Ephrus Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Elkjøp kunne solgt noen kort i butikkene dems, og ikke oppdatert dem til å være synlig i nettbutikk. Fin måte å få fler inn i butikkene, Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 23 minutes ago, shinsengumi said: Bots og bots fru blom, "Distill" er en chrome extension. Ikke så avansert som ekte bots som noen kjører , som legger i kurv for deg osv. 😂 Hva setter du intervallet på sjekken på? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 6 minutes ago, Ephrus said: Elkjøp kunne solgt noen kort i butikkene dems, og ikke oppdatert dem til å være synlig i nettbutikk. Fin måte å få fler inn i butikkene, Kombinasjonen av COVID-19 med skjermkort tilgjengelig i fysiske butikker. Kan allerede se for meg hvor tjukt med folk det hadde blitt... Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 justus skrev (2 minutter siden): Kombinasjonen av COVID-19 med skjermkort tilgjengelig i fysiske butikker. Kan allerede se for meg hvor tjukt med folk det hadde blitt... Ville ikke kommet tjukt med folk, så lenge du ikke nevner at de har/fått kort inn i butikken. 2-3 stk på en butikk uten at info om tilgjengelighet legges på nett. Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 4 hours ago, Cardinal said: Hva setter du intervallet på sjekken på? Jeg kjører 1 min som sikkert er mye sløvere enn enkelte andre her inne, som jeg tipper kjører 5 sek. Lenke til kommentar
smthellan Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Sjekk 3080 på lager hos komplett 🤑🤤 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 11 minutes ago, smthellan said: Sjekk 3080 på lager hos komplett 🤑🤤 "Lager" Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 smthellan skrev (12 minutter siden): Sjekk 3080 på lager hos komplett 🤑🤤 ingen på lager?? Lenke til kommentar
smthellan Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 1 minute ago, Nizzen said: "Lager" 1 minute ago, Fade1 said: ingen på lager?? På lager, ikkje til sals. Er jo lov å håpe at nokon av dei kjem til sals om ikkje lenge. Lenke til kommentar
H03M Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Ser ikke ut som Komplett selger kort enkeltvis lengere, men kun i Komplettbuilds. Forståelig, de tjener mer på å gjøre det sånn. Lenke til kommentar
H03M Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Her er ett fint eksempel på det. Lenke til kommentar
Gyrofalc0n Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 H03M skrev (6 minutter siden): Ser ikke ut som Komplett selger kort enkeltvis lengere, men kun i Komplettbuilds. Forståelig, de tjener mer på å gjøre det sånn. I denne episoden av Gamer Nexus, så peker de på at noen butikker og forhandlere pusher varer som omsettes dårlig, i bundel med varer kundene bare "må ha", som for eksempel en 30** GPU. Så ja, vi kunder vil komme tapende ut av denne globale krisen. Det er nå sikkert... 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 (endret) H03M skrev (16 minutter siden): Ser ikke ut som Komplett selger kort enkeltvis lengere, men kun i Komplettbuilds. Forståelig, de tjener mer på å gjøre det sånn. Det har vært slik siden september. De må ha skjermkort å selge med sine egen bygde PCer. Ellers vil de tape penger og PC byggerne må bli permittert. Endret 5. mai 2021 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Jester Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Fikk nettopp denne eposten fra komplett. Lurer på om det kan være erstatning for zotac trinity 3080 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Regner med de TUF OC'ene nærmest er forbeholdt de som bestilte TUF på lansering 😛 Med mindre de har fått inn ett ekstremt antall da, så kommer de neppe til salgs. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Jester skrev (5 minutter siden): Fikk nettopp denne eposten fra komplett. Lurer på om det kan være erstatning for zotac trinity 3080 Ja garantert slå til. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Ville sagt Phoenix er en upgrade 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 Hvordan beregnes angrefrist, er det fra man mottar forsendelsen? Det er så forskjellig praksis der jeg handler og før var det noen som regnet fra salgsøyeblikket. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 BadCat skrev (1 minutt siden): Hvordan beregnes angrefrist, er det fra man mottar forsendelsen? Det er så forskjellig praksis der jeg handler og før var det noen som regnet fra salgsøyeblikket. Fra du mottar forsendelsen. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 5. mai 2021 Del Skrevet 5. mai 2021 2 minutes ago, BadCat said: Hvordan beregnes angrefrist, er det fra man mottar forsendelsen? Det er så forskjellig praksis der jeg handler og før var det noen som regnet fra salgsøyeblikket. Quote Angrefristen Du har 14 dagers angrefrist fra den dagen du har mottatt varen. Hvis du ikke vil beholde varen, må du gi beskjed innen fristens utløp. Hvis det gjelder kostbare varer, bør angreskjemaet sendes rekommandert. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå