idleman_2 Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 er det noe vits å betale 11k for 3070 for mining i disse dager ? Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) 5 minutes ago, justus said: Ekstremt lett å selge til 11.5K.. Du kan sikkert få 12K også om du er villig til å vente en dag eller tre Ok takk. Mitt 3070 Surpim gikk tilbake til Proshop på reklamasjon i dag, og lurer på å kjøpe ett på finn da det nok tar laang tid før jeg ser noe til det igjen. 1 minute ago, idleman_2 said: er det noe vits å betale 11k for 3070 for mining i disse dager ? Kommer litt ann på... hvis alternativet er å vente lenge på ett billigere så kanskje, man kan jo mine inn litt på 30-50 dager. Og man kan jo risikere å få ett mining limited kort etterhvert.... Endret 3. mai 2021 av Cardinal Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Cardinal skrev (4 minutter siden): Ok takk. Mitt 3070 Surpim gikk tilbake til Proshop på reklamasjon i dag, og lurer på å kjøpe ett på finn da det nok tar laang tid før jeg ser noe til det igjen. Kommer litt ann på... hvis alternativet er å vente lenge på ett billigere så kanskje, man kan jo mine inn litt på 30-50 dager. Og man kan jo risikere å få ett mining limited kort etterhvert.... Kortene koster jo ikke lenger 11k om noen mnd, jeg kjøpte pc fra Komplett for 12000,- med 3060TI i kortet kommer på ca litt over 7k når jeg trekker av de andre delene, ikke så værst det, trenger alltid litt hardware alikevel Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 3 minutes ago, Cardinal said: Og man kan jo risikere å få ett mining limited kort etterhvert... Ai, merker jeg er litt stresset over at 3080ene(som akkurat er levert og blir levert) mine kan ha limiter 😅 Deeee hadde vært knekken... Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) Mumriken skrev (Akkurat nå): Ai, merker jeg er litt stresset over at 3080ene(som akkurat er levert og blir levert) mine kan ha limiter 😅 Deeee hadde vært knekken... Hva da?, kan jo alltids levere de tilbake eller selge til en "hw kåt" gamer Endret 3. mai 2021 av Dragonlove Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) 5 minutes ago, Dragonlove said: Kortene koster jo ikke lenger 11k om noen mnd, jeg kjøpte pc fra Komplett for 12000,- med 3060TI i kortet kommer på ca litt over 7k når jeg trekker av de andre delene, ikke så værst det, trenger alltid litt hardware alikevel Kjøpt for 12k nå i april/mai? Edit: og hvilken PC var det? Endret 3. mai 2021 av Cardinal Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 2 minutes ago, Dragonlove said: Hva da?, kan jo alltids levere de tilbake eller selge til en "hw kåt" gamer Men det tar det så lang tid å få opp MH/s Lenke til kommentar
Gjest Slettet-grkpmGQW Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 10 minutes ago, Dragonlove said: Kortene koster jo ikke lenger 11k om noen mnd Hva baserer du dette på? Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 14 minutes ago, Dragonlove said: Kortene koster jo ikke lenger 11k om noen mnd, jeg kjøpte pc fra Komplett for 12000,- med 3060TI i kortet kommer på ca litt over 7k når jeg trekker av de andre delene, ikke så værst det, trenger alltid litt hardware alikevel er ikke de andre delene 'søppel' ? Hvem kjøper dette ? Lenke til kommentar
rfm Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) Nvidia/AIBs sitt problem er komponenter. Torkan i Taiwan ser ut at bli vaerre. Og konsumentens problem er kort LTH-kort kan mine andre cryptos enn kun ETH og crackers/hackers har aldrig hatt storre motivasjon enn tidligere at cracke/hacke LTH. Nvidia har (med LTH-info og CMX eller hva de kaller mining chips) sagt at chip shortgage er til 2022 - Ja da er det egentlig galskap at tro at prisene kjemmer at falle. Endret 3. mai 2021 av rfm 2 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Kan jo kjøpe kort av den hoffnarren her 😂 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=217343603 Quote Sendes uten kostnad (Evt kan jeg levere hjem til deg i nye Teslan min H8er gonna h8 rofl 1 Lenke til kommentar
rfm Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Just now, shinsengumi said: Kan jo kjøpe kort av den hoffnarren her 😂 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=217343603 rofl Lol, men FEs er jo og unicorns. 3090 fe/hof < 3070 < 3080 < 3060ti min unicorn liste. Lenke til kommentar
Undified Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Hva sier dere, får jeg dette kortet i år? Bestilt på release. Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 2 minutes ago, rfm said: Lol, men FEs er jo og unicorns. 3090 fe/hof < 3070 < 3080 < 3060ti min unicorn liste. Ja, men 99k + han virker som et premie-rasshøl 😅 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 shinsengumi skrev (8 minutter siden): Kan jo kjøpe kort av den hoffnarren her 😂 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=217343603 rofl Er ikke han der Classywalk Klysa da? Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 1 minute ago, Dragonlove said: Er ikke han der Classywalk Klysa da? Vet ikke hva classywalk er, er jeg for gammel til å skjønne? 😜 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 shinsengumi skrev (1 time siden): Vet ikke hva classywalk er, er jeg for gammel til å skjønne? 😜 Haha, du mener du har ikke "Pen" Nok stil? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 (endret) Det er noe jalla hoverboard og electric scooter i tvilsom kvalitet. Motoren på enkelte modeller er så svak at den ikke kommer opp en slakk bakke. Hvis man må trille en el-sparkesykkel opp en bakke er over halve poenget borte. De later som om produktene er på tilbud og særdeles gode kjøp og så er det egentlig ikke verdt ei krone. https://stayclassy.no/products/classywalk-s200-n-light-elektrisk-sparkesykkel-svart https://www.prisjakt.no/shop.php?f=28350 Quote Stayclassy www.stayclassy.no Vurdering av handleopplevelse 1.1 Dårlig 17 anmeldelser Anonym bruker Forferdelig 2 måneder siden Kjøp aldri noe av dem. De er løgnere. Fikk el. sparkesykkel som fungerte ikke, og da betalte vi for retur og får ikke tilbake penger for sparkesykkel 5000kr. 5 måneder venter vi for refusjon, mulig at vi må kontakte tingretten... Endret 4. mai 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 6 hours ago, shinsengumi said: Kan jo kjøpe kort av den hoffnarren her 😂 https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=217343603 rofl Jeg kan levere disse med Ferrari F50 2 Lenke til kommentar
CetOr Skrevet 4. mai 2021 Del Skrevet 4. mai 2021 Undified skrev (6 timer siden): Hva sier dere, får jeg dette kortet i år? Bestilt på release. Ja, det er håp. Mitt tuf 3080 som ble bestilt på release sto for 2 uker siden forventet 3 Juni. Så fikk jeg plutselig hente melding i posten for en uke siden🙂 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå