Arodem Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Dør sammen med Adobe Flash Player. Facebook-farsotten FarmVille legges ned Lenke til kommentar
TomAwsm Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Jaja, så var det ikke bare nedturer med slutten av Flash Player. FYI for de som savner sine favoritt Flash spill: Last ned Flashpoint av BlueMaxima. 1 Lenke til kommentar
J!nx Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 Er en hel bøtte full av spyware og malware som må finne nye metoder på facebook når flash forsvinner 1 Lenke til kommentar
Royalgipsy Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 Hallelujah! Her kommer bønnesvarene haglende med nedstengingen av flash! Ikke flere koner og døttre som missbruker menns kredittkort i det spillet da ihvertfall og sikkert mange til.. Djevelen er i detaljene naturligvis for han gir jo stadig nye ideer til måter å få oss dødelige til å knytte seg til micro transaksjoner fra de mørkeste avgrunnene i helvete.. Lenke til kommentar
*thmS Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 "Missbruker menns kredittkort" hahahah helt vilt at det finns folk med sånne her tanka i haue ass ? Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 29. september 2020 Del Skrevet 29. september 2020 (endret) Helt utrolig at det finnes folk som tar et slikt opplagt satirisk innlegg seriøst også. Jeg trodde forøvrig Farmville var utdødd forlengst - har sett hva det spillet kunne gjøre med (mot) en CPU! Fikk inn en PC en gang med ønske om å oppgradere CPU-kjøleren (Intel stock) pga. varmgang, og når jeg spør om det er noe spesielt som gjøres når CPU-en går varm og PC-en et par ganger slår seg av, så får jeg høre at det er stort sett bare Facebook med noen Facebook spill. Så da fikk jeg PC-en og en Noctua U12P-SE2 det var ønsket jeg skulle montere. Jeg ante ikke at et Flash-spill kunne får en 4-kjerners, 8 tråders CPU til å nærme seg 90°C. Endret 29. september 2020 av PaladinNO Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 Overasket at det spillet har overlevd til nå. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 TomAwsm skrev (På 28.9.2020 den 17.26): Jaja, så var det ikke bare nedturer med slutten av Flash Player Nedtur med stengning av flash? Burde ha blitt gjort for 10 år siden senest. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå