rfm Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Just now, Northkoreanhaircut said: nvidia nerfer mining-mulighetene til ti-versjonene 1. Kun til eth 2. Hvor bra gikk det med 3060 eth-nerfen? Lenke til kommentar
Northkoreanhaircut Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 1 minute ago, rfm said: 1. Kun til eth 2. Hvor bra gikk det med 3060 eth-nerfen? er alle miners her? er det ingen som gamer? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Northkoreanhaircut skrev (Akkurat nå): er alle miners her? er det ingen som gamer? Både miner og Gamer jeg Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 (endret) Jeg har spill som jobb, men det er artig å mine også. Jeg skulle egentlig ikke ha mer enn ett kort, men da det kortet ikke ble levert, hadde jeg plutselig et fjell av kort og så ble det mining. Så begynte de fleste jeg kjenner å mine. Endret 6. mai 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 BadCat skrev (17 minutter siden): ...men da det kortet ikke ble levert, hadde jeg plutselig et fjell av kort ... Knegg knegg 😛 Ser ikke sammenhengen der du 😛🤣 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 BadCat skrev (21 minutter siden): Jeg har spill som jobb, men det er artig å mine også. Jeg skulle egentlig ikke ha mer enn ett kort, men da det kortet ikke ble levert, hadde jeg plutselig et fjell av kort og så ble det mining. Så begynte de fleste jeg kjenner å mine. Litt sånn som Pippi, tror hun også bare skulle... jeg skulle også, jeg skulle bare oppgradere pc'n egentlig også ballet det på seg litt (mye) Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 (endret) Jeg fortsatte å bestille i håp om at noe skulle materialisere seg. Samtidig prøvde jeg mining på noen dinosaur-kort og så ballet det bare på seg. Spoiler Endret 6. mai 2021 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 38 minutes ago, Northkoreanhaircut said: Hvorfor kjøper folk 3080 nå når 3080ti slippes i juni? Fordi 3080 er billigere og har ikke miningsperre Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Sperren skader bare gamere. Man får gratis kort og litt til hvis man skrur på mineren før man går til sengs og stenger den av etter skole eller jobb. Lenke til kommentar
Arqiboy Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 (endret) Blir mildt sagt frustrert. Står at det er 50 på lager, trykker kjøp og får opp feilmelding om at de ikke er tilgjengelige. Endret 6. mai 2021 av Arqiboy Personvern Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 3070 suprim x hos komplett forsvant foooooooort 😮 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 (endret) Arqiboy skrev (2 timer siden): Blir mildt sagt frustrert. Står at det er 50 på lager, trykker kjøp og får opp feilmelding om at de ikke er tilgjengelige. Fikk nå fint kjøpe her når det var 36 stk igjen. sikkert Powern i 5950X'n som ordner det. Endret 6. mai 2021 av Uderzo fjernet siterte bilder Lenke til kommentar
Arqiboy Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 ilalo skrev (Akkurat nå): 3070 suprim x hos komplett forsvant foooooooort 😮 Må jo være kødd. 50 kan ikke gå unna så forbanna fort. Tror de kun gjør 1-2 tilgjengelige for kjøp før de kjører resten inn i pre-built kvota si Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 ilalo skrev (1 minutt siden): 3070 suprim x hos komplett forsvant foooooooort 😮 Bra kort forsvinner kjapt Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Just now, Arqiboy said: Må jo være kødd. 50 kan ikke gå unna så forbanna fort. Tror de kun gjør 1-2 tilgjengelige for kjøp før de kjører resten inn i pre-built kvota si meget mulig stod 36 når jeg trykte på kjøp fikk opp en feilmelding Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 ilalo skrev (1 minutt siden): 3070 suprim x hos komplett forsvant foooooooort 😮 Komplett har også fått bots nå? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Arqiboy skrev (Akkurat nå): Må jo være kødd. 50 kan ikke gå unna så forbanna fort. Tror de kun gjør 1-2 tilgjengelige for kjøp før de kjører resten inn i pre-built kvota si Sånn er det når 1000 Nordmenn, 1000 Dansker og 1000 Svensker skal kjøpe Lenke til kommentar
Arqiboy Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Pc Lynet skrev (Akkurat nå): Komplett har også fått bots nå? Komplett har vel alltid hatt bots 😂 Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 ilalo skrev (Akkurat nå): meget mulig stod 36 når jeg trykte på kjøp fikk opp en feilmelding Same. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Arqiboy skrev (Akkurat nå): Komplett har vel alltid hatt bots 😂 Haha, ja det var dagens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå