Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

741 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      56
    • Nei
      596
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

Hapi70 skrev (2 timer siden):

Det er planen og det er derfor det skjer. Jeg visste det kom til å skje uansett hva disse løgnerne sier. For nordmenn er et lydig folk og de ryggradsløse leddene våre gjør som de blir fortalt.

Jeg hadde nå håpet på at du også besvarte den delen av innlegget som faktisk var rettet til deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513
5 hours ago, Hugo_Hardnuts said:

@Hapi70Tja, all den gang premisset dere setter et at tiltak = bevis for en konspirasjon, så "får dere rett". Men så er ikke jeg enig i det premisset. Problemet deres er at argumentasjonsrekkene dere setter opp og kildegrunnlaget kan forklare "alt", noe som også betyr at det ikke kan forklare noenting. Eksempelvis med din påstand om at vaksiner forårsaker kroniske sykdom, fordi du viser til en korrelerende økning i dette til økt vaksinering. Ut fra samme argumentasjon og bevisgrunnlag kan jeg bevise at vaksiner faktisk gir høyere IQ. Men ville du akseptert dette? Jeg gjetter på at svaret er nei.

@akllaVelaakllaakllaVelaakl

Du vil jeg skal svare på dette? Nei selvsagt gir ikke vaksiner høyrer IQ da man ikke får høyere IQ av å putte aluminium og kvikksølv i hjernen.

Og det som er, er at alle undersøkelser som er blitt gjort av vaksinerte populasjoner vs. uvaksinerte viser at de uvaksinerte er friskere. Så da har jeg faktisk et argument ut fra data som man kan se selv. Det tviler jeg på at du har.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
5 hours ago, Pallehysa said:

Du tilsynelatende henviser til mitt innlegg. Kva som ikkje kom til å skje i norge, og svar meg personlig om du har nåken innvendinger. Då forventer eg at du viser til kor eg har skrevet at x aldri kommer til å skje i Norge...

Venter ikkje akkurat i spenning her...

Nå var det flere innlegg jeg siktet til her.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (39 minutter siden):

Du vil jeg skal svare på dette? Nei selvsagt gir ikke vaksiner høyrer IQ da man ikke får høyere IQ av å putte aluminium og kvikksølv i hjernen.

Og det som er, er at alle undersøkelser som er blitt gjort av vaksinerte populasjoner vs. uvaksinerte viser at de uvaksinerte er friskere. Så da har jeg faktisk et argument ut fra data som man kan se selv. Det tviler jeg på at du har.

Men uvaksinerte dør mer:

Reduction-of-child-deaths-due-to-vaccine

Kan de være friskere fordi kun de sterkeste overlever barndommen?
Døde personer teller ikke med når man undersøker helsen til folk, putter man to grupper på 10 personer i to forskjellige rom der alle utenom en har underliggende sykdommer som krever medisiner for at man skal overleve, og kun gir medisiner til det ene rommet, så vil rommet uten medisin til slutt sitte igjen med 100% friske personer og det andre bare 10% friske. Konklusjonen man fort da kan dra er at statistisk sett at livsviktige medisiner gjør folk blir syke..

Endret av aklla
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
25 minutes ago, aklla said:

Men uvaksinerte dør mer:

Reduction-of-child-deaths-due-to-vaccine

Kan de være friskere fordi kun de sterkeste overlever barndommen?
Døde personer teller ikke med når man undersøker helsen til folk, putter man to grupper på 10 personer i to forskjellige rom der alle utenom en har underliggende sykdommer som krever medisiner for at man skal overleve, og kun gir medisiner til det ene rommet, så vil rommet uten medisin til slutt sitte igjen med 100% friske personer og det andre bare 10% friske. Konklusjonen man fort da kan dra er at statistisk sett at livsviktige medisiner gjør folk blir syke..

Den grafen viser en generell nedgang i dødelighet, da vil det selvsagt også være færre som dør av vaksinerbare sykdommer. Vaksinering reduserer nemlig ikke dødelighet, det har vi data som viser.

På disse grafene kan man se det tydelig:

1045737527_Skjermbildefra2021-04-0723-44-02.png.28b62b49c25248425ac1cef2e4910ecd.png

http://www.dissolvingillusions.com/graphs/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
21 minutes ago, aklla said:

Så har man jo ting som dette da: https://www.unicef.org/stories/measles-explained-whats-behind-recent-outbreaks

Der er det også flere utfall enn død eller levende, permanente skader er alltid en risiko blandt flere vaksinerbare sykdommer. Kunne tenkt meg en graf over det, altså de som overlever men med skader, men tror det er vanskelig å komme over.

De som overlevde med vaksineskader og de som døde av vaksinene er også vanskelig å komme over, blant annet på grunn av dette:

"Dr Erik Christensen, Utah's chief Medical Examiner told KUTV proving vaccine injury as a cause of death is difficult and rare.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Her er en del av vaksinehistorien som er omtrent umulig å komme over der ute. Dokumentar av Dr. Patricia Jordan på 13 minutter:

Noe som er spesielt interessant i denne korte dokumentaren er boken "Horrors of vaccination exposed and illustrated" fra 1920. Man kan få boken på Amazon: https://www.amazon.com/Horrors-Vaccination-Exposed-Illustrated-Compulsory/dp/0243071949

Her ligger den online:  https://archive.org/details/horrorsvaccinat00higggoog/page/n10/mode/2up

Boken ble i utgangspunktet skrevet som en bønn til presidenten i USA om å gå bort fra tvangsvaksinering mot kopper, da denne vaksinen drepte og skadet veldig mange mennesker. Det finnes bilder av vaksineskadene i boken. Jeg skal ikke si at alt i boken og i dokumentaren er sant, men det at man faktisk satte seg ned og skrev en hel bok om dette burde si noe om omfanget av skadene man så etter vaksinasjon. Nå ser jeg et lignende omfang i alle facebook-gruppene der mennesker som har tatt covid-vaksinen deler sine opplevelser. Det er rett og slett helt jævlig å lese disse beretningene, og vite at folk vaksinerer seg hver dag med tillit til helsemyndighetene.

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (8 timer siden):

Joda, jeg kan fint hoste opp tall som viser at gjennomsnittlig IQ i populasjoner med høy grad av vaksinering er vesentlig høyere enn i de uvaksinerte. Antagelig ville jeg kunne sette opp samme bevis for at cola-konsumet i Norge også viser at jo mer cola vi drikker, dess smartere blir vi.

Poenget er, at du sammenblandet korrelasjon med kausalitet. Fordi du har bestemt deg for at vaksiner er skadelige, overser du alle andre forklaringer på de korrelasjonene du finner, og fastslår at det er en årsakssammenheng.

• Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (9 timer siden):

Den grafen viser en generell nedgang i dødelighet, da vil det selvsagt også være færre som dør av vaksinerbare sykdommer. Vaksinering reduserer nemlig ikke dødelighet, det har vi data som viser.

På disse grafene kan man se det tydelig:

1045737527_Skjermbildefra2021-04-0723-44-02.png.28b62b49c25248425ac1cef2e4910ecd.png

http://www.dissolvingillusions.com/graphs/

Her er en artikkel som debunker kilden din: https://sciencebasedmedicine.org/wrong-about-polio-a-review-of-suzanne-humphries-md-and-roman-bystrianyks-dissolving-illusions-part-1-the-long-version/

Jeg kunne også godt tenke meg å se de kildene dine på at uvaksinerte er friskere enn vaksinerte.

Endret av Hugo_Hardnuts
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Folk må mene hva de vil om alex jones 
Mannen har blitt kalt både det ene og det andre, men var den eneste som snakket om epstein sin øy flere år før den ble avdekket
som et lite eksempel 

Mannen preiker mye piss, men ligger mye sannhet bak mye av det som blir sagt også 

• Liker 2
Lenke til kommentar
ilalo skrev (6 minutter siden):

Mannen preiker mye piss, men ligger mye sannhet bak mye av det som blir sagt også 

Som for eksempel?

Og påstander som at Alex Jones var den einaste som snakket om Epstein sin øy fleire år før den blei "avdekket", tviler eg sterkt på. Epstein blei siktet for å ha forgrepet seg på unge jenter i 2006 og fikk dommen i 2008. Jones snakket om Epstein etter dette.

Endret av Pallehysa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
ilalo skrev (5 minutter siden):

Folk må mene hva de vil om alex jones 
Mannen har blitt kalt både det ene og det andre, men var den eneste som snakket om epstein sin øy flere år før den ble avdekket
som et lite eksempel 

Men hva tenker du den videoen bidrar med i diskusjonen her da?

Lenke til kommentar

At man ikke skal stole blindt på hva som vises på tv, spesielt når det kommer til ledere rundt i verden

se på damen feks
hun sprøyter jo ikke inn noe
mannen holder nålen, jeg har selv tatt vaksinen og gitt den til andre
er ingen som holder sprøyten når de setter inn noe
just saying 

Lenke til kommentar

@ilaloHvis du leser igjennom denne tråden, ser du at det er få her som mener at man skal stole blindt på offisiell informasjon. Men så er det en del her som ser ut til å mene at kildekritikk er noe man kun trenger i møte med offisiell informasjon, ikke når det gjelder "alternative fakta".

Endret av Hugo_Hardnuts
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...