idleman_2 Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 1 minute ago, shinsengumi said: derfor skylder de på tekniske ting, akkurat som svindelkjøp. get out of jail freecard Ser ikke ut som at de ikke bruker mye ressurser på å fikse problemet... Lenke til kommentar
Sintox Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 idleman_2 skrev (3 minutter siden): Så høres ut som en ønsket 'bug' fra NON side at de tjener mere å selge til dagens priser før eldre ordre kan sendes ut ? Skulle nesten tro det. Har et 3070 rog strix jeg har ventet på siden februar til 8650,- De kunne tilby meg 3070 rog strix OC i stedet, mot at jeg betalte tillegget på dagens pris 😮 1 Lenke til kommentar
Sintox Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 idleman_2 skrev (1 minutt siden): Ser ikke ut som at de ikke bruker mye ressurser på å fikse problemet... Da taper de jo penger Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 6 hours ago, shinsengumi said: 5 hours ago, shinsengumi said: Så ja, "bug" confirmed. Folk som bestiller når korta kommer inn får før folk som står i kø. Lættis. for de som ikke gidder å leite Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Tull og fjas i de fleste nettbutikkene 😕 Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 da er spørsmålet hvor lenge har denne 'buggen' vært kjent ? Lenke til kommentar
Sintox Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 shinsengumi skrev (2 minutter siden): for de som ikke gidder å leite Det forklarer jo kanskje hvorfor jeg aldri får 3070 rog strix kortet jeg bestilte i februar 😕 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 idleman_2 skrev (1 minutt siden): da er spørsmålet hvor lenge har denne 'buggen' vært kjent ? Er jo ikke sikkert det er noen bug engang, kan jo like gjerne være noe fjas kundeservice kommer med 1 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Just now, idleman_2 said: da er spørsmålet hvor lenge har denne 'buggen' vært kjent ? sikkert vært sånn i åresvis tipper jeg, men de har kun oppdaget det etter skjermkort bonanza starta. hvis det er sånn at driten fungerer i revers så lønner det seg å være treig 😄 Lenke til kommentar
snp Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 "It's not a bug, it's a feature." - Ledelsen i NoN som grapser inn tusenlapper på å scalpe skjermkort Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 en dustelærling på lageret har sortert ordre etter "nyeste", skulle ikke forundre meg Lenke til kommentar
Ephrus Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Hvis de sier det er bug, så får de stoppe alle utsendelsene av skjermkort. Inntill de får kontroll på hvem som har ventet lengst Lenke til kommentar
idleman_2 Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 (endret) 5 minutes ago, snp said: "It's not a bug, it's a feature." - Ledelsen i NoN som grapser inn tusenlapper på å scalpe skjermkort På dette grunnlag kan en sende varsel til NON med krav om avslag i pris og utlevering av vare... en har støtte for det i lovverket.. setter NON seg på bakbeina er det bare å foreta dekningskjøp å sende faktura til NON + erstatningskrav for mer forsinkelsene dette medfører... Eneste måten å oppdra nettbutikkene er å bruke forbrukerkjøpsloven mot dem.. Endret 27. april 2021 av idleman_2 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Jeg elsker NoN 🥰 Deilig å ha på vei endgame 30 serie gpu! Ser jammen ut som jeg må bytte ut 3090 strix oc white edition 😅 Lenke til kommentar
snp Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Det kan uansett ikke være en gjennomgående bug ettersom både Nizzen og jeg fikk tilsendt HOF samtidig (eller før) de som bestilte de neste to rundene. Sannsynligvis er det noe fjas kundeservice finner på eller har blitt bedt om å si. Det er helt normalt og på grensen til forståelig. 1 Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 1 minute ago, snp said: Det kan uansett ikke være en gjennomgående bug ettersom både Nizzen og jeg fikk tilsendt HOF samtidig (eller før) de som bestilte de neste to rundene. Sannsynligvis er det noe fjas kundeservice finner på eller har blitt bedt om å si. Det er helt normalt og på grensen til forståelig. forklarer fortsatt ikke hvorfor rfm fikk levert 08.04 med 5 ordrenr bak meg og 2 nr bak bmwm Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Just now, shinsengumi said: forklarer fortsatt ikke hvorfor rfm fikk levert 08.04 med 5 ordrenr bak meg og 2 nr bak bmwm De ser vel ann folka Lenke til kommentar
shinsengumi Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 4 minutes ago, Nizzen said: Jeg elsker NoN 🥰 Deilig å ha på vei endgame 30 serie gpu! Ser jammen ut som jeg må bytte ut 3090 strix oc white edition 😅 Ja alle veit at du 🍆💦 bigtime på NoN, fått med oss det 1 Lenke til kommentar
mERAZED Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 Føles veldig bra å bli sendt 3080 strix oc etter bare 2 dager. Lenke til kommentar
Sintox Skrevet 27. april 2021 Del Skrevet 27. april 2021 mERAZED skrev (1 minutt siden): Føles veldig bra å bli sendt 3080 strix oc etter bare 2 dager. Var det ikke forventet dato 28.05 på dette? Eller er det kun meg? 😮 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå