Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

741 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      56
    • Nei
      596
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

RRhoads skrev (42 minutter siden):

Jeg skjønner tankegangen din, og at tiltakene utgjør en fare for helseplager er jeg helt enig i. Men hvor mange leveår tiltakene har kostet vet vi ikke enda, og vi vet heller ikke hvor permanente disse helseplagene er. Hvis vi skal snakke om helseplager pga tiltak, og helse generelt, må vi også ta med i regnestykket andre helseplager som har blitt påvirket av en mangel på tiltak, som f.eks hvor mange som ikke har fått helsehjelp pga at helsevesenet i har blitt overbelastet pga innleggelser med Covid.

Nei, fasiten får vi dessverre først i etterkant. Men jeg tror da altså ikke at Sverige kommer til å stå igjen som landet som valgte feil tilnærming.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Implantere microchip i folk er bare noe tull sa dere...

Pentagon scientists reveal a microchip that senses COVID-19 in your body BEFORE you show symptoms and a filter that extracts the virus from blood

Pentagon scientists working inside a secretive unit set up at the height of the Cold War have created a microchip to be inserted under the skin, which will detect COVID-19 infection, and a revolutionary filter that can remove the virus from the blood when attached to a dialysis machine.

'You put it underneath your skin and what that tells you is that there are chemical reactions going on inside the body, and that signal means you are going to have symptoms tomorrow,' he explained. 

The microchip is sure to spark worries among some about a government agency implanting a microchip in a citizen.

Officials who spoke to the 60 Minutes team said the Pentagon isn't looking to track your every move. (Ja særlig...haha)

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9460389/Pentagon-scientists-invent-microchip-senses-COVID-19-body-symptoms.html

Regner med at standard gjestene her inne i tråden kommer med sine standard svar :wee:

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Betroz said:

Regner med at standard gjestene her inne i tråden kommer med sine standard svar :wee:

Omöjligt att följa med på alla dina teorier och vad du menar. Klart man kan sätta in microchip i folk. Mico chip som spårar dem eller gör dem till robotar är däremot lite vanskligare, framfør allt hvis man ska sätta in det genom en vaksinespruta. 

Vilken av alla dina teorier bevisar artikeln du länkade till? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (14 minutter siden):

Ikke ferdig med stråmennene ennå? Det er ikke blitt sagt at det aldri kommer til å skje at mennesker vil få microchips implantert. Det som bestrides, er din påstand om at dette gjøres i hemmelighet, at det gjøres vha. covid-vaksinene, og at målet er å kontrollere befolkningen eller å "hacke" hjernene våre.

For øvrig fint å se at militær teknologi benyttes til å utvikle verktøy til sykdomsbekjempelse. Ikke så positivt at 1/3 av amerikanske militære ser ut til å nekte å ta vaksinen. Sistnevnte er jo litt rart da, at ikke disse NWO-folka får til en gang. Samtlige amerikanske soldater går jo igjennom et omfattende vaksineprogram når de innrulleres, men å få tvunget igjennom covid-vaksinen, det klarer man altså ikke...:P

Endret av Hugo_Hardnuts
  • Liker 2
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Hugo_Hardnuts said:

Det er ikke blitt sagt at det aldri kommer til å skje at mennesker vil få microchips implantert. Det som bestrides, er din påstand om at dette gjøres i hemmelighet, at det gjøres vha. covid-vaksinene, og at målet er å kontrollere befolkningen eller å "hacke" hjernene våre.

Du er veldig flink til å gå rundt grøten. Din logikk kan snurre på hva som helst! :D

Lenke til kommentar
Betroz skrev (26 minutter siden):

Nei, det folk har påpeikt gang på gang, er konspirasjoner du tillegger teknologien som allerede finnes. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Betroz skrev (29 minutter siden):

Bodymod er jo fint, jeg tar den gjerne! Og om noen ønsker å tracke meg, ver så god! Litt som webcam, bryr meg ikke særlig om noen sitter å ser på. Stakkars de som må sitte å se på meg i adams klær.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
2 hours ago, Hugo_Hardnuts said:

Tenker mer på at tiltakene i seg selv utgjør en fare for helseplager. Jeg er ganske overbevist om at tiltak på det nivået vi har kjørt antagelig har kostet like mange leveår som de har reddet. Dette har jeg dog ikke tall på, så det er og blir spekulasjoner.

Enig.

Og jeg mener selvsagt at der tiltakene kommer fra så vet de dette godt. Både de helsemessige og økonomiske konsekvensene er regnet med, og de økonomiske skal de bruke videre også.  Verdensøkonomien er jo skadet, så den må 'reddes'. Blir interessant å se hvilken 'løsning' som kommer på det.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (11 minutter siden):

Du er veldig flink til å gå rundt grøten. Din logikk kan snurre på hva som helst! :D

Og du er veldig flink til å sette opp stråmenn og projisere egne trekk over på motdebattantene dine.

Fornøyd? Kanskje vi heller skal konsentrere oss om innhold fremfor person?

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
37 minutes ago, Betroz said:

Pentagon scientists reveal a microchip that senses COVID-19 in your body BEFORE you show symptoms and a filter that extracts the virus from blood

Pentagon scientists working inside a secretive unit set up at the height of the Cold War have created a microchip to be inserted under the skin, which will detect COVID-19 infection, and a revolutionary filter that can remove the virus from the blood when attached to a dialysis machine.

'You put it underneath your skin and what that tells you is that there are chemical reactions going on inside the body, and that signal means you are going to have symptoms tomorrow,' he explained. 

The microchip is sure to spark worries among some about a government agency implanting a microchip in a citizen.

Officials who spoke to the 60 Minutes team said the Pentagon isn't looking to track your every move. (Ja særlig...haha)

https://www.dailymail.co.uk/news/article-9460389/Pentagon-scientists-invent-microchip-senses-COVID-19-body-symptoms.html

Vis sitat  

Ja akkurat @Betroz, dette har jeg spådd siden januar i fjor.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (7 minutter siden):

Enig.

Og jeg mener selvsagt at der tiltakene kommer fra så vet de dette godt. Både de helsemessige og økonomiske konsekvensene er regnet med, og de økonomiske skal de bruke videre også.  Verdensøkonomien er jo skadet, så den må 'reddes'. Blir interessant å se hvilken 'løsning' som kommer på det.

Ja, og der er det ganske åpenbart hvor våre veier skilles ettersom alt etter "Enig" er og blir ubegrunnede påstander. Og som kjent: Alt som kan påstås uten bevis kan også avfeies uten bevis.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
9 minutes ago, Betroz said:

Trenger ikke spå noe, da dette har vært en del av planen i 30+ år.

Jepp, og det vet vi 'gale konspirasjonsteoretikere'..

Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 time siden):

Det er mange som har det allerede, som f.eks følger med på blodsukker, for smertelindring, pacemaker osv. 

Det er på ingen måte noe nytt..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Jeg får ikke sitert nå, men det står at de også jobber med en slags permanent vaksine mot alle fremtidige virus, og at dette er relatert til chippen på en eller annen måte. Så da slipper man vaksinene og alle kommer til å ville ha den. Slik blir den gradvis gjort obligatorisk gjennom at så mange tar den. På samme måte som at man omtrent ikke kan leve uten bankkort nå lenger.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (43 minutter siden):

Verdensøkonomien er jo skadet, så den må 'reddes'. Blir interessant å se hvilken 'løsning' som kommer på det.

Virket ikke som de hadde noen problemer med å redde diverse økonomier etter 2. verdenskrig. Så det kan heller være organisatoriske endringer, som å gi eksisterende organisasjoner åpenlys diktatorisk makt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...