Mann1982 Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Hei, Jeg skal dele ut spørreundersøkelse til utviklere. Kjenner dere til noe de mest populære nettsteder, sosial-medie grupper eller blogger for norske utviklere som oftest besøkes? Jeg trenger tenkte kanskje de kan sende ut min undersøkelse mot eventuelt betaling. Undersøkelsen er rettet mot norske utviklere. Lenke til kommentar
quantum Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 henger meg på spørsmålet, mitt inntrykk er at det ikke er så mange "norske" steder med noe særlig trafikk. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 https://www.kode24.no/ 5 Lenke til kommentar
Felix Albrigtsen Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Kode24.no har blitt nevnt, men om du skal dele en undersøkelse vil jeg i aller høyeste grad anbefale facebook-grupper! Kode24-klubben er kanskje den bredeste. Ellers er det mer spesialiserte grupper for IKT-sikkerhet, Web-utvikling, UX, osv. Begynn i Kode24-klubben. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå