Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

741 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      56
    • Nei
      596
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8 minutes ago, Hapi70 said:

Så hva er forklaringen på videoene? En haug med mennesker har smurt lim på armen? :)

Dere leste om nanoteknologien med magnetiske partikler eller?

Mest sannsynlig er det snakk om en rekke forskjellige ting. Noen faker det med lim e.l. Noen har blitt litt hoven og svett akkurat ved injeksjonsstedet slik at magneten (og hva som helst annet med lignende vekt og en flat solid overflate) sitter litt fast.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hapi70, hvordan forholder du deg egentlig til tryllekunstnere? Det de gjør er som oftest vanvittig mye mer overbevisende enn det de fleste konspifolk klarer å lire av seg i videosnuttene sine. Tror du på at tryllekunstnere faktisk kan lese tanker, få ting til magisk å forsvinne, sage folk i to etc? De gjør det jo rett foran øynene på deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
graavik skrev (4 timer siden):

En av verdens mektigste menn klarte ikke engang å holde et sidesprang hemmelig. Men at en eller annen udefinert makt klarer å organisere hundrevis av millioner, ja opp på milliarder, for å være med på en gigantisk konspirasjon, DET er faktisk sannsynlig og "logisk" i konsparanoia-land. :)

Du fryder deg, men det var kun et meget planlagt mediestunt for å få folk til å tro på at Bill har fungerende kjønnsorganer. Derfor ble relativt ekle detaljer som flekker på Monicas kjole, spydd ut i media. 

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Budeia said:

Du fryder deg, men det var kun et meget planlagt mediestunt for å få folk til å tro på at Bill har fungerende kjønnsorganer. Derfor ble relativt ekle detaljer som flekker på Monicas kjole, spydd ut i media. 

Ahh, selvsagt. Hvordan kunne jeg ha gått glipp av det? :)

Lenke til kommentar
Morromann skrev (1 minutt siden):

Ah, tusen takk. Jeg bare elsker debunking av konspitøys. Men selv når ting med letthet debunkes må noen tviholde på det som religion.

De troende vil vel nå hevde at han 

1) fikk saltvann og ikke vaksine
2) det er feil magnet
3) det er filmtriks
4) det er <finn på en bortforklaring selv>

• Liker 3
Lenke til kommentar
:utakt skrev (2 minutter siden):

De troende vil vel nå hevde at han 

1) fikk saltvann og ikke vaksine
2) det er feil magnet
3) det er filmtriks
4) det er <finn på en bortforklaring selv>

5)han er betalt av eliten for å bortforklare sannheten

Lenke til kommentar
1 minute ago, Budeia said:

Du lærer nok etterhvert og får en god karakter i "Uvante, men Sanne Teorier". 

Jepp. Én dag vil jeg også være blant de ytterst få som endelig har sett lyset! Gleder meg! 🥰
Merker at jeg begynner å bli ganske lei av å være en slave av fakta og kunnskap. Blir veldig sliten av å måtte forholde meg til sånne rare ting hele tiden. Jeg vil være fri!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
1 hour ago, Hapi70 said:

Så hva er forklaringen på videoene? En haug med mennesker har smurt lim på armen? :)

Dere leste om nanoteknologien med magnetiske partikler eller?

Sent til festen, men du kan åpenbart se at det er samme greia som dette:

• Liker 1
Lenke til kommentar
graavik skrev (26 minutter siden):

Jeg vil være fri!!

Det er den rette ånd. Etter en tids undervisning kommer vi selvsagt til å forvente at du overleverer alle dine jordiske verdier, for å kunne konsentrere deg mer om budskapet. Kontonr. vil bli orientert om når den tid kommer. Husk hvor heldig du er, alltid!

Lenke til kommentar

Men herre gud & den hellige ånd: de magnet greiene er jo så dumt som det får blitt. Det er jo akkurat det samme som det velkjente "mynt som fester seg i pannen" trikset.
Noen ganger må det være lov å spørre: Hvor dum går det egentlig an å være?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Morromann skrev (1 time siden):

5)han er betalt av eliten for å bortforklare sannheten

Den ugudelige Cody's Lab er den samme som tråkker i en balje med flytende kvikksølv, og påstår å bruke terrenget til å avkrefte at jorda er flat. Så nei, ikke noen troverdig fyr. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
2 hours ago, Morromann said:

Tviler jeg på. Han svarer jo aldri når det kommer fornuftige invendinger mot de teoriene han serverer.

Hvorfor tror du jeg er mann?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...