Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

733 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      591
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      27


Anbefalte innlegg

1 hour ago, Morromann said:

Men hvem er "de"

Hvis jeg går for mye inn på det, så går diskusjonen litt bort fra COVID-19, men jeg kan komme med en kort forklaring da :

Først vil jeg poengtere atter en gang at nei, jeg påstår ikke at tusenvis av politikere, forskere og leger bevisst er med/enige i en massiv global konspirasjon om COVID-19 eller den nye verdensordenen jeg nevnte. Jeg har prøvd å forklare tidligere her inne at de fleste er i en "need to know basis" - der man vet kun det man trenger for å fylle den rollen/jobben man har i systemet.

Se for deg et edderkopp nett. Der edderkoppen i midten representerer de som sitter på toppen globalt sett, de som vet hele planen og er bevisste på hva dem gjør. Dette er "De", og er en liten samling av elite familier, ofte kongelige, som gjennom mange generasjoner og gjennom arv, har sittet i bakgrunnen og manipulert verden i den rettningen som passer dem. Disse personene viser seg skjeldent frem i media og er ikke kjent for de fleste. Disse familiene er veldig rike. Bill Gates er ikke i nærheten med sin formue, eller Jeff Bezos for den sakens skyld. Det er folk som mener de kan navngi disse familiene (13 av dem), men hvor sant/riktig den informasjonen er blir bare spekulativt. Det vi vet er at familiene Rothschild og Rockefeller er veldig nær edderkoppen i midten, kanskje også en del av "den".

For hver tråd man kommer lenger ut fra midten av "edderkopp nettet", jo mindre vet disse personene om hva som er planen. Akkurat som det er 33 grader i Scottish Rite of Freemasonry, så vet personene mindre og mindre for hver grad nedover. De fleste er innen de 3 laveste gradene og har ingen peiling på hva som skjer på toppen. Slikt er det også i store selskaper, banker og regjeringer. De på toppen plasserer da passende folk i posisjoner av makt og der de viktigste besluttningene taes. I Corona krisa har jo WHO en stor del av rollen.

David Icke forklarer alt dette mye bedre enn meg, men jeg vet hva folk mener om han.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
aklla skrev (2 minutter siden):

Og hva skulle grunne være?
De har ut ifra det du sier mer penger enn hva Bill Gates og Bezos tør å drømme om og mer makt alle verdens ledere til sammen, så hva mer skal de vært ute etter?

Ikke fordi jeg tror på dette men det er jo en kjent sak at for noen personer, irrasjonelt som det kan virke og er, får aldri nok av hverken makt eller penger. Penger, gull og makt blir som narkotika. Ingen ting er nok, selv ikk 99,9% av all rikdom i verden.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Morromann skrev (2 minutter siden):

Ikke fordi jeg tror på dette men det er jo en kjent sak at for noen personer, irrasjonelt som det kan virke og er, får aldri nok av hverken makt eller penger. Penger, gull og makt blir som narkotika. Ingen ting er nok, selv ikk 99,9% av all rikdom i verden.

Da er det jo litt spesiellt å ikke prøve å øke sin rikdom, ved å f.eks kjøpe MS og Apple samt Google/Alphabet og alle konurenter å skape ett monopol..
Å kjøpe de 50 største firmaene i verden burde jo ikke merkes på lommeboken engang.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 time siden):

Det vi vet er at familiene Rothschild og Rockefeller er veldig nær edderkoppen i midten, kanskje også en del av "den".


"Vet" er vel et sterkt ord, enkelte spekulerer i at Rothschild og Rockefeller fremdeles sitter i midten av noen form for Illuminati som styrer verden.

En gang i tiden, så kan jeg se at dette var reelle teorier.
Mayor Rothschild var ekstremt rik, å hadde tentaklene sine i alt mulig, over hele verden.
En særlig mer utspekulert forretningsmann skal man lete lenge etter, å det var en annen tid, hvor folk var generelt fattige og uopplyste.

Siden den gang har familien tapt mye av formuen, og familien har vokst fra Mayor, den opprinnelige entreprenøren, til hundrevis av etterkommere som sitter med deler av den opprinnelige formuen, mange av de snakker ikke en gang sammen, å ingen av de er på noen rikingliste, den rikeste er vel Benjamin, som kommer på 1200'de plass eller noe sånt.

Det samme gjelder for andre slike familier.
Ta John D. Rockefeller, ved hans død arvet ikke familien pengene, de ble satt i et "trust", som i dag deles ut til etterkommerne.
Det er anslått at det finnes rundt 150 direkte etterkommere etter John D. i dag, som alle får utbetalinger fra diverse selskaper og stiftelser som forvalter formuen etter John D.

Hva med Vanderbilt familien? Etterkommerne etter Cornelius Vanderbilt blåste mesteparten av pengene på å forsøke å bygge finere hus og eiendommer enn hverandre, i dag er det bare smuler igjen.

Det som er igjen av formuen er i dag i hendene på diverse etterkommere av Cornelius, en av de mer prominente er CNN-journalisten Anderson Cooper.

Jeg tror man overvurderer rike mennesker noe, de færreste har noen stor plan om verdensherredømme, kanskje med unntak av Jeff Bezos og Rothschild, men de aller fleste er ganske vanlige mennesker som ved et lykketreff har endt opp med veldig mye penger.

Ofte er det også slik, at når den som har skapt formuen dør, så forsvinner også formuen over tid. Desto større formue, desto lengre tid tar det åpenbart, men det er sjeldent at barn, barnebarn, og etterhvert stadig flere etterkommere, klarer å forvalte en slik formue på samme måte som den som opprinnelig skapte formuen, slik at teorien om at enkelte familier i århundrer har kontrollert verden, virker ikke så veldig troverdig, selv om det selvfølgelig er en teoretisk mulighet for at det er slik ?

Endret av 0laf
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
2 minutes ago, aklla said:

Da er det jo litt spesiellt å ikke prøve å øke sin rikdom, ved å f.eks kjøpe MS og Apple samt Google/Alphabet og alle konurenter å skape ett monopol..
Å kjøpe de 50 største firmaene i verden burde jo ikke merkes på lommeboken engang.

Penger er ikke motivasjonen. Hvis vi skal gå inn på hva det er, så blir det off topic. Det jeg ville frem til var simpelthen at COVID-19 er noe dem bruker for å fremme andre planer for verden - en ny verdens orden.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 minutt siden):

Penger er ikke motivasjonen. Hvis vi skal gå inn på hva det er, så blir det off topic. Det jeg ville frem til var simpelthen at COVID-19 er noe dem bruker for å fremme andre planer for verden - en ny verdens orden.

Ser ikke at det er OT nei. Syntes det derimot er ganske viktig å få frem en evt. motivasjon utenom makt og penger.
Det er jo selve grunnlaget for konspirasjonen..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
7 minutes ago, aklla said:

Ser ikke at det er OT nei. Syntes det derimot er ganske viktig å få frem en evt. motivasjon utenom makt og penger.
Det er jo selve grunnlaget for konspirasjonen..

Det handler om total kontroll over menneskers bevissthet., som forøvrig ikke kun er noen elektromagnetiske impulser som skapes i hjernen vår. Dette her går inn på esoteriske saker, som jo blir off topic.

Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 minutt siden):

Det handler om total kontroll over menneskers bevissthet., som forøvrig ikke kun er noen elektromagnetiske impulser som skapes i hjernen vår. Dette her går inn på esoteriske saker, som jo blir off topic.

Altså mind control? Og kontroll over "sjelen"?  eller noe annet?

Lenke til kommentar
36 minutes ago, aklla said:

Og hvordan bruker de Covid til det?

Covid er i likhet med 911 og "krigen mot terror", traume basert tanke kontroll som får mennesker til å gi mer makt fra seg. Frykt er et kraftig våpen de bruker mot oss, og skaper psykologiske sår i mennesker. Frykt senker også bevissthets nivået til oss mennesker, som i seg selv gjør oss lettere å kontrollere. Edit : og gjør oss mer mottagelig for sykdom.

Covid brukes også som et middel for å ødelegge økonomien, særlig for middelklassen. Den andre bølgen vi går inn i nå med Covid vil ytterlig forsterke denne effekten. Så kan det tenkes at de faktisk vil slippe et biologisk våpen også, som garantert vil sette spikeren i kista, men det må være et biologisk våpen som kan kontrolleres.

For å forenkle det mer : Verden styres av psykopater som har stor kunnskap om menneskelig psykologi. For hvis man mangler evnen til empati, vel da finnes det ingen grenser for hva dem kan finne på.

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Betroz skrev (1 time siden):

DAVID NAILED IT IN BIRMINGHAM INTERVIEW :

https://www.bitchute.com/video/Lm8htMYCnOdT/

Da får vi se om han får rett denne gangen (jeg tviler), noe vi kommer til å få svar på neste år. Men dersom det plutselig blir borgerlønn som kun de som tar en bestemt vaksine får skal jeg og heve et øyenbryn :) 

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
2 hours ago, Evil-Duck said:

Da får vi se om han får rett denne gangen (jeg tviler), noe vi kommer til å få svar på neste år. Men dersom det plutselig blir borgerlønn som kun de som tar en bestemt vaksine får skal jeg og heve et øyenbryn :) 

Hvis Icke har rett, så er ikke dette over neste år heller. Det snakkes om å dra dette ut til 2025. Igjen, om det stemmer. Mye kan skje mellom nå og da :)

 

Lenke til kommentar

Right on cue. :roll:

Quote

Dansk frykt: - Kan bli det nye Wuhan
En mutert utgave av coronaviruset i Danmark skaper stor uro.

Viruset er en mutasjon på som er ganske forskjellig fra de mest utbredte coronavariantene i samfunnet for øvrig, noe som gjør at myndighetene frykter at en coronavaksine ikke vil fungere på dette viruset. Viruset er nemlig mer resistent mot antistoffer.

- Det verst tenkelige scenarioet er at vi har en pandemi, som starter forfra igjen med utgangspunkt i Danmark, sa Kåre Mølbak, direktør i Statens Serum Institut.

https://www.dagbladet.no/nyheter/dansk-frykt---kan-bli-det-nye-wuhan/73038131

Jeg må si de er smarte de som står bak denne "pandemien"! Cudos til dem. Nå har dem potensiale til å rettferdiggjøre permanent lockdown, og at alle må bære munnbind overalt offentlig i overskuelig fremtid. It's a brave new world...

Endret av Betroz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...