Tmp2k Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Jeg solgte en bil som det har blitt oppdaget en feil på. Jeg visste ikke om feilen, men jeg skal selvfølgelig dekke reparasjonen. Salgskontrakt og omregistrering er på plass Problemet er at selger skulle betale alt med lån. Kan han nekte å sende inn nødvendige papirer slik at lånet ikke blir utbetalt før feilen er reparert? Det kan ta flere uker å få verkstedtime. Kan jeg sende inn nødvendige papirer til banken hvis kjøper nekter? Andre alternativer? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Tmp2k skrev (8 timer siden): men jeg skal selvfølgelig dekke reparasjonen. Nei, det er ingen selvfølge at du skal det Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 27. september 2020 Del Skrevet 27. september 2020 Tmp2k skrev (8 timer siden): Jeg solgte en bil som det har blitt oppdaget en feil på. Jeg visste ikke om feilen, men jeg skal selvfølgelig dekke reparasjonen. Salgskontrakt og omregistrering er på plass Problemet er at selger skulle betale alt med lån. Kan han nekte å sende inn nødvendige papirer slik at lånet ikke blir utbetalt før feilen er reparert? Det kan ta flere uker å få verkstedtime. Kan jeg sende inn nødvendige papirer til banken hvis kjøper nekter? Andre alternativer? Nei, du skal IKKE dekke reparasjonen dersom du ikke enten har gitt ham garanti, eller har visst om det uten å si i fra (noe du sier at du ikke gjorde) Så nei, ikke dekk noen ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå