Electric Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har lyst å lære meg PHP.. men hva bør jeg begynne med? hva bør jeg lage? eller.. ja Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har lyst å lære meg PHP.. men hva bør jeg begynne med?hva bør jeg lage? eller.. ja Jeg begynte med DENNE og litt include.... så kommer du langt tenker jeg Kommer jo litt ann på om du har mysql tilgang da Lenke til kommentar
Electric Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Kan vel sette opp på localhost? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Kan vel sette opp på localhost? Ja Jeg bruker EasyPHP til det Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hvis du er rimelig blank, kan du kanskje ha glede av å sitte en time med en tutorial, google for: beginner php tutorial så finner du sikkert mye Lenke til kommentar
Electric Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Er vel rimelig blank.. faktisk kunne det basice før men glemt ALT.. men hmpf men tusen takk for foreslagene.. har EasyPHP nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå