shinsengumi Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 MariusJS kjøpte vel 49 😂 Lenke til kommentar
DuffyKey Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 (endret) @KjellV Det gikk noen minutter, lå ute en stund etter at jeg la min ordre. Står som reservert, så satser på å plukke det opp på vei hjem fra jobb. 😃 Endret 30. april 2021 av DuffyKey Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Står som reservert her. Fikk til og med brukt 10% rabatt 1 Lenke til kommentar
obvobe Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 en liten tur på driteren, så går man glipp av et kjøp. 2 1 Lenke til kommentar
Otaconmg Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 QUiPS skrev (4 minutter siden): 50+ kort på under et minutt.... 😅 Fikk kastet et Zotac 3070 Twin Edge i handlekurven og kjøpt. Kom raskere på varsel via mail enn det kom i browser. Jesus Lenke til kommentar
DuffyKey Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Claus3000 skrev (Akkurat nå): Står som reservert her. Fikk til og med brukt 10% rabatt Samme her, fikk endelig brukt den siste som går ut om en uke. 👍 Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 DuffyKey skrev (3 minutter siden): @KjellV Det gikk noen minutter, lå ute en stund etter at jeg la min ordre. Står som reservert, så satser på å plukke det opp på vei hjem fra jobb. 😃 Reservert her også så fikk kort, men siden jeg er en kjip fyr prøver jeg å bestille så mange kort som mulig fra Komplett bare på f... og det gikk ikke denne gangen 🤣 Lenke til kommentar
DuffyKey Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 KjellV skrev (Akkurat nå): Reservert her også så fikk kort, men siden jeg er en kjip fyr prøver jeg å bestille så mange kort som mulig fra Komplett bare på f... og det gikk ikke denne gangen 🤣 Vurderte å legge inn en ny ordre, men da ville de vel plutselig slettet begge, med min flaks. Hvordan er det egentlig hos Komplett, er det ett kort (totalt) per kunde, per ordre, per type? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 DuffyKey skrev (1 minutt siden): Vurderte å legge inn en ny ordre, men da ville de vel plutselig slettet begge, med min flaks. Hvordan er det egentlig hos Komplett, er det ett kort (totalt) per kunde, per ordre, per type? Tja... Har bestilt flere kort der. Av samme type også. Men ikke av samme "batch" for å si det slik. Venter til eventuelt samme kort kommer ut på nytt Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 (endret) DuffyKey skrev (4 minutter siden): Hvordan er det egentlig hos Komplett, er det ett kort (totalt) per kunde, per ordre, per type? Du får ikke bestilt mer enn ett kort pr type pr ordre. Legger du inn flere ordre sletter de alle unntatt den første. Jeg har tidligere hatt suksess ved å legge inn ordre med forskjellig ordresum, men ser ut som det ikke går lenger. Slenge med en vifteledning, kjølepasta eller noe annet billig eller bruke rabatt så gikk det gjennom. Jeg har nylig bestilt to forskjellige 3060 på samme ordre og det gikk fint. Jeg har kjøpt flere av samme kort fordelt på flere "slipp" og det har gått fint. Endret 30. april 2021 av KjellV Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 (endret) Synd å si det men Gigabutts har gått forbi alle på design nå. I alle fall til arbeidsstasjon. Spoiler Endret 30. april 2021 av BadCat 2 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Noen som vet om man får ny komplett club rabattkode etterhvert automatisk? hadde en som gikk ut 22. april elns, og fikk ikke ny 🤔 Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Tror de har gått bort fra rabattkoder. Lenke til kommentar
QUiPS Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Just now, shinsengumi said: Noen som vet om man får ny komplett club rabattkode etterhvert automatisk? hadde en som gikk ut 22. april elns, og fikk ikke ny 🤔 Snakk med kundeservice så kan det hende de forlenger den/gir deg en ny. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 shinsengumi skrev (1 minutt siden): Noen som vet om man får ny komplett club rabattkode etterhvert automatisk? hadde en som gikk ut 22. april elns, og fikk ikke ny 🤔 Gikk ut? er jo sånn man må bruke det. Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 4 minutes ago, Supervisor said: Tror de har gått bort fra rabattkoder. Sist jeg snakka med kundeservice så er det vel 12 mnd periode... Kun en stk 10% rabatt hver 12 mnd periode som jeg forstod det.. Lenke til kommentar
mERAZED Skrevet 30. april 2021 Del Skrevet 30. april 2021 Dagens kupp har vært goooood. ZOTAC GeForce RTX 3070 , MSI GeForce RTX 3070 og Gigabyte 3070. Samt at 3080 fra netonnet bestillingen den 24 kom idag. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå