Dragonlove Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 ManglerGPU skrev (3 minutter siden): Skal man ta opp 4 mill i lån fordi man skal mine eth? Nei, man skal ha oppsparte midler til det, har man ikke det, vel da har man gjort noe feil her i livet og brukt penga på fest og kalas i stedet Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Kato85 skrev (Akkurat nå): Chattet netopp med kundtjenst på elgiganten.se: "Hej! Mitt namn är Stella och jag ska hjälpa dig idag. Ge mig ett ögonblick, så ska jag läsa vad du och Elbot har pratat om 😊 Vi levererar enbart till norge från norska hemsidan, inte ifrån sverige." eh, ja, men de deler lager og lageret er i Sverige. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 smthellan skrev (Akkurat nå): Proshop fortsatt nede :? jupp Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 1 minute ago, Dragonlove said: Nei, man skal ha oppsparte midler til det, har man ikke det, vel da har man gjort noe feil her i livet og brukt penga på fest og kalas i stedet Du har 4 mill i oppsparte midler som du bruker på 200 skjermkort. Da tviler jeg nok på at du har 4 mill i oppsparte midler Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) ManglerGPU skrev (2 minutter siden): Du har 4 mill i oppsparte midler som du bruker på 200 skjermkort. Da tviler jeg nok på at du har 4 mill i oppsparte midler Nei, men jeg har oppsparte midler. Poenget var at man ikke bruker lån på slikt om man da ikke er villig til kanskje miste hus, bil osv.... Worst case scenario er jo at all Krypto valuta blir verdiløs og grafikk kort prisene raser, da sitter de som har 200 skjermkort der med skjegget i postkassa og får kanskje en 2.3000,- pr kort. Endret 3. mai 2021 av Dragonlove 1 Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 1 minute ago, Dragonlove said: Nei, men jeg har oppsparte midler. Poenget var at man ikke bruker lån på slikt om man da ikke er villig til kanskje miste hus, bil osv.... Vi er enig der 👍 2 Lenke til kommentar
Kato85 Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Dragonlove skrev (4 minutter siden): eh, ja, men de deler lager og lageret er i Sverige. Riktig. Fast det er jo ikke samme sak som at vi konkurrerer med folk fra andre land Dragonlove skrev (12 minutter siden): Både Komplett, Nettonnet, Proshop og Elkjøp har felles lager med de Nordiske Landene, så vi må nok desverre konkurrere med flere enn Nordmenn ja. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Kato85 skrev (1 minutt siden): Riktig. Fast det er jo ikke samme sak som at vi konkurrerer med folk fra andre land Når ett kort blir lagt ut på Proshop og Nettonnet samt Komplett så er det tilgjengelig for de i Danmark, Sverige og Norge, det er jeg 100% sikker på, litt mer usikker på Elkjøp. Samt litt flere på Proshop, da de har proshop.de og proshop.fi tror de har Sveits også. Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Just now, Dragonlove said: Når ett kort blir lagt ut på Proshop og Nettonnet samt Komplett så er det tilgjengelig for de i Danmark, Sverige og Norge, det er jeg 100% sikker på, litt mer usikker på Elkjøp. Samt litt flere på Proshop, da de har proshop.de og proshop.fi tror de har Sveits også. Tror elkjøp ofte legger ut for alle land, men ikke alltid. F eks, danmark og sverige får "sine egne kort" av og til Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) 22 minutes ago, BadCat said: Liker du ikke lettjente penger? Du er kanskje imot å eie bygårder, hoteller, bedrifter og kontainerskip også da? Expected daily earnings per 100 MH/s $ 17.16 0.00543 ETH Det er 142,6 kr per 3080 det. Har du hundre eller to hundre i drift blir det svært hyggelig. Ikke alle smarte individer er opptatt av rikdom. Det er mange mennesker som skarpere enn enn deg og meg BadCat som er fornøyd med å leve sparsommelig. Som ikke lar seg bry av hver nye ting som skulle dukke opp til å tjene penger. Det handler om hva man ønsker i livet og hva man er fornøyd med. Men det er her man går litt utenfor boksen som gjør det vanskelig for slike som deg å forstå det. Jeg har ingen uenigheter ift. crypto annet enn at jeg tok et standpunkt til det på egne vegne som ikke har endret seg siden pre-2011. Har ingen motforestillinger mot de som gjør det annet enn at jeg ikke er helt begeistret for strømkonsum på global basis. Men hver mann til sitt. Endret 3. mai 2021 av Theo343 1 Lenke til kommentar
Firex Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) Ikke sant... Endret 3. mai 2021 av Firex 1 Lenke til kommentar
smthellan Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 11 minutes ago, Dragonlove said: Når ett kort blir lagt ut på Proshop og Nettonnet samt Komplett så er det tilgjengelig for de i Danmark, Sverige og Norge, det er jeg 100% sikker på, litt mer usikker på Elkjøp. Samt litt flere på Proshop, da de har proshop.de og proshop.fi tror de har Sveits også. I so fall burde vi ta ned proshop sine sider i utlandet kvar dag kl. 1359 inntill alle korta er handla på proshop.no 🙄 Kan det vere at det er dette danskane gjer ? Lenke til kommentar
Finally Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Var ikke 3080 jeg skulle ha, men etter å ha prøvd ørtens ganger på 3090 så tok jeg sjansen på 3080 siden det var ganske mange på lager. Ser ut til å ha fungert! Ræva pris, men men. 1 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Snakket med Dustin ang 3070 XC3 Ultra De har ikke fått det på lager og vet ikke når de evt får det inn kjipt 1 Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Jeg ringte også tidligere. Men det forrige XC3 gikk også på overtid, fikk så mail om ny levering om ca en mnd. Dagen etter den beskjeden, kom den ny mail om at det var sendt.... Må bare vente og se. 1 2 Lenke til kommentar
sycho Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Venter også på XC3.... Hadde et lite håp idag 😅 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Vet noen her venter på 12. Mai fra elkjøp. Om det blir år 2021 eller 2022 vil vise seg 😆 Lenke til kommentar
Nerdrage Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) Endelig!🥳🥳 Ønsker å gratulere meg selv for å ha vært utholdende i denne tøffe tiden og ikke falle for fristelsen på å kjøpe noe dyrere i ren desperasjon 😌😌 Endret 3. mai 2021 av Nerdrage 4 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå