Knopflerius Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 (endret) Heisann. Innsåg etter å ha glodd på komplett sine ordresider at eg ikkje har kjøpt ny stasjoner siden 2013, så det må me få gjort noko med:) Har sett litt på ting og tang+lest litt her på forumet, men innser fort at folk har mykje meir peiling enn meg, og då e lika lurt å spørra om hjelp Har bestilt eit 3080 trio x(så får me sjå når det dukker opp). Tenker å kjøre intel build og luftkjøling, bortsett fra det så er eg ganske blank. Blir kanskje leika litt med overklokking og Et lite utkast: Cpu: 10900k Bestilt : MB: ASUS ROG MAXIMUS XII HERO Kjøling: Noctua NH-D15 chromax.black Lagring: A-Data XPG SX8200 1tb Pris.... tja... behøver ikkje toppoverclocking utstyr, men kjekt alikavel Håpe på gode forslag Endret 7. oktober 2020 av Knopflerius fixing :) Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Høres ut som du tenker mye riktig, 10900k er et konge valg til 10900k. Skal jeg komme med et godt tips er det å kjøpe skikkelig minne med gode timings, slik som f.eks. denne fra TridentZ: https://www.proshop.no/RAM/GSkill-TridentZ-RGB-DDR4-4000-C17-DC-16GB/2637762 1 Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 (endret) Her er beste minnekjøpet: https://www.proshop.no/RAM/Patriot-Extreme-Performance-Viper-Steel/2808496 Endret 27. september 2020 av Mumriken Lenke til kommentar
Knopflerius Skrevet 27. september 2020 Forfatter Del Skrevet 27. september 2020 Ser ASUS ROG MAXIMUS XII HERO (WI-FI) er på tilbud ut dagen hos proshop til 3 890,00 kr. Burde eg berre bestille et? Viss det er godt nok ? Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 15 minutes ago, Knopflerius said: Ser ASUS ROG MAXIMUS XII HERO (WI-FI) er på tilbud ut dagen hos proshop til 3 890,00 kr. Burde eg berre bestille et? Viss det er godt nok ? Det er et meget bra hovedkort ? Lenke til kommentar
Knopflerius Skrevet 27. september 2020 Forfatter Del Skrevet 27. september 2020 3 minutes ago, Mumriken said: Det er et meget bra hovedkort ? Da blei det bestilt eit hovedkort Så får resten komma etter kvart Takk Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Blir en konge maskin det her! ? Lenke til kommentar
Knopflerius Skrevet 30. september 2020 Forfatter Del Skrevet 30. september 2020 Har tidligere hatt et Fractal Design som eg er veldig fornøydd med, men er det nokon gode anbefalingar på kabinett med god luftgjenomstrømning, og som eventuelt har plass til den noctua kjøleren(eventuelt andre)? Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 Knopflerius skrev (26 minutter siden): Har tidligere hatt et Fractal Design som eg er veldig fornøydd med, men er det nokon gode anbefalingar på kabinett med god luftgjenomstrømning, og som eventuelt har plass til den noctua kjøleren(eventuelt andre)? If it ain't broken, don't fix it? Jeg brukte Meshify S2 på forrige bygg, kjøligste pc'n jeg har hatt på mange år. Lenke til kommentar
Knopflerius Skrevet 30. september 2020 Forfatter Del Skrevet 30. september 2020 Sant det Skal ta det opp til vurdering Lenke til kommentar
subutai Skrevet 30. september 2020 Del Skrevet 30. september 2020 Jeg anbefaler buildapc for å enkelt sette sammen komponenter. Har laget et eksempel med hovedkortet du allerede har bestilt. Vet ikke om du har et maksimalt budsjett, men dette burde være et monster 1 Lenke til kommentar
Knopflerius Skrevet 1. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2020 Er noko sånt eg har tenkt på, men tar meg tid å sjekke litt siden tar nok ei god stund før skjermkortet dukker opp hehe Men takk for forslaget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå