knutby Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Flemming sier: her planlegger vi egen tg04 rekke Flemming sier: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=184802&hl= Bønna sier: hardware rekke? Flemming sier: folk fra hw.no ja Bønna sier: er det trygt da? Flemming sier: sikkert Bønna sier: jøøh, like sikkert som å spasere naken rundt i amsterdam Flemming sier: det kan da også være gøy.... Bønna sier: nei... en kamerat som ikke er like positive til dere som jeg er.. Jeg som er flemming Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg støtter "bønna" jeg--- Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 kanskje vi er mamssemordere med øks og er dverger forr hans del... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 en kamerat som ikke er like positive til dere som jeg er.. Jeg som er flemming Med tanke på hvem du har valgt som avatar, så kan jeg litt forstå ham. BTW, "I'm an asshole" rocker. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 han tror vel at alt kommer til å bli græbba så snart som mulig... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Det er vel trygt å sitte med hardware.no folkene på TG, det er jo noenlunde kontrollerte omgivelser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå