Gouldfan Skrevet 16. oktober 2020 Del Skrevet 16. oktober 2020 Realme 6i som kona har er en genial god kvalitet mobil med et supert stort batteri. Kun 2000kr på cdon. Realme er et Oppo firma. Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 18. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2020 Jeg endte opp med en Samsung Galaxy A51. Godt fornøyd. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 (endret) Sportsidiot skrev (11 timer siden): Jeg endte opp med en Samsung Galaxy A51. Godt fornøyd. Samme som kameraten har, vi er ikke helt fornøyd med samtale mic høytaler. Men veldig fin mobil. Endret 19. oktober 2020 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Gouldfan skrev (31 minutter siden): Samme som kameraten har, vi er ikke helt fornøyd med samtale mic høytaler. Men veldig vi fin mobil. Jeg kjøpte en A70 (må ha vært ett til to år siden) samme problem med den. Dårlig lyd i øvre høytaler. Tynn lyd og enkelte ganger hørtes det ut som om noe var "løst" på innsiden. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 (endret) Realme 6i er faktisk en en meget bra telefon, der alt funker som det skal. Oppo eid... Og bedre enn både Sony og Samsung der du betaler ganske mye for tvilsomme navn mener jeg. De er beste til Samsung er jo bra, men det koster fin-skjorta. Sony Xperia 5 har helt grusomt forside camera til samtaler. Jeg bruker den nå, jeg skjønner ikke hvorfor et camerafirma bommer så fælt, når nykommere som Huawei og Oppo får det til bra. Endret 19. oktober 2020 av Gouldfan Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2020 (endret) Gouldfan skrev (4 timer siden): Samme som kameraten har, vi er ikke helt fornøyd med samtale mic høytaler. Men veldig fin mobil. Godt fornøyd, bruker uansett blåtann når jeg snakker i telefon. Synes smarttelefoner er upraktiske å legge inntil øret. Og bruker ekstern høyttaler hvis jeg hører på lydbok eller lignende. Hvis jeg skal sette fingeren på noe må det være når jeg skal skru av mobilen. Det var enklere og raskere på Sonyn min. Endret 19. oktober 2020 av Sportsidiot Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. oktober 2020 Del Skrevet 19. oktober 2020 Jeg mente høyttaler funksjoner dvs når telefonen ligger på bordet osv mens du har samtale. Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2020 Gouldfan skrev (1 time siden): Jeg mente høyttaler funksjoner dvs når telefonen ligger på bordet osv mens du har samtale. Åja det er en funksjon jeg aldri har brukt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 On 10/18/2020 at 10:16 PM, Sportsidiot said: Jeg endte opp med en Samsung Galaxy A51. Godt fornøyd. 5G-modellen? Eller den "gamle"? Lenke til kommentar
Sportsidiot Skrevet 20. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2020 Slettet-fsaSP0zV skrev (32 minutter siden): 5G-modellen? Eller den "gamle"? 4G, holder mer enn lenge nok til mitt bruk. En av grunnene til at jeg gikk for en enklere/rimligere modell enn min gamle telefon. Er at jeg nå har fått meg nettbrett også. Så internettbruken er blitt betydelig mindre og. TV og video bruker jeg uansett ikke å streame på mobilen. Alt for liten skjerm til at jeg orker det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 20. oktober 2020 Del Skrevet 20. oktober 2020 3 hours ago, Sportsidiot said: 4G, holder mer enn lenge nok til mitt bruk. 4G holder for de fleste, sikkert i mange år fremover. Det er imidlertid store forskjeller på A51 og A51 5G, der sistnevnte har mye høyere ytelse pga ny CPU og GPU. Bl.a. er AnTuTu-score nesten dobbelt så høy, GeekBench 50 % høyere og GFXBench 3 ganger så høy. Se her (la til en 2 år gammel iPhone-modell også, for sammenligningens skyld): https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=9963&idPhone2=10157&idPhone3=9320 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå