Janjole Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 På min E46 så kommer denne lyden når jeg kjører sakte, hva kan det være? IMG_0107.MP4 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Får du litt klunkelyd når du bytter gir og når du tar igang? Kanskje det er Hardy-koblingen som er gåen ? Lenke til kommentar
Janjole Skrevet 27. september 2020 Forfatter Del Skrevet 27. september 2020 bshagen skrev (35 minutter siden): Får du litt klunkelyd når du bytter gir og når du tar igang? Kanskje det er Hardy-koblingen som er gåen ? Får ikke lyden når jeg skifter gir, det kommer når jeg kjører i lav fart, og når jeg bremser ned Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Setter fortsatt en knapp på hardy-koblingen. Om du har mulighet til å få den opp på en bukk eller hjelp av en kompis, så ser du det lett og den er enkel og billig å bytte Men som sagt, jeg tipper litt her Lenke til kommentar
Janjole Skrevet 27. september 2020 Forfatter Del Skrevet 27. september 2020 bshagen skrev (4 minutter siden): Setter fortsatt en knapp på hardy-koblingen. Om du har mulighet til å få den opp på en bukk eller hjelp av en kompis, så ser du det lett og den er enkel og billig å bytte Men som sagt, jeg tipper litt her Jepp, da skal jeg sjekke det ikveld!. Takk for svar! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Janjole skrev (Akkurat nå): Jepp, da skal jeg sjekke det ikveld!. Takk for svar! Som sagt, ikke sikkert det er den altså, men om det er det så er det heldigvis en superbillig fix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå