Asbjørn² Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hei Jeg har gått lei av bråket til boxed kjøleren som følgte med min P4 2.4C GHz. Er det noen som kan anbefale ett bedre alternativ? Kravene mine er at støynivået ligger på rundt 20 dB (maks) og at den kjøler minst like bra som boxed kjøleren (skal ikke mye til ). Den bør ikke koste for mye heller. Jeg har sett litt på MIST Black Silence, men jeg har lest at den ikke kjøler godt nok for nevnte CPU, noen som har andre erfaringer? Jeg har ikke planer om å overklokke, men jeg sier ikke nei til en kjøler jeg kan eksperimentere litt med Takk for svar! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hva med silent twin? eller er den bare for socket A? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Den er nok desverre bare for socket A ja. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Frostbite er nok bra nok.... 31db, som du kan fikse ned til 16db... Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 CNP7000 kjøleren i reint kobber. Der har du en stille og super kjøler for stillhet og overklokking. Greit den koster litt, men det blir lenge til du bytter Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Frostbite er nok bra nok.... 31db, som du kan fikse ned til 16db... Ser jo bra ut, noen som har testet den? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 CNP7000 kjøleren i reint kobber. Der har du en stille og super kjøler for stillhet og overklokking. Greit den koster litt, men det blir lenge til du bytter Har vurdert den, men fant ut at den er for dyr. Jeg må jo ha penger igjen til å kjøpe Hyundai Q17S og ett par Seagate 200GB S-ATA disker når de kommer Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Ingen som har erfaringer med MIST Black Silence? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Her er det tilnærmet lydløst med standard boxed vifte og Speedfan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå