Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

741 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      56
    • Nei
      596
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

28 minutes ago, AntonMarkmus said:

Logaritmisk skala på både antall smittede og døde har flatet fint ut for lenge siden.

Hvorfor ska man se på logaritmisk skala? Før att lura sig själv att allt er bra?

Är ju inte som att en linjär vedvarande ökning av döda med en stor lutning er bra. 

Förstår faktiskt ikke hvorfor man ska bruke logaritmiska skala med smittetal eller tal på döda förutom för att bestämma hvis veksten er exponentiel eller ikke. I praktiken er den ikke det över tid och alla smittede eller döda er lika intressanta så den besta bilden er med vanlig skala. Med logaritmiska skala är ökning fra 10 000 till 20 000 väldigt mycket tydligare än ökningen mellan 1 000 000 och 1 020 000 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Jeg tenkte på Afrika oppi dette, at det kontinentet får de neppe kontroll på. Men nå er altså en president borte vekk som ikke var interessert i den globale agendaen.. Flere samfunnstopper har dødd også, dette ser ikke bra ut. Jeg tror IKKE det er noe korona som har tatt livet av så mange eller satt dem ut av spill på annen måte. Jeg tror at det som er "faren" her for de høye herrer, er at noen land i Afrika gir fullstendig beng i  hele det globale opplegget, utvikler flokkimmunitet, og ikke har særlig høyere dødelighet eller kroniske sykdomstilfeller (for korona trigger også kronisk sykdom) enn de landene som følger alle restriksjoner og massevaksinerer.

https://www.nrk.no/urix/tanzanias-president-fornektet-korona-_-na-rapporteres-det-at-han-ligger-i-respirator-1.15412400?fbclid=IwAR0sNh2grWrOKOl9R41z73fawt386kN8q6aT0BHho78cqGRjXffnZrFrK9Y

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (8 timer siden):

Jeg tenkte på Afrika oppi dette, at det kontinentet får de neppe kontroll på. Men nå er altså en president borte vekk som ikke var interessert i den globale agendaen.. Flere samfunnstopper har dødd også, dette ser ikke bra ut. Jeg tror IKKE det er noe korona som har tatt livet av så mange eller satt dem ut av spill på annen måte. Jeg tror at det som er "faren" her for de høye herrer, er at noen land i Afrika gir fullstendig beng i  hele det globale opplegget, utvikler flokkimmunitet, og ikke har særlig høyere dødelighet eller kroniske sykdomstilfeller (for korona trigger også kronisk sykdom) enn de landene som følger alle restriksjoner og massevaksinerer.

https://www.nrk.no/urix/tanzanias-president-fornektet-korona-_-na-rapporteres-det-at-han-ligger-i-respirator-1.15412400?fbclid=IwAR0sNh2grWrOKOl9R41z73fawt386kN8q6aT0BHho78cqGRjXffnZrFrK9Y

Mange afrikanske land betraktes som fattige og får vaksiner gratis gjennom ACT-A og COVAX-programmene, men de får vaksiner noe senere enn oss. Afrika har forresten flere fordeler som begrenser smittespredning: Varmt og solrikt vær dreper viruset både på flater og i lufta. Mobiliteten er mye lavere enn i Europa. Det vil si at pandemien vil nok vare lengre, men at utbruddene ikke når de voldsomt høye toppene som i Europa.

Resten av innlegget ditt er så virkelighetsfjernt at det gidder jeg ikke kommentere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (15 timer siden):

Jeg tror IKKE det er noe korona som har tatt livet av så mange eller satt dem ut av spill på annen måte

Jeg lurer litt på logikken her, lyst til å utbrodere mer?

Hvilke informasjon sitter du på som gjør at du tror det?

Lenke til kommentar
33 minutes ago, aklla said:

Bra mental taktikk du bruker. Still "motstanderen" mange nok spørsmål, og han vil til slutt snuble i sine egne argumenter. ;)

Endret av Betroz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
5 hours ago, aklla said:

Usannsynlig at så mange ledere og samfunnstopper blir syke og dør når de er mer beskyttet enn folk flest. Og hva med dette?

12 hours ago, Simen1 said:

Afrika har forresten flere fordeler som begrenser smittespredning: Varmt og solrikt vær dreper viruset både på flater og i lufta. Mobiliteten er mye lavere enn i Europa. Det vil si at pandemien vil nok vare lengre, men at utbruddene ikke når de voldsomt høye toppene som i Europa

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (29 minutter siden):

Usannsynlig at så mange ledere og ssmfunnstopper blir syke og dør når de er mer beskyttet enn folk flest. Og hva med dette?

Om de benekter at det er ett utbrudd og at viruset finnes så blir de vel ikke beskyttet mer enn andre mot ett utbrudd og virus de ikke mener finnes?

Eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Tre er døde av Astra Zeneca-vaksinen nå, tror dere virkelig at selskapet ikke visste dette? Det er folkemord, folk kommer til å daue som fluer av disse vaksinene, og det visste de. Og det er selvsagt mange flere døde, flere hundre dødsfall er rapportert inn. Herregud.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Flere hundre av flere millioner. I likhet med mange som får bivirkninger av vanlig influensavaksinenen.. dog er det ingen som snakker om det. Snakk om å skyve og bagatelliserer. Det er som å forby en hel sykehus pga sykehuset gjorde en menneskelig feil. Eller at en som kjørte fort og forårsaket trafikk  så skal resten av dem som kjører bil få konsekvenser.

Eller hvis man dør av en bie, så burde alle bier i verden bli utryddet, eller hvis man dør av vannkopper så burde man utrydde alle som får seg vannkopper bare fordi det er smittsomt.. eeeh.mulig

Burde kanskje bare utrydde hele menneskeheten, fordi det truer jorden

Eller kanskje planeten, da det kommer mye dritt ut fra jorden, da det forsøpling verdensrommet 

Eller kanskje epstein didnt kill himself?

Endret av Laffe
Lenke til kommentar
amber skrev (2 minutter siden):

Folkemord var voldsomt, men det ser da ut som det er slått fast av fagpersoner at dødsfallene er etter immunreaksjoner på AZ.

Selfølgelig kommer det av AZ? Men hvor mange er det som har fått AZ-vaksinen og som IKKE har fått bivirkninger. Jeg får alvorlig bivirkninger av paracet. Burde det bli forbudt for resten av verden bare fordi noen fåtall får alvorlige skader av det? Nei

Lenke til kommentar
amber skrev (4 minutter siden):

Den bør ihvertfall ikke bli obligatorisk, eller presses på folk gjennom vaksinepass.

Vel. Paracet er valgfritt å ta. Noe som jrg synes er helt ok, tilltrosd for at drt gir bivirkninger. Jeg lever ihvertfall med god samvittighet av at det hjelper millioner av andre mennesker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...