tjuddi Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Hei noen som har nyere maskin og har lyden konfigurert? Hasr prøvd alt mulig men får ikke lyd?? Lenke til kommentar
Corn Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Hvis du har windows 98 eller no så kan det være lurt å spille det i dos. Søk på internett etter "autoexec.bat audio config" eller.no sånt og lag en bootdisket eller bare modifiser autoexec.bat Det er mange geniale sider dere ute som husker det jeg glemte for åår siden. (Huff for et styr med EMM, QEMM, og masse drit) Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Quote: On 2002-03-06 23:12, Corn skrev:Det er mange geniale sider dere ute som husker det jeg glemte for åår siden. (Huff for et styr med EMM, QEMM, og masse drit) Hehehe... QEMM var vel ikke akkurat mye styr eller dritt da... QEMM må være det beste Dos-programmet jeg har brukt noen gang :smile: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 mimre, mimre.. 624kb conventional memory med qemm. det var tider, det :smile: Lenke til kommentar
talisar Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 634kb faktisk, men så funket ikke alt så bra med det heller. Foretrekker ting som kjører protected mode for dos. Uansett. Gå på http://www.sourceforge.com og søk etter soundblaster emulator der. Tror du vil finne noe som emulerer en gammel soundblaster for dos:) Funker glimrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå