Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

741 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      56
    • Nei
      596
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+513
Jeg ser stadig flere rapporter om folk som får covid etter vaksinene nå. De sprer virus med vaksinene, og nettopp derfor kommer vi til å se en bølge som ikke ligner grisen til høsten. Det er slik de alltid har spredt virusene, med vaksinene, med «kuren». Slik fungerer ondskapen.

Makta kjører heller ikke fullt tyranni med én gang, de strammer, og så letter de litt, for så å stramme til enda mer. Hvis de ikke gjorde det,  kunne de risikere opprør. De føler seg frem med hvor mye de kan slippe unna med til enhver tid. Derfor letter de opp nå. Men til høsten blir det enda verre enn i fjor, og jeg spår portforbud.
Hvis jeg får rett, er det bare flaks da?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil vel synes det ville vært utrolig flott å ha rett for en gangs skyld kan jeg tenke meg. Jeg er ikke imot konspirasjonsteorier i det hele tatt, mange har vist seg å stemme, men når du skriver ekstremt idiotisk vås som ikke har noe med en dystopisk virkelighet å gjøre engang så klarer jeg ikke å ta deg seriøst.

• Liker 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, Hapi70 said:
Jeg ser stadig flere rapporter om folk som får covid etter vaksinene nå. De sprer virus med vaksinene, og nettopp derfor kommer vi til å se en bølge som ikke ligner grisen til høsten. Det er slik de alltid har spredt virusene, med vaksinene, med «kuren». Slik fungerer ondskapen.

Jaha ja. Og disse "rapportene" kommer selvsagt fra heeeeelt troverdige kilder :D

Sjekk her hvordan antivaksere opererer:

Et PR-byrå tilbød influencere å spre desinformasjon om Pfizer-vaksinen mot penger, hevder en rekke kjente profiler.

https://www.dagbladet.no/nyheter/influencere-bedt-om-a-spre-desinformasjon-om-pfizer-vaksinen/73807503

• Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (1 time siden):

Det er slik de alltid har spredt virusene, med vaksinene, med «kuren».

Det der er bare tull. Hvis det var tilfelle så ville f.eks. meslinger vært et kjempeproblem - det er hypersmittsomt og nær sagt alle barn blir vaksinert.

Men meslinger ser vi nesten aldri mer. Hvorfor ikke, tror du?

Du må seriøst begynne å være litt mer kritisk til det du leser. Å blankt avvise all informasjon fra helsevesen og myndigheter fordi "ondskapen", og samtidig sluke alt som kommer fra Facebooksider og diverse "varslere", er oppskrift på å bli lurt trill rundt. 

Endret av :utakt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (1 time siden):
Makta kjører heller ikke fullt tyranni med én gang, de strammer, og så letter de litt, for så å stramme til enda mer. Hvis de ikke gjorde det,  kunne de risikere opprør. De føler seg frem med hvor mye de kan slippe unna med til enhver tid. Derfor letter de opp nå. Men til høsten blir det enda verre enn i fjor, og jeg spår portforbud.
Hvis jeg får rett, er det bare flaks da?

Hva bruker du som erfaringsgrunnlag her?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
3 hours ago, graavik said:

Jaha ja. Og disse "rapportene" kommer selvsagt fra heeeeelt troverdige kilder :D

Sjekk her hvordan antivaksere opererer:

https://www.dagbladet.no/nyheter/influencere-bedt-om-a-spre-desinformasjon-om-pfizer-vaksinen/73807503

Å Russiske forbindelser du... Herregud noe så idiotisk. Det er ren løgn men det skjønner dere selvsagt ikke.

Dette er jo akkurat det produsentene gjør, men med motsatt fortegn. De betaler influensere for å late som de har fått vaksinen og så stå fram i media med det. Media er nå helt gått bort fra rollen som vaktbikkje, og skriver bare det de har lov til, derfor vil vi bare se provaks propaganda fra dem. Det er ingen som betaler noen for å dikte opp bivirkninger! Og særlig bør man forstå at det er løgn når det står 'Russiske forbindelser', hallo hallo.

Lenke til kommentar
9 minutes ago, Hapi70 said:

Å Russiske forbindelser du... Herregud noe så idiotisk. Det er ren løgn men det skjønner dere selvsagt ikke.

Dette er jo akkurat det produsentene gjør, men med motsatt fortegn. De betaler influensere for å late som de har fått vaksinen og så stå fram i media med det. Media er nå helt gått bort fra rollen som vaktbikkje, og skriver bare det de har lov til, derfor vil vi bare se provaks propaganda fra dem. Det er ingen som betaler noen for å dikte opp bivirkninger! Og særlig bør man forstå at det er løgn når det står 'Russiske forbindelser', hallo hallo.

Jeg forstår bare ikke hvordan du/dere kan avfeie en logisk sammensatt virkelighet (som MSM melker for alt det er verdt) til fordel for dette våset? Dere har jo _INGEN_ håndfaste beviser som underbygger deres alternative virkelighet. INGEN. Forventer ikke at du svarer, jeg bare syntes dette er så utrolig fasinerende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
3 hours ago, :utakt said:

Det der er bare tull. Hvis det var tilfelle så ville f.eks. meslinger vært et kjempeproblem - det er hypersmittsomt og nær sagt alle barn blir vaksinert.

Men meslinger ser vi nesten aldri mer. Hvorfor ikke, tror du?

Du må seriøst begynne å være litt mer kritisk til det du leser. Å blankt avvise all informasjon fra helsevesen og myndigheter fordi "ondskapen", og samtidig sluke alt som kommer fra Facebooksider og diverse "varslere", er oppskrift på å bli lurt trill rundt. 

Nei jeg blir ikke lurt trill rundt, men jeg skulle ønske jeg ble det.

De sprer jo ikke nødvendigvis det viruset vaksinen er mot, med akkurat den vaksinen. De har spredt virus som skaper kronisk sykdom, influensaviruset, kreftvirus, HPV osv. siden 50-tallet og kanskje før det også. Men med akkurat hvilke vaksiner vet jeg ikke. 

Vet du forresten at dødeligheten fra meslinger var sunket til nesten null før de begynte å vaksinere mot det? Og vet du at mange som ble vaksinert utviklet såkalt atypiske meslinger  som kan være svært alvorlig? 

https://www.visualdx.com/visualdx/diagnosis/atypical+measles?diagnosisId=51152&moduleId=5

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
3 minutes ago, Skrekkugle said:

Jeg forstår bare ikke hvordan du/dere kan avfeie en logisk sammensatt virkelighet (som MSM melker for alt det er verdt) til fordel for dette våset? Dere har jo _INGEN_ håndfaste beviser som underbygger deres alternative virkelighet. INGEN. Forventer ikke at du svarer, jeg bare syntes dette er så utrolig fasinerende.

Ingen beviser for det når ikke media. Og folk nøler med å stå fram, man vil ikke ha trøbbel med big pharma. Men jeg vet at det skjer.

Lenke til kommentar
33 minutes ago, Hapi70 said:

Og alt er vel i bakvendtland eller? Klassisk konsparanoia: Det er alle andre som tar feil og som "ikke skjønner noen ting". Fakta er bare unødvendig støy og bør helst overhodet ikke brukes i "argumentasjonen". Hvis fakta og logikk tilsier én ting så er det alltid motsatt!:shrug: Beviser kan man forresten ikke spørre om for "det når ikke media" 🤣

Endret av graavik
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
10 hours ago, Budeia said:

Hvis det skulle bli krav om å ha et slikt armbånd for å kjøpe mat, kan jeg visst bestille det uten å bevise at jeg har tatt vaksine? (dvs jukse)

Men hva gjør man ikke.. det er en mørk tid i og med at de som har tatt vaksine ser på seg selv som konger på haugen. Har ikke kontakt med så mange, men det er en person som har ringt meg av og til som begynte å bli gretten når det var snakk om vaksine. Personen hadde nemlig selv ringt til en sykepleier og spurt om å få vaksine, og fikk det. Og det var mange andre i omgangskretsen som hadde tatt vaksine. 

Vel, så får jeg bli behandlet som en forræder, da. 

Ja dette er en mørk tid dessverre. Det har vært planlagt i lang tid at uvaksinerte skal bli en slags paria-kaste. I USA har de merket dette en stund, Del Bigtree ga uttrykk for det med en gul stjerne på jakkeslaget i 2019, og nå kommer denne diskrimineringen og segregeringen til hele verden: 

https://www.timesofisrael.com/anti-vaxxers-using-holocaust-era-yellow-stars-to-promote-their-agenda/

Jeg vet ikke hva jeg kommer til å gjøre, det å ta vaksinen for meg er selvmord da jeg ikke tåler noen form for medikamenter. Men man kan ikke løse problemer som man kanskje får i fremtiden. Man får løse dem som finnes nå. Hver dag har nok med sin egen plage, som det står i Bibelen.

Lenke til kommentar
10 minutes ago, Hapi70 said:

Ja dette er en mørk tid dessverre. Det har vært planlagt i lang tid at uvaksinerte skal bli en slags paria-kaste.

Men slike komplett ville påstander kan du selvsagt ikke underbygge? Som vanlig igjen? Har jeg rett? :)

Endret av graavik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
19 hours ago, smergel said:

Folk elsker konspirasjonsteorier tydeligvis. Og denne er jo bare vås. t Hans Gaarder som var konspirasjonsteorier Døde jo av dette. Døde tirsdag 6. april. Og nå er det en til fra det møtet på Gran som har gått bort. Han Svein fra Charterfeber sto jo og brente bind foran Stortinget. Og når han ble konfrontert ang dette på Tv så snakket ham om Frihet og Kjærlighet ???? Hææææ.  En Idiot av de Sjeldne.

At Hans Gaarder døde av "dette" er vel like sikkert som at Thomas Quick drepte, var det 16 mennesker.
Alle over 20-30 har vel fått med seg Thomas Quick og alt det fæle han gjorde, men hvor mange har det krystallklart for seg at han ikke stod for noen av mordene likevel...?      

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (30 minutter siden):

Vet du forresten at dødeligheten fra meslinger var sunket til nesten null før de begynte å vaksinere mot det? Og vet du at mange som ble vaksinert utviklet såkalt atypiske meslinger  som kan være svært alvorlig? 

Viste du at antall tilfeller sank til nesten null etter de startet å vaksinere mot det?
1280px-Measles_US_1938-2019.png

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (32 minutter siden):

Vet du forresten at det ikke alltid går bra med barn selv om de overlever meslinger? Rundt 20-30% av barn som får meslinger får komplikasjoner, og rundt 1 av 20 ender opp på sykehus med lungebetennelse. Rundt 1 av 5000 får hjernebetennelse, og rundt 20-40% av disse får en permanent hjerneskade, døvhet eller lammelser.

Nå som vi vaksinerer så er antall tilfeller tilnærmet null, og  vi sparer barna for alvorlige komplikasjoner. 

At "mange" utvikler atypiske meslinger ... vel. 

https://www.felleskatalogen.no/medisin/m-m-rvaxpro-msd-vaccins-561177

Sitat
Infeksiøse
Mindre vanlige Nasofaryngitt, virusinfeksjon, øvre luftveisinfeksjon
Ukjent frekvens Aseptisk meningitt, atypiske meslinger, epididymitt, orkitt, otitis media, parotitt, rhinitt, subakutt skleroserende panencefalitt

Ukjent frekvens. Man kan ikke anslå det ut fra de data man har. Da kan det neppe sies å være så veldig utbredt heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (38 minutter siden):

Ja dette er en mørk tid dessverre. Det har vært planlagt i lang tid at uvaksinerte skal bli en slags paria-kaste. I USA har de merket dette en stund, Del Bigtree ga uttrykk for det med en gul stjerne på jakkeslaget i 2019, og nå kommer denne diskrimineringen og segregeringen til hele verden: 

https://www.timesofisrael.com/anti-vaxxers-using-holocaust-era-yellow-stars-to-promote-their-agenda/

Jeg vet ikke hva jeg kommer til å gjøre, det å ta vaksinen for meg er selvmord da jeg ikke tåler noen form for medikamenter. Men man kan ikke løse problemer som man kanskje får i fremtiden. Man får løse dem som finnes nå. Hver dag har nok med sin egen plage, som det står i Bibelen.

Men de uvaksinerte blir jo de "overlevende" ifølge din egen logikk og din egen ideologi. Du har jo insistert på at vaksinene er laget for å utrydde oss og at det er "folkemord" så ut i fra din egen logikk vil da anti-vaxxere og konspirasjonsteoretikere snart være de eneste menneskene som er igjen i verden; ja og så eliten da. Ser du ikke selv hvor selvmotsigende logikken er?

Ikke det at jeg tror du kommer til å svare meg. Du fører jo stort sett monolog og svarer ikke på selv enkle spørsmål.

• Liker 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, Morromann said:

Ser du ikke selv hvor selvmotsigende logikken er?

Det han bedriver er ikke logikk eller fakta, men religion. Da trenger man jo ikke å bry seg om at annethvert utsagn er selvmotsigende. :shrug:

• Liker 3
Lenke til kommentar
2 hours ago, aklla said:

Viste du at antall tilfeller sank til nesten null etter de startet å vaksinere mot det?
1280px-Measles_US_1938-2019.png

Mesling-tilfeller vs mesling-dødsfall.....!
Dødsfall var nær null fra før, som det sies, og vaksinen ser ut til å være helt unødvendig.
measles-deaths-decline.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...