Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

741 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      56
    • Nei
      596
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

Betroz skrev (5 minutter siden):

Vel jeg stoler mer på de havregryna jeg hadde til frokost

Havre som er sprøytet med ymse kjemikalier. Og hvem vet hva slags fiksfakserier de driver med på pakkeriet. Big Oat skal vi holde litt øye med, de har neppe rent mel i posen. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, :utakt said:

Havre som er sprøytet med ymse kjemikalier. Og hvem vet hva slags fiksfakserier de driver med på pakkeriet. Big Oat skal vi holde litt øye med, de har neppe rent mel i posen. 

Hvordan kan vi egentlig avvise at havregryn ikke er impregnert med 5G nanochips som vi da får overført til kroppen når vi spiser! Jeg bare spør!!

• Liker 3
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Betroz said:

Helt klart et poeng. Men mat trenger jeg for å overleve, Covid vaksinen trenger jeg ikke. Der ligger forskjellen ;)

Men trenger du akkurat havregryn? Husk på Bill Gates, Soros etc.

(Forøvrig mulig du hadde vurdert vaksinen annerledes om du kunne sett inn i framtiden og du var en av de som omkom av Korona ;) )

Endret av graavik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (3 minutter siden):

Covid vaksinen trenger jeg ikke

Noen av de som blir syke med Covid ønsket nok veldig den vaksinen. Uten at jeg kjenner han så vil jeg tro landslagskeeper Rune Jarstein heller ville hatt vaksine enn en uke på sykehus. Han er ikke akkurat i dårlig form, og burde jo hatt alle forutsetninger for å riste av seg et lite virus lett som ingenting, men ... nix.

Jeg tror du tar større risiko enn meg, men fordelen for deg er jo at din risiko for å bli syk reduseres desto flere andre som tar risikoen med å vaksineres ... 

Endret av :utakt
  • Liker 2
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Betroz said:

Jeg tror ikke @graavik har fått med seg at jeg har blokket ham her på forumet, slik at jeg ser kun hans navn på siden her. Jeg må klikke på linken for å se posten, som er bare trollete hver gang. Bortkasta tid ;)

Jeg kan fortsette å avkle deg og dine poster selv om du blokkerer meg og evt. andre du ikke klarer å argumentere mot lenger ;)  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Just now, Betroz said:

Du har en fri vilje til det ja, men det viser bare at du er en drittsekk på MÅTEN du gjør det på. At du er sterkt uenig med meg, bryr jeg meg ikke noe om.

og der kom personangrepet også ja 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar

Alla borde ju göra som Betroz och förklara hur ting ligger till som en barneskole lärare förklarar enkel matte för barna. Man ska också helst bli lite irriterad når andra helt enkelt inte lyssnar och förstår vad man sier. Värst är de som kräver kilder och försöker argumenta imot de man sier.  

• Liker 4
Lenke til kommentar
29 minutes ago, Betroz said:

Hvis det å kalle en annen bruker for "drikksekk" regnes som personangrep, ja hva har dere gjort med meg mange ganger før her inne da for noe ;)

Hvis det du sier er sant, så er det vel bare å slenge ut alle sitatene da? Men noe sier meg at dette utsagnet ditt (igjen) også bare er basert på ren fantasi og at det kun er du som driver og kaller folk for både drittsekk og troll i denne tråden. Hva sier det om deg? :)

Endret av graavik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (16 timer siden):

Det er din tolkning av det. I den makt strukturen jeg snakker om, så kan jeg ikke påstå at alle er psykopater. Men at de har en annerledes visjon for menneskeheten og fremtiden enn du og jeg har, det mener jeg det er grunnlag for å si. Ref. Great Reset til WEF som et eksempel.

Ja, de måtte nødvendigvis avvike fra normalen på et eller annet vis, det er jeg enig i. Men med ganske stor kjennskap til avvikende personligheter etter å ha jobbet innen rus og psykisk helse i mer enn et tiår, synes jeg ikke forklaringen din om at dette ledes av en eller flere psykopater gir særlig mening. Også er vi jo fortsatt der at jeg lurer veldig på hvor du finner grunnlaget for din fortolkning av Great Reset, uten at jeg egentlig forventer at det kommer til å komme noen kilde denne gangen heller.

• Liker 3
Lenke til kommentar
8 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Også er vi jo fortsatt der at jeg lurer veldig på hvor du finner grunnlaget for din fortolkning av Great Reset, uten at jeg egentlig forventer at det kommer til å komme noen kilde denne gangen heller.

Jeg har snakket om min kilder før her inne jeg, flere ganger. De kildene var ikke troverdige for dere, og det er greit nok det. 

Lenke til kommentar

Du snakker om dem ja, men det har vært særs labert med henvisninger til spesifikke kilder for de spesifikke påstandene. Det nærmeste jeg har sett vi har kommet, er at du for ganske langt tilbake henviste til en side hvor du beskrev at man kunne finne info. hvis man var interessert. Det blir litt om at jeg henviser til deg til cochrane.org uten nærmere spesifisering, for å begrunne hvorfor jeg mener mRNA-vaksinene høyst sannsynlig er uproblematiske.

• Liker 2
Lenke til kommentar
12 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Du snakker om dem ja, men det har vært særs labert med henvisninger til spesifikke kilder for de spesifikke påstandene. Det nærmeste jeg har sett vi har kommet, er at du for ganske langt tilbake henviste til en side hvor du beskrev at man kunne finne info. hvis man var interessert. Det blir litt om at jeg henviser til deg til cochrane.org uten nærmere spesifisering, for å begrunne hvorfor jeg mener mRNA-vaksinene høyst sannsynlig er uproblematiske.

Så du savner en dypere analyse fra meg med kilder som går mer i detalj for hver enkelt påstand jeg kommer med. Som f.eks et peer-review godkjent dokument som beviser at mRNA vaksinene er farlige. Nei, dette har jeg ikke foran meg her, det er korrekt. Jeg har kilder som jeg stoler på (vel ingen 100%, vi snakker tross alt om andre mennesker). I tillegg til slike kilder har jeg min egen dømmekraft som jeg bruker på all informasjon, til å dra mine egne konklusjoner basert på tilgjengelig informasjon.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Vel, du må gjerne henvise til en bok av Icke hvis det er kilden din, men da helst med et sidetall e.l. så man kan se hvilken argumentasjon og/eller dokumentasjon som ligger bak. P.t. er det du sier noe ala følgende: "Jeg har lest at The Great Reset egentlig er en plan for å slavebinde befolkningen", uten videre begrunnelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Ting går fort nå og veldig få ser sammenhengene mellom coronapass, kontantløst samfunn, "klimakrise", befolkningsreduksjon, totaliterisme og full kontroll over våre liv og bevegelser - kort sagt diktatur. Mennesker og samfunn angripes fra flere fronter, slik jeg ser det.

Lenke til kommentar

Var ett tag sen jag såg några kilder fra Betroz men tidigare var det normalt en hänvisning till colberts hjemside. Vilka filmer eller blogposter man kunde finna relevant information var dock upp till läsaren.

Var ju dock inga problem att debunka det genom att hänvisa till google.com

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...