Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

741 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      56
    • Nei
      596
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

Hapi70 skrev (14 minutter siden):

Her har det kommet et armbånd som kan fungere som et ledd i retning microchippen. Dette er planlagt, men dere skjønner det fortsatt ikke? 

https://www.wect.com/2021/05/19/doctor-creates-wristband-that-proves-youve-received-covid-vaccine/

Det er et vaksinasjonspass som tilfeldigvis er elektronisk. Det er ikke noe som leser noe inni deg. Man sender dokumentasjon på vaksinering og kan da få kjøpe et bånd.

For all del, hvis du tror det eksisterer slike ting så er jo det greit, men hva er vitsen med å gjøre det så åpenbart da? Hvorfor ikke bare ha en leser inni alle prosessorer eller andre maskinvaredeler folk flest ikke tenker på, like mulig det.

Artig at folk drar mye ut av ingenting når det de drar ut ikke på noe logisk vis har noe å gjøre med "beviset" de slenger ut.

Endret av Melonskall
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513
1 hour ago, Melonskall said:

Det er et vaksinasjonspass som tilfeldigvis er elektronisk. Det er ikke noe som leser noe inni deg. Man sender dokumentasjon på vaksinering og kan da få kjøpe et bånd.

For all del, hvis du tror det eksisterer slike ting så er jo det greit, men hva er vitsen med å gjøre det så åpenbart da? Hvorfor ikke bare ha en leser inni alle prosessorer eller andre maskinvaredeler folk flest ikke tenker på, like mulig det.

Artig at folk drar mye ut av ingenting når det de drar ut ikke på noe logisk vis har noe å gjøre med "beviset" de slenger ut.

Man skal scannes for å gå inn i butikker, og for alle aktiviteter man vil bli med på. Man skal ikke scannes uten at man vet det, man skal scannes for vaksinestatus mens man er klar over det. De som har vaksinen får være med i samfunnet. Først blir det en app eller et armbånd, så en chip, skjønner? Ingen chip ingen adgang. Og pengene dine skal over på den chipen også, det er derfor de pusher kontantløst.

Lenke til kommentar

Det går på å slippe å bruke munnbind og få friheter folk som ikke er vaksinert ikke har. Men når du drar mye ut av ingenting så skjønner jeg desverre hvordan du fungerer, trist.

Hvis man skal si noe negativt om det armbåndet så er det at det vil være ubrukelig så fort flokkimmunitet er oppnådd. Går rett i søppla så snart nok vaksinasjoner er satt.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Man kan fint lage en chip som gjør det samme som armbåndet, og ja, mulig dette også kommer som ett alternativ, løsningen er like lett å lage som armbåndet..

Men verken armbåndet eller chip(om det kommer som ett alternativ) kommer til å ta av.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (14 minutter siden):

Man skal scannes for å gå inn i butikker, og for alle aktiviteter man vil bli med på. Man skal ikke scannes uten at man vet det, man skal scannes for vaksinestatus mens man er klar over det. De som har vaksinen får være med i samfunnet. Først blir det en app eller et armbånd, så en chip, skjønner? Ingen chip ingen adgang. Og pengene dine skal over på den chipen også, det er derfor de pusher kontantløst.

Er det ikke slik at vi skal utryddes av alle disse vaksinene når vi først har fått dem? Hva er vitsen med å iverksette alt dette når vi uansett skal dø som fluer så fort vi har fått vaksinene? For at den fæle eliten skal få det litt gøy med oss før vi faller om og dauer?

Endret av Morromann
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å chippe folk har vært et tema i MANGE år og det er en veldig stor gruppe mennesker som frivillig ville implantert chipper i barna sine og seg selv. Her er en kjapp artikkel https://www.govtech.com/policy/maryland-lawmaker-takes-aim-at-mandatory-microchipping.html

Gidder ikke grave mer, men at COVID-19 har noe å gjøre med å få folk chippet tar jeg med en veldig stor klype salt, rettere sagt så er det latterlig. Det er andre ting som er mye mer logisk i forhold til å frivillig spytte ut en ny pest på verden.

Lenke til kommentar

En microchip i seg selv er ikke noe mer skummelt enn en tatovering el. Faktisk er en microchip mindre permanent enn en tatovering og det eneste fornuftige den kan brukes til er å bli avlest på kloss hold.
Men det som er sikkert og visst er at man får ikke implantert noen microchip uten at man tydelig merker det selv. Slik som med en tatovering.  (Nå blir jeg vel stemplet av konsparanoia-folk som Illuminati, Deep State, Bill Gates, Soros, Big Pharma, New World Order etc. :D )

Endret av graavik
Lenke til kommentar

Folk elsker konspirasjonsteorier tydeligvis. Og denne er jo bare vås. t Hans Gaarder som var konspirasjonsteorier Døde jo av dette. Døde tirsdag 6. april. Og nå er det en til fra det møtet på Gran som har gått bort. Han Svein fra Charterfeber sto jo og brente bind foran Stortinget. Og når han ble konfrontert ang dette på Tv så snakket ham om Frihet og Kjærlighet ???? Hææææ.  En Idiot av de Sjeldne.

Lenke til kommentar

Hvis det skulle bli krav om å ha et slikt armbånd for å kjøpe mat, kan jeg visst bestille det uten å bevise at jeg har tatt vaksine? (dvs jukse)

Men hva gjør man ikke.. det er en mørk tid i og med at de som har tatt vaksine ser på seg selv som konger på haugen. Har ikke kontakt med så mange, men det er en person som har ringt meg av og til som begynte å bli gretten når det var snakk om vaksine. Personen hadde nemlig selv ringt til en sykepleier og spurt om å få vaksine, og fikk det. Og det var mange andre i omgangskretsen som hadde tatt vaksine. 

Vel, så får jeg bli behandlet som en forræder, da. 

Lenke til kommentar
Budeia skrev (5 timer siden):

Hvis det skulle bli krav om å ha et slikt armbånd for å kjøpe mat, kan jeg visst bestille det uten å bevise at jeg har tatt vaksine? (dvs jukse)

En slik løsning vil vel bare vare ett års tid, inntil alle vaksinerte er døde, ikke sant?
Eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...