Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

741 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      56
    • Nei
      596
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

1 minute ago, Capitan Fracassa said:

Jeg ser gjerne på dokumentasjon som utfordrer mitt syn, men jeg må ha en grunn til å tro at kilden er opptatt av sannhet, noe Icke har bevist tydelig at han på andre områder ikke er. 

Jeg har akkurat motsatt oppfattning av David Icke, og det har titusenvis av andre mennesker også. Men jeg må respektere at du mener noe annet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Betroz skrev (7 timer siden):

Har dere 1 time å avse, så kan jeg sterkt anbefale David Icke sin siste video om Covid. Han snakker først om det "nye" narrativet som spilles ut i disse tider om at Covid kom ut fra laboratoriumet i Wuhan Kina. Han forklarer også påstanden om at det ikke finnes det noe virus ved å si at det er metoden de bruker for å teste for virus som er problemet (mer enn bare om PCR). Jeg støtter det Icke fremlegger i denne videoen :

https://www.bitchute.com/video/BQpGIYJazbqF/

Sitat

It's a load of old rubbish! As anyone that has looked at my work over the Covid era and the book The Answer,  they'll know that I've been saying since last spring - the spring of 2020 - that: There is NO VIRUS! It's a scam on that level. And when you grasp that, the hole house of cards comes down.

Jeg vil si at han stiller seg åpen for hogg. Alt som skal til, er altså et bevis for at SARS CoV-2 eksisterer, så faller korthuset David Icke til marken.

Dersom jeg må velge mellom at:

1. en haug vitenskapsfolk verden rundt er korrupte og/eller vet ikke hva de holder på med eller
  2. David Icke vet ikke hva han holder på med og/eller er en oppmerksomhetssøker

... så er valget egentlig meget enkelt. Dette er egentlig på linje med flatjordere.

Tillegg: Må innrømme at jeg ga opp videoen etter en knapp halvtime. Tror antall verifiserbare fakta som kunne understøtte påstandene da var omtrent null ...

Endret av a_aa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 time siden):

Jeg har akkurat motsatt oppfattning av David Icke, og det har titusenvis av andre mennesker også. Men jeg må respektere at du mener noe annet :)

Da lurer jeg, mener du at det som står om Icke på Wikipedia er løgn, eller mener du Ickes påstander om at universet består av "vibrational' energi eller at inter-dimensjonale reptiler har kidnappet jorda stemmer overens med en person som er opptatt av sannhet?

For meg er det åpenbart at en person som hevder slike ting, hevder ting helt ut av det blå, og bryr seg null og niks om noe er en vill ide eller faktisk kan bevises. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 time siden):

Ja for all del ikke tenk selv. Mye enklere å lese hva andre folk mener om David Icke :wee:
Se heller videoen jeg lå ut - så kom med dine meninger.

Det var ikke poenget, jeg ser VELDIG sjelden på folk som sitter og snakker, leser heller artikler, vitenskapelige skriv og andre skriv. Poenget var at jeg tok meg noen minutter for å sjekke hvem fyren er og det utsnittet fra Wikipedia var artig, jeg sjekket også websiden hans og fra det jeg så der ved å søke litt tilsa at det utsnittet fra Wikipedia hvertfall ikke er helt falskt.

Jeg har ikke noe problem med å høre på folk og lese ting som blir postet, men å se videoer av folk som snakker i en times tid synes jeg ikke er verdt min tid. Det gjelder uansett emne og person, gidder ikke bruke tiden min på foredrag fra f.eks. Hawkins, Gates eller Musk heller. De tre eksemplene er selvfølgelig fordi de eventuellt er en del av eliten og relativt anerkjente. Jeg lot ikke være å se videoen fordi jeg har noe imot fyren i videoen du linket til, aldri hørt om ham.

Poenget var at siden det jeg fant ut virket som noe han faktisk står for er en aning merksnodig og hvordan folk stiller seg til det. Er det virkelig øglene som står bak vaksineringsprogrammer og pandemier fordi de lever på negativ energi eller hva det var? Jeg syntes det var et opplagt ja/nei spørsmål som gjerne kunne innhold utdypning, men det virker som om du ikke tror på kilden det ble linket til heller bortsett fra når det passer seg slik.

Lenke til kommentar
Capitan Fracassa skrev (22 minutter siden):

mener du Ickes påstander om at universet består av "vibrational' energi eller at inter-dimensjonale reptiler har kidnappet jorda stemmer overens med en person som er opptatt av sannhet?

Siden den teorien ikke stemmer overens med flat jord, kan en ikke si at teorien er på linje med flat jord. 

Lenke til kommentar
Melonskall skrev (42 minutter siden):

Hva mener du med det?

Hvis det ytre rom er svindel, kan det ikke komme noen derfra.. 

Hvor lenge skal nedstengingene vare? I Kristiansand fortviler de over ny skjenkestopp. Og vi skremmes med et vietnamesisk virus som er en kombo av det indiske og britiske viruset. Tredje og fjerde vaksinedose rett rundt hjørnet... De som ikke vil ta disse, må nok sveises inn i husene sine i flere år. Vent og se. 

Et offer for koronatiltak? Engelsk kokk under 30 år som eide flere restauranter i Oslo. 

https://www.dagbladet.no/nyheter/den-kjente-oslo-kokken-luke-27-er-dod/73818703

Endret av Budeia
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Budeia skrev (2 timer siden):

Siden den teorien ikke stemmer overens med flat jord, kan en ikke si at teorien er på linje med flat jord. 

Jeg mente mer sammenligningen, at flat jord er en åpenbar tullepåstand som ignorerer alle bevis, og at jeg derfor ikke ville stole på noe kunnskap fra en som hevder flat jord, på samme måte jeg ikke vil stole på noe kunnskap fra en som hevder slike tulleting som Icke mener, ifølge Wikipedia. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Budeia skrev (1 time siden):

Et offer for koronatiltak? Engelsk kokk under 30 år som eide flere restauranter i Oslo. 

https://www.dagbladet.no/nyheter/den-kjente-oslo-kokken-luke-27-er-dod/73818703

En veldig trist hendelse. Det kan godt hende alle problemene korona og koronatiltak medførte var medvirkende eller utløsende årsak. 

Det er mange gode grunner til å diskutere om myndighetenes koronatiltak har vært riktige, og mye å være kritisk til, og man kan godt mene dette uten å tro på en vill konspirasjon bak alt sammen. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
13 hours ago, Betroz said:

Har dere 1 time å avse, så kan jeg sterkt anbefale David Icke sin siste video om Covid. Han snakker først om det "nye" narrativet som spilles ut i disse tider om at Covid kom ut fra laboratoriumet i Wuhan Kina. Han forklarer også påstanden om at det ikke finnes det noe virus ved å si at det er metoden de bruker for å teste for virus som er problemet (mer enn bare om PCR). Jeg støtter det Icke fremlegger i denne videoen :

https://www.bitchute.com/video/BQpGIYJazbqF/

Takk, jeg skal høre på den senere og se hva jeg syns om den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
31 minutes ago, graavik said:

Blir lettere kvalm av sånne som dere. Skyr dere ingen midler i korstoget deres? 😡

Det er regjeringen som ikke skyr noen midler i korstoget sitt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
14 hours ago, Morromann said:

Hvor har du det fra? Noe noen har skrevet på Facebook eller?

Det kommer til å bli lockdown til høsten fordi da begynner alle på skole osv. Det de til slutt vil ha er at ingen får gjort noen ting uten vaksine, og senere chip, så da må man slå til på skolene og på arbeidsplassene først, og da er høsten den beste tiden å gjøre det på. Dessuten kommer det til å gå rundt alle slags influensa og covid-mutasjoner til høsten, så de kommer til å få en grunn til å stramme inn igjen. Om sommeren så blir ikke folk like lett syke. De er også avhengige av å slippe opp litt, for så å stramme inn igjen, slik at folk føler håp og fortsatt går med på tiltakene.

Når man VET at målet med dette er tvangsmicrochipping, så ser man jo hvilke steg som skal til for å komme dit også. De som ikke ser dette ovenfra ser ikke dette. Det er derfor jeg siterer Åpenbaringen, det står der hva som kommer til å skje: Ingen skal kunne kjøpe eller selge uten å ha djevelens merke på pannen eller på hånden.
Det forteller agendaen i èn setning, og hva som er bak det: Ondskap.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (8 minutter siden):

Når man VET at målet med dette er tvangsmicrochipping, så ser man jo hvilke steg som skal til for å komme dit også. De som ikke ser dette ovenfra ser ikke dette. Det er derfor jeg siterer Åpenbaringen, det står der hva som kommer til å skje: Ingen skal kunne kjøpe eller selge uten å ha djevelens merke på pannen eller på hånden.

Din kropp er djevelens merke. Fingeravtrykket ditt, irisen din, ansiktstrekkene dine. Biometri :) 

Biometri + optiske sensorer + store databaser + raske prosessorer + digitale motorveier = døde microchipteorier fra 80-/90-tallet.

Teknologien tillater et fullstendig overvåkingssamfunn helt uten " tvangsmicrochipping". Men demokratiet og idealene om det gode samfunnet tillater det ikke. Det er altså demokratiet og idealene du må beskytte, ikke gamle helter fra gamle bøker.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
17 minutes ago, Hapi70 said:

Det kommer til å bli lockdown til høsten fordi da begynner alle på skole osv. Det de til slutt vil ha er at ingen får gjort noen ting uten vaksine, og senere chip, så da må man slå til på skolene og på arbeidsplassene først, og da er høsten den beste tiden å gjøre det på. Dessuten kommer det til å gå rundt alle slags influensa og covid-mutasjoner til høsten, så de kommer til å få en grunn til å stramme inn igjen. Om sommeren så blir ikke folk like lett syke. De er også avhengige av å slippe opp litt, for så å stramme inn igjen, slik at folk føler håp og fortsatt går med på tiltakene.

Herlig 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Dette er en video der det sprøytes DDT på barn i 1947. De påstod at DDT var så trygt at man kunne spise det, man hadde det faktisk på maten. Dette ble selvsagt gjort fordi man hadde vitenskapelige studier som viste at det var trygt, effektivt og helt fantastisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...