Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner

Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

741 stemmer

1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

• Ja
      56
    • Nei
      596
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      59
    • Vet ikke
      29

Anbefalte innlegg

3 hours ago, Fatninja said:

mRNA-teknologi. Disse vaksinene inneholder ikke virus, men messenger RNA (mRNA) som gir kroppen instruksjoner til å lage en liten bit av virusets "spike-protein". Dette aktiverer immunsystemet uten å eksponere kroppen for hele viruset.

Kanskje du har kopiert dette fra en norsk side som kan forklare hvorfor det høres så mildt ut.

-'' gir kroppen instruksjoner til å lage en liten bit av virusets "spike-protein" ''

Det er en gentransfusjonsbehandling. Det transfusjonerer med celler overalt i kroppen. f.eks også eggstokkene som leger har sagt mottar en overvekt fra denne behandlingen.

De 'nye' transfusjonerte cellene produserer piggprotein, men cellene selv blir også ett mål for immunforsvaret, som blir skadet eller drept av immunforsvaret fortløpende. Dette kan være årsak til tilfeller av menstruasjonsforstyrrelser, og hjerteposebetennelser. Med mer. Jeg er ikke lege, men det er leger som forteller om dette.

Endret av Selfuniverse
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selfuniverse skrev (7 timer siden):

Kanskje du har kopiert dette fra en norsk side som kan forklare hvorfor det høres så mildt ut.

-'' gir kroppen instruksjoner til å lage en liten bit av virusets "spike-protein" ''

Hva er det med utsagnet som er feil ?

Det er en gentransfusjonsbehandling. Det transfusjonerer med celler overalt i kroppen. f.eks også eggstokkene som leger har sagt mottar en overvekt fra denne behandlingen.

Er enhver virus infeksjon en gentransfusjonsbehandlig. I følge deg, så ja. Dette er nøyaktig det samme som skjer i alle virusinfeksjoner du noen gang har hatt og vil få. 

Nei, fritt mRNA vandrer ikke til eggstokkene. Du må be de sette sprøyten på en annen plass om så er tilfelle. 

mRNA har begrenset levetid. Både før og etter opptak. 

De 'nye' transfusjonerte cellene produserer piggprotein, men cellene selv blir også ett mål for immunforsvaret, som blir skadet eller drept av immunforsvaret fortløpende. Dette kan være årsak til tilfeller av menstruasjonsforstyrrelser, og hjerteposebetennelser. Med mer. Jeg er ikke lege, men det er leger som forteller om dette.

Dette er nøyaktig hva viruset gjør, bare mye mye mye mere effektivt enn mRNA vaksinen. 

Det er svært vanskelig å se hva tanken med posten er. Det å klage på at en vaksine gjør det samme som viruset bare i et svært begrenset omfang er noe merkelig. Det er jo hele poenget med en vaksine, alle vaksiner.. 

• Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Selfuniverse skrev (10 timer siden):

Du sier at du normalt har vært mye forkjølet. Men dette kan være tilfeldig.

Det er NETTOPP det som er poenget med innlegget mitt. Som jeg skriver i innlegget:

"Men tilfeldighet er nøkkelordet her. "
"Så kanskje det er på grunn av influensavaksinene? Eller er det en tilfeldighet? "
"Vaksinen? Tilfeldighet?"

• Liker 2
Lenke til kommentar
Fatninja skrev (12 timer siden):

Jeg tror det er svært naivt å ikke ihvertfall stille spørsmål til covid vaksinene.   De ble utviklet i en hastighet som bare tillates i nødstilfeller, i tillegg til å være eksperimentelle. 

• Tradisjonelle vaksiner: (...)
  • COVID-19-vaksiner: (...)

Den eneste av Covid-19 vaksinene som var farlig, og ble trukket fra å bli brukt i mange land, var Astra Zeneca. Det var en såkalt tradisjonell vaksine.

Fatninja skrev (12 timer siden):

COVID-19-vaksinene ble utviklet på rekordtid (mindre enn ett år)

Selve mRNA teknologien, har blitt utviklet over flere tiår. Det var en enkel sak å tilpasse den til Covid-19, samtidig som det ble brukt mye mer ressurser på utvikling og testing enn normalt, slik at en vaksine kunne bli klar raskere enn med tradisjonelle vaksiner.

• Liker 3
Lenke til kommentar
22 hours ago, Selfuniverse said:

Jeg spurte chatgtp 4o:  hva er forskjellen på vaksiner og covid vaksinene? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nukleosid skrev (På 22.10.2024 den 3:56 PM):

Den eneste av Covid-19 vaksinene som var farlig, og ble trukket fra å bli brukt i mange land, var Astra Zeneca. Det var en såkalt tradisjonell vaksine.

Da jeg skrev i en tråd om at Norge trakk AZ tilbake fordi den var farlig kom det personangrep og stråmenn fra en annen bruker så det er visst noen som ikke tolererer kritikk av noen av vaksinene selv ikke de som Norge avviser. Og andre igjen som kaller kritikk av Aztra Zenaca som "konspirprat". Norge gjorde en tøff og modig beslutning her; i sosiale medieplattformer ble jo kritikk av denne vaksinen sensurert og var en del av mandatprogrammet i andre land som man mer eller mindre i forskjellige grader praktiserte tvangsvaksinering med.

Fatninja skrev (På 23.10.2024 den 5:00 AM):

Jeg spurte chatgtp 4o:  hva er forskjellen på vaksiner og covid vaksinene? 

Og hva fikk du som svar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...