dennisnl Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Beklager hvis dt her har vært spurt om før men altså: Har hatt ADSL lenge nå, og begynner bli ganske lei av og klikke adsl ikonet så koble til - så 40.000 pop ups ..så starte lukke dem.. og etter 1 minutt så var datan klar... INGEN jeg kjenner MÅ BRUKE programmet som føller med cd-en til å koble seg til... men de er på nettverk da... jeg har prøvd alle veiviserne i windows og feilmeldinga jeg får da er feil brukernavn eller passord Har jeg noen innstillinger feil?(Ikke dt at dt er så mange av dem) Er dt telenor som insisterer på at jeg MÅ BRUKE den forp. cd-en? Noen som veit om et sted med oversikt over innstillinger jeg må ha\eventuelt program... Noen som har hatt samme problemet og kanskje kan hjelpe meg? ----------------------------------------- Vil jo helst ha dt sånn at jeg alltid er kobla til.. når jeg starter opp pc-en lissom så er jeg automatisk kobla til nettet.. -Er veldig åpen for forslag Lenke til kommentar
Printerstøv Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ej vil bere sei en ting.. hadde ej vår dej hadde ej villa bytta frå telenor til nåke anna.. d e so UTRULI monge so e Missfornøgde me Telenor ADSL... Men d e no bere sann.. Men kan hende dei ikje trenge programme får dei e i nettverk, å bak en router.. hekje so go peiling.. men d e muli d he nåke me d å jer... Mvh. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Nei, du må ikke bruke den CD'en. Last ned raspppoe og "enjoy".... Endret 3. januar 2004 av jokab Lenke til kommentar
baldviking Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Du trenger hverken CD eller noe annet såfremt du har Win XP, som støtter PPPoE. Da er det bare å koble til med lage ny nettverkskobling. Lenke til kommentar
dennisnl Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Oki tusen takk hehe laster ned rasppoe + enjoy og prøver å få fiksa dt da vøttø... Hvis dt ei funker så burde jeg nok eller kjøpe en router\switch Grunnen til at vi ikke har byttet er fordi mamma er så jevla sta... Lenke til kommentar
Tanguero Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Husk at "@online.no" er en del av brukernavnet, mange som bommer på den. Lenke til kommentar
EC Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Vennligst bruk bokmål eller nynorsk. SMS-språk og overdrevet bruk av dialekt er ikke særlig lesevennlig. Dette står det noe om i retningslinjene, og vi anbefaler alle å gjøre seg forstått på beste måte. Husk - her på forumet er det ingen begrensninger i antall tegn, så "det" skrives ikke "dt". Videre heter det "eg", ikke "ej" - selv om det muligens uttales slik. Eks: "hadde ej vår dej hadde ej villa bytta frå telenor til nåke anna" skal skrives noe slikt: "hadde eg vore deg, hadde eg bytta frå telenor til noko anna". Vi legger ikke opp til at dette forumet skal være noen norsk-skole, men visse minimumskrav bør vi overholde. Det gjør hverdagen for alle brukerne så mye bedre. Med vennlig hilsen moderator yummy. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Ville nok også vurdert en router, da ville du ikke hatt dette problemet. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) øy.. Har du xp kan du bruke den innebygde greia.. husk bare at hvis du bruker noen andre programmer til å ringe opp med enn den på cden må du bruke @online.no i brukernavnet.. Kanskje derfor du får feil brukernavn/passord Oops leste ikke at noen hadde skrevet det allerede Endret 3. januar 2004 av moshpit Lenke til kommentar
dennisnl Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Ok... tusen takk! Problemet er fiksa.. ante ikke at jeg måtte ha med @online.no ogsåå... tusen tusen takk! Dette har virkelig hjulpet meg.. allt er så mye bedre nå =) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg var også lei av dette drittet med Telenor-cd'en, så jeg kjøpte meg en 3com router Likegreit siden det er flere pc'er i huset som trenger på nett. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hm, ingen som gidder å lese lenger. Lappen eg fikk fra telenor står det: Bruker du Winxp skal du ikke bruke medfølgende cd plate til å sette opp adsl fra telenor. Så står det videre hvordan eg setter adsl opp? Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 ja hvor laster jeg ned denne rasppoe greia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå