JKJK Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Har holdt meg til epox kort i noen år nå, og må si at jeg har vært VELDIG fornøyd. Da jeg for første gang fikk et seriøst problem med det nye kortet mitt, sendte jeg en mail etter hvert. Det hele endte med at DE RINGTE MEG kl 10 om morgenen (mens jeg stod i dusjen) fra NEDERLAND! Snakker om knall service! må tro sjøla spekulerte da jeg sto på rommet mitt kun iført boxershorts med shampoo i håret og snakka engelsk på telefonen! De hjalp meg med en midlertidig løsning på problemet og satte øyeblikkelig i gang et par billige tøs nede i Taiwan til å lage ny BIOS. Artige greier! Har bare en ting å si om epox: DIGG! Endret 6. januar 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
Treat Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 neste for godt til og være sant Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hehe (men den var feilpostet, så jeg flyttet litt på den) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Hehe (men den var feilpostet, så jeg flyttet litt på den) fint. var litt usikker på hvor jeg skulle plassere den Lenke til kommentar
Vanter Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Hvilket problem har du da ? Selv har jeg et Epox 8RDAE HK, og har stresset noe voldsomt med at pc'en nekter plent å boote, hvertfall etter reboots, noe som fører til at hvis den henger seg mens den er i begynnelsen av boot, må den slås av for at den skal starte skikkelig igjen.. hvis ikke står den der og hyler. Har også sånn fin lcd-ting på hovedkortet som skal vise hvilken del av oppstarten den henger på, men det forandrer seg hver bidige gang.. Har ikke funnet noe voldsomt mye av info av noe som helst slag på hjemmesidene til Epox, men så sluttet pc'en å krangle i juleferien.. for å omgjøre dette til en total support-thread (), så har jeg en AMD XP 2600+ prosessor og PC3200 512 MB DDR-DIMM RAM inni.. så hvis du bare kunne si hvilket problem du hadde, hadde det vært hjelpsomt Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=186863&hl= problemet står i post-linken ovenfor. Lenke til kommentar
Holmesdale End Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Tenderer til frekt å ringe noen på morgenen nyttårsaften, men bra av Epox! Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=186863&hl= problemet står i post-linken ovenfor. Jeg har akkurat samme hovedkort som deg, og AKKURAT samme problem Har sikkert sendt 10 mailer til Epox i Nederland og prøvd 3 forskjellige BIOSer som han support karen laget for meg... Må si meg enig i at Epox sin support er KONGE !!! MEN, jeg har fortsatt ikke fått det til å virke slik det egentlig skal være... har nå gitt opp hele greia og kjører 100% sata, med 2 ekstra pci sata kontrollere og ørten ide konverter.... ble jo litt ryddigere i kassa om ikke annet Lenke til kommentar
JimL Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Tenderer til frekt å ringe noen på morgenen nyttårsaften, men bra av Epox! tja, de kunne jo ringt på 1. nyttårsdag isteden Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=186863&hl= problemet står i post-linken ovenfor. Jeg har akkurat samme hovedkort som deg, og AKKURAT samme problem Har sikkert sendt 10 mailer til Epox i Nederland og prøvd 3 forskjellige BIOSer som han support karen laget for meg... Må si meg enig i at Epox sin support er KONGE !!! MEN, jeg har fortsatt ikke fått det til å virke slik det egentlig skal være... har nå gitt opp hele greia og kjører 100% sata, med 2 ekstra pci sata kontrollere og ørten ide konverter.... ble jo litt ryddigere i kassa om ikke annet vell... cluet er at grunnet at man ikke får satt ingen av diskene i highpoint kontrolleren til IKKE å være boot, så blir den stående å lete etter OS på highpointkontrolleren. Løsningen er å sette alle diskene på raidkontrolleren i et JBOD array. Men da mister du jo all dataen på diskene, og det var ikke jeg så veldig intr. i. Så inntil videre har jeg en promise PCI idekontroller av noe slag stående på CD-romene og kjører diskene på den "vanlige" idekontrolleren. Dette funker, men får ikke satt cd-romene i DMA modus. Håper det blir fixa i den nye biosen. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) øhi... var litt ute å sykkla her! ser på siste oppringte på telefonen at det ikke var på nyttårsaften, men dagen før! uansett bra av epox ... hadde aldri trodd de skulle ringe meg fra nederland, de HADDE jo bare kunnet sendt enda en epost Endret 6. januar 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 vell... cluet er at grunnet at man ikke får satt ingen av diskene i highpoint kontrolleren til IKKE å være boot, så blir den stående å lete etter OS på highpointkontrolleren. Løsningen er å sette alle diskene på raidkontrolleren i et JBOD array. Men da mister du jo all dataen på diskene, og det var ikke jeg så veldig intr. i. Så inntil videre har jeg en promise PCI idekontroller av noe slag stående på CD-romene og kjører diskene på den "vanlige" idekontrolleren. Dette funker, men får ikke satt cd-romene i DMA modus. Håper det blir fixa i den nye biosen. Har oppdaget dette jeg også.... Men nå bruker jeg S-ata så jeg bryr meg egentlig ikke lenger Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 vell... cluet er at grunnet at man ikke får satt ingen av diskene i highpoint kontrolleren til IKKE å være boot, så blir den stående å lete etter OS på highpointkontrolleren. Løsningen er å sette alle diskene på raidkontrolleren i et JBOD array. Men da mister du jo all dataen på diskene, og det var ikke jeg så veldig intr. i. Så inntil videre har jeg en promise PCI idekontroller av noe slag stående på CD-romene og kjører diskene på den "vanlige" idekontrolleren. Dette funker, men får ikke satt cd-romene i DMA modus. Håper det blir fixa i den nye biosen. Har oppdaget dette jeg også.... Men nå bruker jeg S-ata så jeg bryr meg egentlig ikke lenger joda... men har planer om flere disker etterhvert.. og det blir litt dumt at jeg må kjøpe 2 og 2 disker for at jeg skulle kunne ha dem på highpoint kontrolleren ... sånn økonomisk sett. Men de fixer det nok. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har holdt meg til epox kort i noen år nå, og må si at jeg har vært VELDIG fornøyd. Da jeg for første gang fikk et seriøst problem med det nye kortet mitt, sendte jeg en mail etter hvert. Det hele endte med at DE RINGTE MEG kl 10 om morgenen (mens jeg stod i dusjen) fra NEDERLAND! Snakker om knall service! må tro sjøla spekulerte da jeg sto på rommet mitt kun iført boxershorts med shampoo i håret og snakka engelsk på telefonen! De hjalp meg med en midlertidig løsning på problemet og satte øyeblikkelig i gang et par billige tøs nede i Taiwan til å lage ny BIOS. Artige greier! Har bare en ting å si om epox: DIGG! høres bra ut. Er det noe som gir folk lyst til å kjøpe produkter fra det samme firmaet igjen så er det god service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå