Supervisor Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 32 minutes ago, Arqiboy said: Det er denne tråden om jeg ikke tar feil. Om du kan legge ved lenke til den tråden som brukes for dropps, så hadde jeg satt veldig pris på det. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 33 minutes ago, Arqiboy said: Det er denne tråden om jeg ikke tar feil. Om du kan legge ved lenke til den tråden som brukes for dropps, så hadde jeg satt veldig pris på det. Når jeg sier egen tråd, mener jeg en egen tråd. Lenke til kommentar
Arqiboy Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 BadCat skrev (12 minutter siden): Når jeg sier egen tråd, mener jeg en egen tråd. Takk! ❤️🔥🥰 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 Kan vi ikke selge alle kortene til mari** blir en poplær gutt da Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 1 hour ago, idleman_2 said: Kan vi ikke selge alle kortene til mari** blir en poplær gutt da Er allerede en heldig sjel her inne + x antall venner som har fått kort til retail, det får være bra nok Lenke til kommentar
jocke Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 (endret) 2 hours ago, Aetius said: Ahem! Robotene til Komplett jobber visst uansett. Mitt Strix OC 3090 gikk fra "Ordre mottatt" til "Behandles" i dag. Mitt står fortsatt som "Ordre mottatt". Bestilte når det var ~12 igjen (vet ikke om det var 15 eller 20 kort de fikk inn, men stod 15 igjen når jeg klikket inn sekunder etter at e-posten kom). Endret 1. mai 2021 av jocke Lenke til kommentar
asimov Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 Digg komplett hedret min gamle tuf ordre jeg hadde glemt med en tuf oc! 2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 19 minutes ago, asimov said: Digg komplett hedret min gamle tuf ordre jeg hadde glemt med en tuf oc! Gratulerer! 8000kr gratis penger om du selger 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 Om ikke 10 tusen rett i lomma. Selg og kjøp 3090 til 22-23 tusen? 1 Lenke til kommentar
Straits Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 (endret) asimov skrev (26 minutter siden): Digg komplett hedret min gamle tuf ordre jeg hadde glemt med en tuf oc! Når bestilte du? Jeg venter på mitt TUF kort som ble bestilt 19/9 :S Gratulerer med levering! Endret 2. mai 2021 av Straits Lenke til kommentar
asimov Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 7 minutes ago, Straits said: Når bestilte du? Jeg venter på mitt TUF kort som ble bestilt 19/9 :S Gratulerer med levering! 17/9 Har også en zotac Trinity 3080 som er pending fra samma dag står forventet i juni på den men 1 Lenke til kommentar
Wimpy Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 asimov skrev (1 time siden): Digg komplett hedret min gamle tuf ordre jeg hadde glemt med en tuf oc! Endret de dette og sendte en OC istedet uten videre, eller etterspurte du dette? 😮 Lenke til kommentar
asimov Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 1 minute ago, Wimpy said: Endret de dette og sendte en OC istedet uten videre, eller etterspurte du dette? 😮 sto plutselig at jeg hadde en pakke på vei fra komplett idag så gikk inn å sjekka og der lå den, så de må nok ha gjort det på egenhånd, eneste gang jeg var i kontakt med dem var rundt release hvor de bare sa de ikke viste når de ville få in flere tuf kort. Lenke til kommentar
Wimpy Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 asimov skrev (1 minutt siden): sto plutselig at jeg hadde en pakke på vei fra komplett idag så gikk inn å sjekka og der lå den, så de må nok ha gjort det på egenhånd, eneste gang jeg var i kontakt med dem var rundt release hvor de bare sa de ikke viste når de ville få in flere tuf kort. Stilig! Lenke til kommentar
rfm Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 Det der er service. Og 3070 X trio fra i fredags fikk jeg sendningsbekreftelse idag. Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 Ingen som klager på å få tilsent en 'oppgradering' for samme pris. Wimpy skrev (11 minutter siden): Endret de dette og sendte en OC istedet uten videre, eller etterspurte du dette? 😮 Lenke til kommentar
DuffyKey Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 rfm skrev (55 minutter siden): Det der er service. Og 3070 X trio fra i fredags fikk jeg sendningsbekreftelse idag. Samme her. 👍 Men hadde forventet å hente den på fredag, da jeg kjører forbi Komplett hver dag på vei til jobb. Vanligvis tar det ikke mer enn en time eller to før man kan hente ting som er på lager. Men de har kanskje en manuell sjekk av ordrer pga maks 1 per kunde? 😅 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 DuffyKey skrev (10 minutter siden): Samme her. 👍 Men hadde forventet å hente den på fredag, da jeg kjører forbi Komplett hver dag på vei til jobb. Vanligvis tar det ikke mer enn en time eller to før man kan hente ting som er på lager. Men de har kanskje en manuell sjekk av ordrer pga maks 1 per kunde? 😅 Sannsynligvis, jeg prøvde meg jo som alltid med flere, men ble kansellert 😂 men jeg fikk jo en Zotac også da 🙂 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 11 hours ago, jocke said: Mitt står fortsatt som "Ordre mottatt". Bestilte når det var ~12 igjen (vet ikke om det var 15 eller 20 kort de fikk inn, men stod 15 igjen når jeg klikket inn sekunder etter at e-posten kom). Mitt står nå som sendt, så snart havner det et Aorus 3080 Master på Finn. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. mai 2021 Del Skrevet 2. mai 2021 18 minutes ago, Aetius said: Mitt står nå som sendt, så snart havner det et Aorus 3080 Master på Finn. Satser på at det har sammenheng med at jeg valgte Porterbuddy-levering til tirsdag (i stedet for mandag, som også var et valg), og at de har optimalisert pakkingen for å minimere liggetid på lager eller noe 😄 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå