Cardinal Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Bot-brukere som fikk lagt den i handlekurv før siden falt ned Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 3070 kortene untatt Auros var også borte før feilmelding Lenke til kommentar
Kato85 Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 proshop.no utsettes for DDOS eller lignende da hele siden timer out, og når alle er inne så er det vekk Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Du vet at det sitter folk i Sverige, Danmark osv som også følger med? Er nok ikke bare oss i Norge, dessverre Lenke til kommentar
Kato85 Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) ilalo skrev (1 minutt siden): Du vet at det sitter folk i Sverige, Danmark osv som også følger med? Er nok ikke bare oss i Norge, dessverre De fleste butikker leverer ikke til utlandet, hvis de ikke har en filial, men da er lageren oppdelt i de forskjellige land, ikke alle land på ett lager. Endret 3. mai 2021 av Kato85 Lenke til kommentar
Leatherass Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Jeg fikk opp kjøp nå knappen. Trykte, siden lastet ikke og erroren over kom. Irriterende. Lenke til kommentar
smthellan Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Just now, Leatherass said: Jeg fikk opp kjøp nå knappen. Trykte, siden lastet ikke og erroren over kom. Irriterende. Same same. Er nok so langt dei fleste kjem som sitter klar. Men då har nok botsa allreie adda til cart i mens du refresha Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 1 minute ago, Kato85 said: De fleste butikker leverer ikke til utlandet. Riktig, men så har man proshop.dk proshop.se og proshop.fi Alle ser på det samme som oss Lenke til kommentar
Paccoo Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 jaja, 10 av di dukker vell opp på finn til 20k.. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Kato85 skrev (2 minutter siden): De fleste butikker leverer ikke til utlandet, hvis de ikke har en filial, men da er lageren oppdelt i de forskjellige land, ikke alle land på ett lager. Både Komplett, Nettonnet, Proshop og Elkjøp har felles lager med de Nordiske Landene, så vi må nok desverre konkurrere med flere enn Nordmenn ja. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) 12 minutes ago, Theo343 said: Kun de mindre smarte tror det. Liker du ikke lettjente penger? Du er kanskje imot å eie bygårder, hoteller, bedrifter og kontainerskip også da? Expected daily earnings per 100 MH/s $ 17.16 0.00543 ETH Det er 142,6 kr per 3080 det. Har du hundre eller to hundre i drift blir det svært hyggelig. Endret 3. mai 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 BadCat skrev (1 minutt siden): Liker du ikke lettjente penger? Du er kanskje imot å eie bygårder, hoteller, bedrifter og kontainerskip også da? Expected daily earnings per 100 MH/s $ 17.16 0.00543 ETH Det er 142,59 kr per 3080 det. Har du hundre eller to hundre i drift blir det svært hyggelig. tsk tsk, de er bare misunnelige Lenke til kommentar
ManglerGPU Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 1 minute ago, BadCat said: Liker du ikke lettjente penger? Du er kanskje imot å eie bygårder, hoteller, bedrifter og kontainerskip også da? Expected daily earnings per 100 MH/s $ 17.16 0.00543 ETH Det er 142,59 kr per 3080 det. Har du hundre eller to hundre i drift blir det svært hyggelig. Skal man ta opp 4 mill i lån fordi man skal mine eth? Lenke til kommentar
Kato85 Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Dragonlove skrev (Akkurat nå): Både Komplett, Nettonnet, Proshop og Elkjøp har felles lager med de Nordiske Landene, så vi må nok desverre konkurrere med flere enn Nordmenn ja. Det kan ikke vare riktig. Har f.eks i Februar sett HP Pavillion-PC:er +500 i lager til salgs i Sverige hos Elkjøp (Elgiganten heter de i Sverige) mens i Norge har de vært helt utsolgt. Går ikke å skape en bruker i Sverige og levere til Norge dessverre. Lenke til kommentar
Cardinal Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Ethermine sier $19,52 for mine 220 Mh/s.... Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 (endret) 1 minute ago, ManglerGPU said: Skal man ta opp 4 mill i lån fordi man skal mine eth? Litt sent nå, men i november burde man ha gjort det. Endret 3. mai 2021 av BadCat Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 ManglerGPU skrev (Akkurat nå): Skal man ta opp 4 mill i lån fordi man skal mine eth? "Ikke noe problem det" BadCat 03.05.2021 Lenke til kommentar
FiveInline Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Tipper enhver bank blir med på det. 😄😄 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Skjermkortene begynner å bli litt vel store når man får de inni ferdig bygde pc'er fra Komplett Gikk glikk av Suprimen for jeg skulle hente det, men var ikke noe tap anyway til den prisen. Lenke til kommentar
Kato85 Skrevet 3. mai 2021 Del Skrevet 3. mai 2021 Dragonlove skrev (6 minutter siden): Både Komplett, Nettonnet, Proshop og Elkjøp har felles lager med de Nordiske Landene, så vi må nok desverre konkurrere med flere enn Nordmenn ja. Chattet netopp med kundtjenst på elgiganten.se: "Hej! Mitt namn är Stella och jag ska hjälpa dig idag. Ge mig ett ögonblick, så ska jag läsa vad du och Elbot har pratat om 😊 Vi levererar enbart till norge från norska hemsidan, inte ifrån sverige." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå