Conkey Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Pc Lynet skrev (11 minutter siden): 156stk 3070 på finn så jeg håper scalpe tiden er forbi. Sorry- ser at posten min var utydelig i spørsmålsformulering. Mitt inntrykk er at kortene ligger lengre i butikk nå? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 (endret) Conkey skrev (2 minutter siden): Sorry- ser at posten min var utydelig i spørsmålsformulering. Mitt inntrykk er at kortene ligger lengre i butikk nå? Komplett slapp ett lass med Zotac 3070 kort for en liten halvtime siden, forsvant rimelig kjapt. Endret 5. mai 2021 av Mala 2 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Mala skrev (1 minutt siden): Komplett slapp ett lass med Zotac 3070 kort rett i sted, forsvant rimelig kjapt. Svensker også som kjøpte. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Dragonlove skrev (4 minutter siden): Svensker også som kjøpte. og dansker. https://www.komplett.dk/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 (endret) PostNord er helt nils som vanlig. Kort bestilt til pickup-point her rett nedi her. I appen står det at pakken forventes levert hos Spar XXX i morgen. Sjekket for morro skyld sendingen manuelt...så ligger den på Meny XXX klar til henting...for noen sådepikker. PostNord har virkelig tryna nord og ned det siste året 😆 Endret 5. mai 2021 av Mala 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Just now, Mumriken said: Ukens fangst 😁 2 enhjørninger og en troneholder til og med 😮 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Pc Lynet skrev (3 minutter siden): og dansker. https://www.komplett.dk/ Ja, men de er mer optatt av å drikke Øl Komplett Group eier vel forøvrig Webhallen.se også 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 (endret) Dragonlove skrev (10 minutter siden): Svensker også som kjøpte. Joda, men sånn har det jo vært siden dag én 😛 Endret 5. mai 2021 av Mala Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Mala skrev (1 minutt siden): Joda, men sånn har det jo vært siden dag én 😛 Jo, men siden du skrev de forsvant så kjapt, spør du meg så er det nok pga den høye prisen på eth om dagen, samt den nye "gravesperren" som kommer som gjør at folk panikk handler. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 (endret) 10 minutes ago, Dragonlove said: Jo, men siden du skrev de forsvant så kjapt, spør du meg så er det nok pga den høye prisen på eth om dagen, samt den nye "gravesperren" som kommer som gjør at folk panikk handler. Er denne sperren bekreftet på nyproduserte 3060Ti og 3070? Eller gjelder de kun 3080Ti, 3060 de nyere lanseringene dems? Endret 5. mai 2021 av Slettet-grkpmGQW Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 justus skrev (Akkurat nå): Er denne sperren bekreftet på nyproduserte 3060Ti og 30670? Eller gjelder de kun 3080Ti, 3060 de nyere lanseringene dems? 3060Ti ligger vel litt på hylla, 3070Ti og 3080Ti som skal avdukes 31 mai er vel sagt skal ha denne sperren ja, 3090 er vel ikke vits med sperr på. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 https://www.forbes.com/sites/antonyleather/2021/04/30/nvidia-confirms-bad-news-for-casual-crypto-miners/ 2 Lenke til kommentar
rfm Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Haha, mitt eksperiment blev intressant. 2x amp holo bestillinger hos Komplett -> En blir seff kansellert 2x x trio bestillinger hos Proshop -> De fjernet baade bestillingene, ser ingenting pa min side og reservasjonene er fortsatt live. 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 rfm skrev (3 minutter siden): Haha, mitt eksperiment blev intressant. 2x amp holo bestillinger hos Komplett -> En blir seff kansellert 2x x trio bestillinger hos Proshop -> De fjernet baade bestillingene, ser ingenting pa min side og reservasjonene er fortsatt live. Har de funnet ut at du driver å jukser? 3 Lenke til kommentar
rfm Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 7 minutes ago, Dragonlove said: Har de funnet ut at du driver å jukser? Haha, har aldrig bestille fler enn 1 tidligere. Var eksperiment for the lulz. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 rfm skrev (2 minutter siden): Haha, har aldrig bestille fler enn 1 tidligere. Var eksperiment for the lulz. Kjedelig for deg at eksperimentet ditt slo feil da Lenke til kommentar
rfm Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Just now, Dragonlove said: Kjedelig for deg at eksperimentet ditt slo feil da Helt ærlig trodde jeg at jeg skulle få beholde en av de to. Men jeg fikk meg en god latter og gjetter andre her inne fikk det og. 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 rfm skrev (3 minutter siden): Helt ærlig trodde jeg at jeg skulle få beholde en av de to. Men jeg fikk meg en god latter og gjetter andre her inne fikk det og. Ja vi Nordmenn liker når dere Svensker taper 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå