Dragonlove Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Theo343 skrev (4 minutter siden): Enig! Kan ikke risikere å få støv inni finnene der 😮 Får vakumpakke det å sette på peishylla 🤣 Lenke til kommentar
DuffyKey Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Claus3000 skrev (1 time siden): Så får vi bare kalle det brukerfeil da Haha, ja. 😅 Ville nok satt pengene mine på at det er få og dårlige VRMs på Gigabyte sine 3060 Ti-kort (i hvert fall Vision og Gaming (OC) Pro). Derfor takler ikke gpu-en så lav power limit, og blir ustabil. 3070 Vision har nok flere og/eller bedre VRM, siden det er en kraftigere gpu, og takler derfor lavere PL. Det er nå min antakelse. Så går det helt sikkert an å få det stabilt på lavere watt med litt mer tukling med volt, osv. Men kortet er uansett litt dårligere enn andre. De har vært helt stabile i 2 uker nå, så klager ikke over noen få watt. Men når man ser rundt omkring at 120-130 watt er "standard", og noe alle bør klare, så er det skuffende at de ikke takler det med normal tweaking i Afterburner. Ser forøvrig at Gigabyte's 3060 Ti Gaming Pro og Gaming OC Pro kom i "rev. 2.0" i januar, så det kan jo hende at de er bedre. 👍 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 3080 Aorus Xtreme er også en thicc boi, venter fortsatt på at postmord skal klare å levere suprim kortet mitt... 1 Lenke til kommentar
rfm Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 3 minutes ago, MariusJS said: 3080 Aorus Xtreme er også en thicc boi, venter fortsatt på at postmord skal klare å levere suprim kortet mitt... Ga og legg deg mr Elkjop sender meg allt Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 (endret) 6 minutes ago, rfm said: Ga og legg deg mr Elkjop sender meg allt Skal gjøre det når du svarer meg på svensk logikk på discord Endret 30. april 2021 av MariusJS Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 MariusJS skrev (1 time siden): 3080 Aorus Xtreme er også en thicc boi, venter fortsatt på at postmord skal klare å levere suprim kortet mitt... Ett sånt? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 5 minutes ago, Dragonlove said: Ett sånt? Jepp, du som jobber for postmord og har stikki av med kortet mitt? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 MariusJS skrev (58 minutter siden): Jepp, du som jobber for postmord og har stikki av med kortet mitt? Da hadde jeg ikke bare stukket av med ditt 😛 Nei, funker dette kortet her ja, men kanskje jeg må oppgradere til 3090 av det etter hvert, eller Evga 3090 om jeg får det den 12.05 fra Elkjøp Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 Hele ettermiddagen og kvelden gikk med til å hente kort. Det var ikke mange dagene jeg fikk ledig plass før det på nytt var fult av papp og plast. Jeg er tilhenger av god emballering, men det får være måte på hvor mye "sealed air" de skal stappe i eskene. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 10 hours ago, Nizzen said: Nizzen til kjerringa: skal bare hente noe øl på butikken siden det er 1. Mai i morra. " 30.april 2021 16:24 Klar for henting hos utleveringsstedetCOOP PRIX " 😇 Det er vel tryggest at hun tror det er øl så hun ikke krever at PC-ene skal være avskrudd på dagen også og ikke kun om natta. Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 BadCat skrev (2 minutter siden): Har alle tatt helg? Yep Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 Tror noen har fyllt opp badekaret med penger i lykkerus over ether når nye høyder 😛 Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 idleman_2 skrev (1 minutt siden): Tror noen har fyllt opp badekaret med enkroninger i lykkerus over ether når nye høyder 😛 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 Tja, det var merkelig stille. Kanskje alle plutselig fikk kort. 1 Lenke til kommentar
Arqiboy Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 Det er stille i dag fordi det er 1. mai. Neppe noe som blir lagt ut eller kan hentes i dag. For øvrig hadde jeg satt pris på om det kunne vært litt mindre generell prat på akkurat denne tråden. Er flere av oss som er her for å få vite når neste dropp skjer. Ønsker alle arbeidere en fin 1. mai! 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 Det er en egen tråd for den slags. 1 Lenke til kommentar
Arqiboy Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 BadCat skrev (Akkurat nå): Det er en egen tråd for den slags. Det er denne tråden om jeg ikke tar feil. Om du kan legge ved lenke til den tråden som brukes for dropps, så hadde jeg satt veldig pris på det. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 1. mai 2021 Del Skrevet 1. mai 2021 32 minutes ago, Arqiboy said: Det er stille i dag fordi det er 1. mai. Neppe noe som blir lagt ut eller kan hentes i dag. For øvrig hadde jeg satt pris på om det kunne vært litt mindre generell prat på akkurat denne tråden. Er flere av oss som er her for å få vite når neste dropp skjer. Ønsker alle arbeidere en fin 1. mai! Opp, alle jordens bundne trelle! Opp I, som sulten knuget har! Ahem! Robotene til Komplett jobber visst uansett. Mitt Strix OC 3090 gikk fra "Ordre mottatt" til "Behandles" i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå