID-19 vaccines were administered in the U.S. from Dec. 14, 2020, through July 19, according to the CDC. During that period, VAERS received 6,207 reports of death (0.0018%) among people who received a COVID-19 vaccine. 

"FDA requires healthcare providers to report any death after COVID-19 vaccination to VAERS, even if it’s unclear whether the vaccine was the cause," the CDC says. "Reports of adverse events to VAERS following vaccination, including deaths, do not necessarily mean that a vaccine caused a health problem. 

"A review of available clinical information, including death certificates, autopsy, and medical records, has not established a causal link to COVID-19 vaccines."

I USA i 2019 døde 2,85 millioner amerikanere. Å hevde at alle de 6207 dødsfallene er relatert til vaksinen er bare useriøst og har ingen rot i virkeligheten.

Endret av ^fmj
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Betroz skrev (20 minutter siden):

Jeg tenkte du kunne komme med din formening om hva det reelle tallet er.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (23 minutter siden):

Så gamle tall som ikke stemmer lengre, er det beste du klarer å finne? Er det gamle tall som ikke stemmer lengre du baserer dine vaksinevurderinger på?

Lenke til kommentar
10 minutes ago, Simen1 said:

Jeg tenkte du kunne komme med din formening om hva det reelle tallet er.

Jeg vet ikke hva det reelle tallet er, og har derfor ingen videre formening om det her og nå. Uansett hva statestikken blir hvis man skal kunne stole på de tallene som du har bedre oversikt over enn meg, så har jeg NULL tillit til Covid vaksinen. Zero. Den er en eksperimentell vaksine som hverken jeg eller du kan se langtidskonsekvensene av enda, og derfor holder jeg meg unna og råder andre til å gjøre det samme. Så får du ta dine valg.

Dessuten når psykopater som Bill Gates og andre har vært SÅ gira på at hele verden MÅ ta Covid vaksinene, så bare her så ringer alarmbjellene hos meg...!

Endret av Betroz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Jeg kan ikke skjønne hvorfor du gjør så bastante beslutninger basert på det tallmaterialet du selv sier du ikke vet. Hadde du hatt sterke formeninger om konkrete tall og at disse viste stor favør av å ikke ta vaksinen så kunne jeg jo forstått ditt synspunkt. Da kunne vi i så fall sett nærmere på kildene til tallmaterialet. Men det kan vi altså ikke når du ikke har noe tallgrunnlag.

2. Det er jo også rimelig dristig å råde andre å bryte med myndighetenes råd. Hva om du i ettertid finner ut at du tok grundig feil og burde skjønt det nå og at det får fatale konsekvenser for noen du er glad i, eller ukjente? Ville du angret da?

3. Hvor har du diagnosen til Bill Gates fra?

4. Hvordan mener du at sykdomstilfeller og dødsfall skal registreres for at du skal få tillit til tallene?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Simen1 skrev (1 minutt siden):

Så gamle tall som ikke stemmer lengre, er det beste du klarer å finne? Er det gamle tall som ikke stemmer lengre du baserer dine vaksinevurderinger på?

han svarte vel også tidligere i tråden at det må gå noen år, før man kan "gjøre opp regnskapet" om mRNA vaksinene.

Forøvrig samme tilnærming fagfolk har når det gjelder genmanipulerte vekster, hvor det også benyttes mRNA teknikk. Det er jo ikke slik at folk segner om umiddelbart om de spiser en posjon av denslags, forskere er bekymret for langtidsvirkningene.

Burde være en oppvekker/paradoks for mange når Matilsynet jobb er å stoppe/beslaglegge mat som er genmodifisert fordi man er usikker på om den er trygg for oss, mens Staten på annen side, mener at å sprøyte mRNA "teknikken" inn i blodårene, er helt greit. Det rimer ikke helt.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Utgangspunktet mitt var spørsmålet:

Sitat

Sett opp et regnskap / estimat over hvor mange du mener har omkommet på grunn av A. Vaksiner og B. Covid-19.

Jeg tar det til etterettning at @Betroz ikke vil sette opp regnskapet for A ennå, men hen kan likevel estimere et tall på vaksinedødsfall fram i tid (bare si dato).

Også kan jo tallet for B settes opp eller estimeres også, om så fram i tid der også, og om så inkludere mørketall.

• Liker 2
Lenke til kommentar
26 minutes ago, Simen1 said:

Utgangspunktet mitt var spørsmålet:

Jeg tar det til etterettning at @Betroz ikke vil sette opp regnskapet for A ennå, men hen kan likevel estimere et tall på vaksinedødsfall fram i tid (bare si dato).

Også kan jo tallet for B settes opp eller estimeres også, om så fram i tid der også, og om så inkludere mørketall.

Simen la meg presistere dette klart for deg : Jeg lar ikke livet mitt styres kun av tall og statestikker. venstre hjerne-halvdel styrt er ikke jeg, men det er kanskje du. :)

Endret av Betroz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest 178cf...a70
47 minutes ago, Mr.M said:

Burde være en oppvekker/paradoks for mange når Matilsynet jobb er å stoppe/beslaglegge mat som er genmodifisert fordi man er usikker på om den er trygg for oss, mens Staten på annen side, mener at å sprøyte mRNA "teknikken" inn i blodårene, er helt greit. Det rimer ikke helt.

Det er ikke så veldig merkelig siden mRNA og genmodifisering er to vidt forskjellige ting.

Anonymous poster hash: 178cf...a70

Lenke til kommentar
33 minutes ago, Betroz said:

Simen la meg presistere dette klart for deg : Jeg lar ikke livet mitt styres kun av tall og statestikker. venstre hjerne-halvdel styrt er ikke jeg, men det er kanskje du. :)

Hvordan skal man ellers veie alternativer opp mot hverandre så man har grunnlag til å ta rasjonelle beslutninger?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Betroz skrev (36 minutter siden):

Det har jo vært klart lenge. Hvor har du forresten diagnosen til Bill Gates fra?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Betroz skrev (5 timer siden):

Flesteparten av de som overlever vaksinene vil ikke tenke at det var vaksinene sin feil, det vil media sørge for. Dessuten syndebukken er allerede klar : "Det er vaksine nekterne som har skylda". Så det er større sjangs for at mobben kommer etter oss enn de som lagde vaksinene....

Hvordan skal media sørge for at mennesker ikke legger to og to sammen når de ser at det bare er de vaksinerte som stryker med?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette skal være en effektiv rensing, iallfall etter vanlige vaksiner. 

https://www.coseva.com/advanced-trs/

Hva slags spørsmål er det - "Finn på noen tall, og jeg vil angripe din kilde for disse tallene" (som er deg selv). 

Splitter skrev (2 timer siden):

Hvordan skal media sørge for at mennesker ikke legger to og to sammen når de ser at det bare er de vaksinerte som stryker med?

Dette kan allerede ha skjedd under Spanskesyken. En eldre person skal ha uttalt at det ble markedsført vaksiner som var til overs etter 1. verdenskrig, og at det senere var dem som hadde tatt vaksiner som døde. Det kan jo ha vært vanskelig å leve med, men hva skal man egentlig gjøre? Folk orket ikke mer krig like etter 1. verdenskrig. I tillegg var det ikke noe klart bevis for at vaksinene var gitt i den hensikt å ta liv. 

"Fully vaccinated man warns others":

https://www.bitchute.com/video/eOscEWifLxui/

Da har de startet en annen tråd for å diskutere oss:

Endret av Budeia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
3 hours ago, Guest 178cf...a70 said:

Det er ikke så veldig merkelig siden mRNA og genmodifisering er to vidt forskjellige ting.

Anonymous poster hash: 178cf...a70

Astra Zeneca:
"Vaksinen er basert på et adenovirus. Adenovirus er et virus som blant annet kan gi milde luftveisinfeksjoner.
Vaksinen inneholder en svekket variant av et slikt virus som er blitt manipulert til å inneholde genet for S-proteinet, som er på overflaten til sars-cov-2."
https://www.aftenposten.no/norge/i/EWdyeA/vaksinen-som-kommer-paa-markedet-i-norge-testes-naa-paa-tusenvis?fbclid=IwAR2M_9_rAL4_ta-eOwjXefczLvcXAVKc0MwvkbEZnSZcSrKe9yGv2lq-WRM

Det er mange andre vaksiner som har genmanipulerte virus også, men Mattilsynet stopper ikke disse. Så av en eller annen grunn er det helt greit å sprøyte GMO inn i folk, men vi er usikre på om det bør spises.

Bill Gates virker oppspilt når han snakker om å sprøyte GMO inn i armene til små barn. Kanskje fordi det er farlig? Eller det bare gjør han lykkelig? Eller begge?:

Og det er da visselig genteknologi man sprøyter inn i kroppen med alle disse nye vaksinene, om ikke alt kan kalles nettopp genmodifisering. Det kan kalles å sprøyte inn syntetiske gener i folk kanskje? Høres mye bedre ut, mye tryggere 🙄

"S-genet kan settes inn i arvestoffet til et annet virus som man allerede vet hvordan man skal dyrke i industriell skala. Gjort rett blir genet for piggeproteinet til koronaviruset en del av et defekt arvemateriale til et annet virus (vaksinen), slik at piggeproteinet produseres i den vaksinerte. Den såkalte AstraZeneca/Oxford-vaksinen og vaksinen fra Johnson & Johnson er slike viral-vektor-vaksiner.

S-genet kan settes inn i en organisme som er lettere å dyrke enn et virus. Gjort rett produserer denne organismen da fritt «piggen» som isoleres og brukes som vaksine. Dette kaller man en rekombinant subenhet-vaksine. Firmaet Novavax er relativt langt fremme med en vaksine basert på denne strategien.

Den aller nyeste vaksineteknologien som nå brukes er såkalte RNA-vaksiner. Her er selve vaksinen en kopi av genet (syntetisk laget mRNA), men det som gir vaksinevirkningen er fremdeles subenhet piggeproteinet. Når du vaksineres er det celler i kroppen din som bruker koden i mRNA-et til å produsere piggeproteinet. Det som skjer i cellene dine, er ganske likt det som skjer når piggeproteinet produseres i celler infisert med SARS-CoV-2."
https://www.bioteknologiradet.no/2020/12/genteknologi-setter-fart-pa-covid-19-vaksiner/

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...