Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

734 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      592
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      27


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513
3 hours ago, Betroz said:

Covid er ingenting i forhold til en "Solar Killshot" fra Sola. Kanskje det var det som Klaus Schwab mente da han sa at noe mye verre vil komme i nær fremtid. Who knows. Samfunnet vil kollapse helt når folk innser at det ikke vil komme mer mat inn til byene, for det er nettopp det som vil skje hvis Sola svir av ALL elektronikk med en stor nok CME, som VIL komme en dag. Spørsmålet er bare NÅR. I følge vitenskapen, så skjer det sånn hvert 150-200 år. Sist gang var i 1859...

Det er akkurat det jeg tenker på, vi er veldig sårbare. Og kontanter er bare en liten del av det, men det er en del av det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det virkelig var  mulig å sette opp stasjonære satellitter, burde det også være mulig å sette opp en stasjonær solskjerm. Siden påstanden er at solas stråler kommer fra det samme stedet hele tida. (heliosentrisk verdensbilde. )

Her innrømmes det at tre fullvaksinerte døde av Covid. En slik liten innrømmelse betyr sannsynligvis at de reelle tallene er større. 

https://www.ibtimes.com/3-fully-vaccinated-people-die-covid-19-davidson-county-tn-3260964

En må regne med at bare 1% av vaksinebivirkninger blir rapportert videre. Dette sier legen Charles Hoffe, og jeg tror også det står på sida til VAERS (de som er ansvarlige for å føre statistikk). Ifølge dr Hoffe er skjemaet på 11 sider, og det tar en halv time å fylle ut. Dette må han gjøre på sin fritid, og det er derfor ikke realistisk at mange slike skjemaer blir fylt ut. 

https://brandnewtube.com/watch/dire-warning-from-drcharles-hoffe-about-covid-19-jab-spike-protein-and-its-effects-on-the-body_4Aih5gsfkWo6Jr8.html

https://brandnewtube.com/watch/dr-charles-hoffe-covid-shots-killed-and-disabled-many-of-his-patients-laura-lynn-interview_jEKjh9Fwv3tv9wA.html

baldwincover.jpg?itok=oJSLdDCt

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (1 time siden):
Snikpellik skrev (1 time siden):

 

Og jeg mener det er mistenkelig

No shit! - Det var ikke forutsigbart.. :roll:

Hvor mange pandemiøvelser ble det gjort globalt i 2019, 2018, 2017 osv? Ca et tusentall skulle jeg tro. Dvs. at uansett hvilken dag det bryter ut pandemi så kan noen "spåmenn" tre fram og si "hva var det jeg sa?" etter at de har "spådd" / helgardert om dette i årevis .. Alle de tusenvis av dagene det ikke slo til tier man jo bare om..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
8 hours ago, Simen1 said:

Fordi du vet at Schwab har en tidsmaskin sånn at han vet hva han snakker om men holder det hemmelig for å virke mystisk, eller at han har ringt Saera Khan som igjen har ringt en spåkone som fortalte det?

Har du en troverdig kilde på at SchWab er sannspådd eller er det bare pølsevev?

Jeg tror du misforstod den ene setningen min du. Jeg påstod ikke noe om at SchWab spår fremtiden... Han var litt defus i sin tale tilbake i 2020, men det han sannsynligvis snakket om da han sa noe mye verre enn Covid kommer i nær fremtid, så mente han nok heller et globalt Cyber angrep, og ikke en Solar Killshot - sistnevnte var jeg som spekulere om at han kanskje også snakket om. Ergo hvorfor jeg skrev bak setningen : Who knows.

My bad :wee:

Lenke til kommentar
Budeia skrev (7 timer siden):

Her innrømmes det at tre fullvaksinerte døde av Covid. En slik liten innrømmelse betyr sannsynligvis at de reelle tallene er større. 

https://www.ibtimes.com/3-fully-vaccinated-people-die-covid-19-davidson-county-tn-3260964

"Innrømmelse"? Rapport, kalles det. Det rapporteres stadig om både smitte og dødsfall blant vaksinerte, i likhet med for uvaksinerte. Det er med bakgrunn i dette at det anslås hvor effektive vaksinene er, noe som også fremgår i din egen kilde. Det er fortsatt ingen som har påstått at vaksinene er 100% effektive, og det betyr altså at man må forvente å se både smitte, sykdom og dødsfall blant vaksinerte. Men tallene peker altså på en risiko for alvorlig sykdom og død for vaksinerte som er milevis lavere enn for uvaksinerte - igjen noe du kan lese i din egen kilde.

Sitat

En må regne med at bare 1% av vaksinebivirkninger blir rapportert videre. Dette sier legen Charles Hoffe, og jeg tror også det står på sida til VAERS (de som er ansvarlige for å føre statistikk).

Hvis det står på siden til VAERS, burde det vel være en smal sak å kunne vise til dette fremfor å poste videoer som "kilder"?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (9 timer siden):

Og jeg mener det er mistenkelig ;)

Hvordan forklarer du ut fra dette at det har vært flere internasjonal pandemiøvelser tidligere, uten noen påfølgende pandemi? Det var feks. slike øvelser i 2005 og i 2007. Og i 2009 skulle det ha vært en øvelse, men den ble avblåst pga. svineinfluensaen (som jo, som kjent, ikke resulterte i noen særlig grad av tiltak eller ny verdensorden):

https://www.aftenbladet.no/innenriks/i/dMb3z/norge-med-paa-pandemioevelse

https://www.nettavisen.no/artikkel/sa-mange-kan-do-ved-pandemi/s/12-95-1456251

https://www.aftenposten.no/norge/i/qAl0g/pandemioevelse-avlyst-paa-grunn-av-pandemi

Sitat

Det er akkurat det jeg tenker på, vi er veldig sårbare. Og kontanter er bare en liten del av det, men det er en del av det.

Er fullstendig enig der. Men det er fortsatt ikke noe bevis eller argument for at det eksisterer en global konspirasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
14 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Er fullstendig enig der. Men det er fortsatt ikke noe bevis eller argument for at det eksisterer en global konspirasjon.

La oss heller kalle det for et globalt samarbeid da hvis det ringer bedre i dine ører....

Der de 1% rikeste "samarbeider" om mer penger og kontroll :D

 

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
1 minute ago, Betroz said:

La oss heller kalle det for et globalt samarbeid da hvis det ringer bedre i dine ører....

Der de 1% rikeste "samarbeider" om mer penger og kontroll :D

 

Trodde det ikke handlade om penger (var ju vansklig till och med før konspifolket att få ihop logiken att det att drepe folk med en vaksinene resulterar i mer pengar för ledarna) men bara om kontroll men det kanske var en annan gren av konspitullet?

Är ju inte så lätt att hänga med når noen for eksempel påstår att virus ikke finnes samtidigt som andra påstår att vaksiner sprider virus. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (3 minutter siden):

La oss heller kalle det for et globalt samarbeid da hvis det ringer bedre i dine ører....

Der de 1% rikeste "samarbeider" om mer penger og kontroll :D

 

Du finner nok helt sikkert eksempler på at menneskene i den gruppen tidvis samarbeider i den hensikt å tjene penger - noe annet ville overraske meg. Men det er vel ikke det du påstår? Jeg blir fortsatt ikke helt klok på hva du mener er ønsket "end state" for disse folkene, og hvem du mener at "de" er, men slik jeg har oppfattet det, er det noe ala: Det eksisterer en organisasjon/skyggeregjering som står i ledetog med WEF, som orkestrerer globale hendelser, og benytter frontfigurer som Bezos, Gates og flere andre av de rikeste personene i verden, til å diktere hva ulike ledere i verden skal og  ikke skal gjøre, i den hensikt å oppnå en total kontroll over verdens befolkning. Det er ganske lang vei mellom dette og sporadisk samarbeid i økonomisk vinnings hensikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (5 timer siden):

Jeg tror du misforstod den ene setningen min du. Jeg påstod ikke noe om at SchWab spår fremtiden... Han var litt defus i sin tale tilbake i 2020, men det han sannsynligvis snakket om da han sa noe mye verre enn Covid kommer i nær fremtid, så mente han nok heller et globalt Cyber angrep, og ikke en Solar Killshot - sistnevnte var jeg som spekulere om at han kanskje også snakket om. Ergo hvorfor jeg skrev bak setningen : Who knows.

My bad :wee:

Hvordan kan han vite det? Er han sannspådd? Jeg blir forvirret når du presenterer det som et faktum i den ene setningen og spør Who knows like etterpå. Samme forvirring som jeg reagerte på i første omgang. Hva har egentlig Schwab med saken å gjøre hvis han ikke vet noe mer enn alle andre om hva som skjer i framtida?

Lenke til kommentar
Simen1 skrev (13 timer siden):

Best å tenke på det - og forberede seg.

Det er klart, det er lurt å ha et beredskapslager. Men om det kommer en sånn skikkelig solstorm-smell så vil konsekvensene være enorme. Det blir ikke rettet opp i en fei. Hvor realistisk er det å ha flere måneder med vann og hermetikk liggende i bakhånd, "i tilfelle"? Selv om å ha til en uke er mye bedre enn ingenting så er det fortsatt altfor lite.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
4 hours ago, Betroz said:

La oss heller kalle det for et globalt samarbeid da hvis det ringer bedre i dine ører....

Et globalt samarbeid er det jo, i og med at alle land håndterer denne 'pandemien' på svært lik måte. De samme 'tiltakene' (inngrepene), om enn til forskjellig tid og med små variasjoner. 

Noen som er uenige?

Lenke til kommentar
8 minutes ago, Hapi70 said:

Et globalt samarbeid er det jo, i og med at alle land håndterer denne 'pandemien' på svært lik måte. De samme 'tiltakene' (inngrepene), om enn til forskjellig tid og med små variasjoner. 

Noen som er uenige?

Så mmå variationer som mellan for eksempel Australien och Brasilien är det det du menar? 

Må si att jag tycker det där sammarbetet verkar väldigt dåligt. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Dere som ikke tror på covid-konspirasjoner, ytringsfriheten vår er nå borte. Dr. Mercola blir tvunget til å fjerne 25 års arbeid bestående av 16000 artikler fra sin side. Snart er det slutt på ALL informasjon som går imot det som er godkjent av Illumi.. ups, helsemyndighetene: 

 

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (1 time siden):

Et globalt samarbeid er det jo, i og med at alle land håndterer denne 'pandemien' på svært lik måte. De samme 'tiltakene' (inngrepene), om enn til forskjellig tid og med små variasjoner. 

Noen som er uenige?

Det hadde vært litt rart hvis det gikk et smittsomt virus rundt om i verden som man overordnet var enige om at man må begrense spredningen av, uten at det var en god del likhetstrekk i hvordan man gikk frem for å begrense spredningen. For hvor mange måter å begrense smittespredning på finnes det?

Og da er vi - igjen - der at eksistensen av smittevernstiltak ikke beviser annet enn at smittevernstiltak eksisterer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Budeia skrev (49 minutter siden):

...tyder det nettopp på at det er de vaksinerte som nå driver pandemien framover.

Kilde? Hvor stor andel av smittetilfellene i Israel er vaksinerte kontra uvaksinerte?

Denne artikkelen gir noen andre perspektiver på det som skjer i Israel. Man lurer på om intervallet mellom dose 1 og 2 har vært for kort - at lengre intervall gir bedre beskyttelse - samt at når Israel har rapportert tall for vaksinedekningen i befolkningen, er det en del mennesker (les: palestinere) man ikke har regnet inn i statistikken av politiske grunner.

https://www.nettavisen.no/okonomi/norsk-vaksine-strategi-var-kontroversiell-na-kan-vi-bli-bedre-stilt-enn-israel/s/12-95-3424162697

Endret av Hugo_Hardnuts
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

La meg hjelpe deg kjære Nakstad. Jeg vet du ikke tør å si at inngrepene med sikkerhet kommer tilbake enda, for folket må bli gradvis tilvent ideen, og du kan jo ikke avsløre at det er planlagt heller. Men jeg visste dette, det ugresset du forsøker å luke ut, eller som de over deg forsøker å luke ut, vi visste dette. Vi visste at til høsten kommer alle inngrepene tilbake. Hvorfor? Fordi alle skal va**ineres, og inngrepene blir brukt som et brekkjern for å få dette til. Se der, var det ikke godt å få sagt det rett ut?

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2021/08/04/195777367/espen-nakstad-om-smitteokningen-alle-coronatiltak-kan-komme-tilbake

Lenke til kommentar
5 hours ago, Simen1 said:

Hva har egentlig Schwab med saken å gjøre hvis han ikke vet noe mer enn alle andre om hva som skjer i framtida?

Schwab er en frontmann. Han vet det han blir fortalt av dem over ham i systemet. Det som er PLANLAGT, akkurat som Covid var. De "mulige" trusslene han har snakket om, som et globalt Cyber angrep, er blandt det som ligger i planene til eliten. The Great Reset planen, som er en rebranding av UN Agenda 21 og Agenda 2030 - som i sin tur er bare flotte ord på papiret for folket med hensikt av å maskere original planen : New World Order (NWO).

Endret av Betroz
Stavefeil som hintet til av Simen1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...