kaaasen Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 I mangel på et bedre sted spør jeg her. Et årsabonnement på Playstation Plus - finnes det noe sted man får det billigere enn på Power/Elkjøp (485,- kr)? Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Det er salg på ps store jevnlig med prosenter på p plus. Men da må du jo vente på neste gang. Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Kanskje DnB Supertilbud med kredittkort når de (av og til) kjører 20% rabatt hos Power? Mulig det dukker noe opp på Black Friday/Cyber Monday også, men det er to måneder frem i tid. Lenke til kommentar
Neonex Skrevet 28. september 2020 Del Skrevet 28. september 2020 kaaasen skrev (15 timer siden): I mangel på et bedre sted spør jeg her. Et årsabonnement på Playstation Plus - finnes det noe sted man får det billigere enn på Power/Elkjøp (485,- kr)? De beste tilbudene på ps plus får du som regel under days of play. Da gir Sony 25% rabatt på ps plus, samtidig som særlig elkjøp og komplett har hatt veldig gode tilbud på playstation-relaterte ting. Jeg kjøpte vel godt over 10år med ps plus under days of play i 2019, og betalte vel da 279 per år (dette var dog litt før prisøkningen til 485 hos sony). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå