rikkmund Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Heisann Jeg lurer på hva man må ha får å innstallere et Hovedkort i et kabinett med ferdiggjort hk-støtte(Slipper sånne spaces). Er det bare å legge hovedkortet rett på disse humpene el. skal det være noen skiver o.l mellom hk og kabinett? Gjelder et In-win kabinett. Takker for svar Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Kommer ann på hovedkort typen, på mitt hovedkort var det ikke noe eg la mellom, da eg monterte mitt kort. Så er ikke enkelt å svare 100% korrekt på ditt spørsmål. Men hva sier brukermanualen du skal gjøre. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 såfremt du ikke kortslutter noe, så er det jo greit. Har selv klart å kortslutte et splitter nytt hovedkort når jeg skulle bytte i en eldre pc. Jobba overtid og hadde det travelt, sånn at det gikk *litt* fort i svingene og jeg glemte å sjekke om de gamle skruene stemte med de nye hulla. det endte med dødt kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå