Mala Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) Kjekt å se det løsner litt for oss med ett TUFT liv Endret 3. mai 2021 av Mala 3 Lenke til kommentar
Straits Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Nerdrage skrev (7 minutter siden): Endelig!🥳🥳 Ønsker å gratulere meg selv for å vært utholdende i denne tøffe tiden og ikke falle for fristelsen på å kjøpe noe dyrere i ren desperasjon 😌😌 Når bestilte du? Grattis med kort! Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Just now, Straits said: Når bestilte du? Grattis med kort! Takk skal du ha 🥳 Ordre bekreftet 17/09/2020 15:05 Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Noen som har fått leveringsdato på 3070 Suprim X fra Non? Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 21 minutes ago, MenuM said: Noen som har fått leveringsdato på 3070 Suprim X fra Non? ingenting her enda Lenke til kommentar
jonna_nett Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Nerdrage skrev (2 timer siden): Takk skal du ha 🥳 Ordre bekreftet 17/09/2020 15:05 Har vært ute av denne tråden siden den var på 620 sider. Nå har jeg endelig fått bekreftelse på at mitt 3080 TUF er kansellert, og oppgradert til 3080 TUF OC. Får det i morgen, men får ikke hentet det før til helgen, ettersom jeg har flyttet siden 17.09. Gleder meg allerede! 1 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 jonna_nett skrev (Akkurat nå): Har vært ute av denne tråden siden den var på 620 sider. Nå har jeg endelig fått bekreftelse på at mitt 3080 TUF er kansellert, og oppgradert til 3080 TUF OC. Får det i morgen, men får ikke hentet det før til helgen, ettersom jeg har flyttet siden 17.09. Gleder meg allerede! Kan du ikke endre pickup point? Er hvertfall mulig om du valgte postnord Lenke til kommentar
jonna_nett Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Ephrus skrev (Akkurat nå): Kan du ikke endre pickup point? Er hvertfall mulig om du valgte postnord Ble posten. Prøvde å få gjennom bestillingen fort, så tok bare det øverste gratis alternativet 😅 Lenke til kommentar
ps5 Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 2 hours ago, Nerdrage said: Endelig!🥳🥳 Ønsker å gratulere meg selv for å ha vært utholdende i denne tøffe tiden og ikke falle for fristelsen på å kjøpe noe dyrere i ren desperasjon 😌😌 Grattis! Ser flere av disse har gått ut i dag. Antar du har bestilt 3080 TUF som automagisk ble byttet ut med TUF OC? Kunne du delt start av ordrenummer, venter selv på 378991xx og lurer på hvor langt det er igjen. (for de som lurer, registrert bestilt tidspunkt styrer ikke sorteringen). Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 jonna_nett skrev (Akkurat nå): Ble posten. Prøvde å få gjennom bestillingen fort, så tok bare det øverste gratis alternativet 😅 Personlig så blir jeg irritert hver gang jeg glemmer å endre til postnord. Fordi den jævla posten trenger en dag lengre på leveringen. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Just now, Ephrus said: Personlig så blir jeg irritert hver gang jeg glemmer å endre til postnord. Fordi den jævla posten trenger en dag lengre på leveringen. Til gjengjeld hender det at sendingen kommer frem. 2 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Aetius skrev (Akkurat nå): Til gjengjeld hender det at sendingen kommer frem. Aldri hatt problemer med postnord. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) Ephrus skrev (4 minutter siden): Aldri hatt problemer med postnord. https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Aln863/her-kaster-postnord-sjaafoeren-pakkene-inn-i-bilen-man-blir-sjokkert Jeg leste akkurat denne før jeg gikk inn her 😂🙈 Sjåføren har ifølge ryktene ventet lenge på sitt RTX3080... Endret 3. mai 2021 av Teodor1979 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) Teodor1979 skrev (18 minutter siden): https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/Aln863/her-kaster-postnord-sjaafoeren-pakkene-inn-i-bilen-man-blir-sjokkert Jeg leste akkurat denne før jeg gikk inn her 😂🙈 Sjåføren har ifølge ryktene ventet lenge på sitt RTX3080... Det der kan jo hende med posten også, men de bruker jo varebiler. Den hendelsen du refererer til kan faktisk være en del av ruten før de kommer til hvor jeg henter pakkene (tipper en 80-90%+ sannsynlighet for det). Alle pendlere kjører forbi der uansett hvilken rettning de kommer ifra. Endret 3. mai 2021 av Ephrus Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Ephrus skrev (45 minutter siden): Det der kan jo hende med posten også, men de bruker jo varebiler. Den hendelsen du refererer til kan faktisk være en del av ruten før de kommer til hvor jeg henter pakkene (tipper en 80-90%+ sannsynlighet for det). Alle pendlere kjører forbi der uansett hvilken rettning de kommer ifra. Ja posten er på ingen måte hellige fra min side 😉 uff, håper ikke dine pakker var så uheldige da 🙈 Lenke til kommentar
Peuac Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Ny oppdatering på kortet mitt 😟 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 ps5 skrev (1 time siden): Grattis! Ser flere av disse har gått ut i dag. Antar du har bestilt 3080 TUF som automagisk ble byttet ut med TUF OC? Kunne du delt start av ordrenummer, venter selv på 378991xx og lurer på hvor langt det er igjen. (for de som lurer, registrert bestilt tidspunkt styrer ikke sorteringen). 378987xx Mitt ble da omsider sendt i dag. 1 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Peuac skrev (9 minutter siden): Ny oppdatering på kortet mitt 😟 Samme her bestilt i januar. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Vi trenger bilde av alle eskene 😎👍 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå