FuglFøniks Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hei, Håper virkelig noen kan hjelpe meg selv om det er sent. Jeg måtte formatere å innst. win på nytt idag, og klarte å legge OS på min Seagate disk istedet for raptor... Lurer rett og slett på åssen jeg fjerner den ene WIN Takk på forhånd mvh pain.. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Formanter den disk du ikkje vil ha det på. Det vell ikkje verre enn det? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Formanter den disk du ikkje vil ha det på. Det vell ikkje verre enn det? Jeg vet det, men.... Åssen 5x Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 format den disken der os ligger som du vil ha vekk med xp cd`n så avslutt ikkje verre Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har svart på noe som lignet på en annen post! Det er ikke akkurat samme problemstilling, men du finner sikkert ut hvordan en formaterer etter å ha lest den -------------------------------------->Trykk her<---------------------------------------------- Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 En mulighet er vel å formatere raptor'en fra windows, legge inn xp, og formatere seagaten når du starter opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå