crapgame Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 kjøp nå det vil alltid komme noe nyere og bedre så du kan ikke tenke slik. kjøp en bra nå så vil den holde lenge evt. kan du oppgradere den senere. Lykke til Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 ja jeg kan jo det.. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Du nevnte prossesorer i begynnelsen. Det funker jo fint å spille så godt som alle spill med mer, med en AMD 2100++ jeg tror faktisk at det ikke kommer til å bli en like eksplosiv forbedringer som det var før. Da tenker jeg på prosessoere, minne, skjermer og hovedkort, mens haddisker og skjermkort forsatt kommer til å forbedre seg kraftig. Vel det er hva jeg tror kommer til å skje. Lenke til kommentar
lasso Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 (endret) Nei det lønner seg å vente 3-4 mnd før du kjøper PC. Og om 3-4 mnd bør du vente litt til. Og når du har ventet litt til venter du ennå litt for da kommer det noe ennå kulere til lavere pris. Nei seriøst. Det vil alltid komme noe som er kulere, bedre, billigere senere så om du kjøper nå, ja da er det en maskin som er kulere om 3-4 mnd. Men da er det noe som er ennå kulere rett rundt hjørne. Denne verden går bare fortere og fortere rundt og rundt og til slutt blir du bare kjempesvimmel Mitt tips. Kjøp når du har råd til det du har lyst på der og da Endret 5. januar 2004 av lasso Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 Ja jeg skal bestille så fort som mulig.. Lenke til kommentar
hellfury Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Nja, hvis det ikke er noe akutt behov, så hadde jeg nok vurdert å vente til høsten, Socket 939 og PCI Express. *veldig spent på den teknologien* Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 PCI Express er vel ikke noe å vente på. Båndbredde til/fra grafikkort og andre ekspansjonskort er ytterst sjelden noen flaskehals. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 det kommer bestandig nye ting, skal du ha pc, så kjøp pc:) Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Skiftet mellom 32-64 bits er noe mer radikalt skifte der 64 bits programmer ikke,slik jeg forstår det passer til 32bits.Slik skiftet var fra 16bits og 32 bits(486-pentium). Så vidt jeg husker var ikke det noe stort problem for eiere av486 da skifte tok såpass tid og man savnet ikke ny programvare før 486 va moden til å skiftes ut. Heller var det ikke så stor ytelseforskjell heller mellom 486 og pentiumen Hvis den samme trenden gjelder ved dette skiftet så kan du med stor sinnsro kjøpe en 32bits maskin. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 7. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2004 Ok. Bestiller i nermeste fremtid jeg da.. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kjøp en Shuttle SN45G og en XP2500+ og klokk den opp til XP3200+. mange kroner spart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå