Gå til innhold

Tips til tv til besteforeldre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nidar2 skrev (Akkurat nå):

Gå ned til 55" og kjøp heller oled

Jeg har sett meg lei på at alle som ber om råd får beskjed om å øke budsjettet eller gjøre masse endringer i kravene så lenge de er fornuftige. Jeg forholder meg til de kravene som stilles. 65" skal det være og prisen er 190 kroner over budsjett, det bør gå greit. Dette er bestemor og bestefar, de blir garantert fornøyde uansett. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nimrad skrev (26 minutter siden):

Jeg har sett meg lei på at alle som ber om råd får beskjed om å øke budsjettet eller gjøre masse endringer i kravene så lenge de er fornuftige. Jeg forholder meg til de kravene som stilles. 65" skal det være og prisen er 190 kroner over budsjett, det bør gå greit. Dette er bestemor og bestefar, de blir garantert fornøyde uansett. 

Ja, det er jo opp til deg om du vil følge rådene du får eller ikke. Dessverre har jeg ingen andre tips å gi. Beklager at du har gått lei.

Lenke til kommentar
Nidar2 skrev (16 minutter siden):

Dessverre har jeg ingen andre tips å gi.

Poenget mitt. Hvis noen skal ha en 65" til 10k og ber om tips til det kan du gi tips om en 65" til 10k eller ikke gi noe tips i det hele tatt. En kort setning om at oled er bedre er ikke bare helt utenfor hva fyren spør om, det er også veldig low effort, så jeg mener du kunne spart deg den posten.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nimrad skrev (6 minutter siden):

Poenget mitt. Hvis noen skal ha en 65" til 10k og ber om tips til det kan du gi tips om en 65" til 10k eller ikke gi noe tips i det hele tatt. En kort setning om at oled er bedre er ikke bare helt utenfor hva fyren spør om, det er også veldig low effort, så jeg mener du kunne spart deg den posten.

Man kan ikke få en 75" til omtrent samme pris da?

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (1 time siden):

Takk! Kunne ikke vært mer enig. En Samsung Qled til 10.000 må være noe av det bedre man kan få til den prisen. Bedre dette, enn å sende dem ut på Elkjøp på egenhånd

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • ilpostino endret tittelen til Tips til tv til besteforeldre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...